آموزش چگونگی سرمایه گذاری جهت بدست آوردن پول بیشتر

  • توسط pooladmin
  • 29/07/2019
  • 0
سرمایه گذاری

 

فکر کردن دربارۀ سرمایه گذاری پول می تواند رعب آور باشد نه تنها اینکه چقدر باید سرمایه گذاری کنید، سوالاتی درباره اینکه چگونه و کجا این کار را انجام دهید. با این وجود یک روش اولیه جهت ذخیره سازی برای دوره بازنشستگی وجود دارد، و از آنجایی که آوریل به لحاظ ادبی یک ماه مالی است، بهترین زمان برای شروع است. جیکاب دایان، موسس Community Tax می گوید «اگر هنوز سرمایه گذاری را شروع نکرده اید، الان بهترین زمان است». «نیازی به پول زیادی برای شروع ندارید، گزینه های سرمایه گذاری زیادی برای سرمایه گذاران در تمام سطوح درآمد وجود دارد». او می گوید که هرچه بیشتر یاد بگیرید، بیشتر می توانید استراتژی ها را به خوبی اجرا کنید و کم کم پول بیشتری بدست آورید.

بر طبق Stash Financial Literacy Survey  در سال 2019، 4800 نفر از مشتریان شان را بین سنین 18 تا 55 مورد بررسی قرار دادند. بسیار از آن ها به طور کامل نمی دانستند که چگونه سرمایه گذاری کنند. برای مثال، برخی نمی دانستند که می توانند در هر دو k 401 و حساب بازنشستگی فردی (IRA)، 26 درصد Gen Z، 14 درصد Gen Y و 15 درصد به طور کل سپرده گذاری کنند. 25 درصد از تعداد کل افراد نمی دانستند تورم چگونه کار می کند، درحالی که اعتقاد داشتند پول بهترین ذخیره در حساب ذخیره یا فاند ضروری است.

برای شفاف سازی برخی از این کج فهمی ها، به کارشناسان مالی ایمیل زدیم تا بگویند که شما می توانید چگونه سرمایه گذاری را شروع کنید.

سرمایه گذاری

 1. استفاده از برنامه

«در روزگار قدیم، باید به سمت ادارۀ سرمایه گذاری رانندگی می کردید تا یک حساب سرمایه گذاری باز کنید. سپس با کمک اینترنت کمی این مراحل آسان تر می شد، می توانستید تنها با کامپیوتر و ارتباط اینترنتی یک حساب باز کنید. حال در سال 2019، سرمایه گذاری از همیشه آسان تر شده است: می توانید از طریق گوشی همراهتان درحالی که دراز کشیده اید و شبکه نتفلیکس را تماشا می کنید از نرم افزارهایی مانند Acorns و Stash برای سرمایه گذاری استفاده کنید. و چون این نرم افزار ها عموما هیچ تعادل حداقلی ندارد، می توانید کار را با چند دلار شروع کنید. شاید آنقدر زیاد به نظر نرسد اما این اهمیت دارد که بلند مدت باشد. برای مثال، سه دلار اضافی سرمایه گذاری هر روزه به مدت 30 سال با یک نرخ هفت درصدی بازگشت به بالای 100000 دلار در 30 سال می رسد در حالی که 10 دلار اضافی تحت همین سناریو به بالای 300000 دلار می رسد». لوگان الک، CPA و صاحب سایت مالی شخصی Money Done Right.

 

 2. به طرح k 401 شرکت تان بپیوندید

«اگر شرکتی که درآن کار می کنید دارای طرح k 401 است، در آن شرکت کنید. می توانید امروز این کار را آغاز کنید و بخشی از چک پرداختی تان را به گزینه های سرمایه گذاری پیشنهادی اختصاص دهید. برخی از کارفرما ها برنامه های k 401 را پیشنهاد می کنند، که به این معنی است که بخشی از سهم شماست. این پول آزاد است، بنابراین سعی کنید که از آن بهره مند شوید» اندرو شراگ، CEO of Money Crashers.

سرمایه کذاری

 3. یک حساب ذخیره پر بازده باز کنید

«درحالی که بازار سهام یک ابزار ارزش ساز غیر قابل باور در یک دوره طولانی است، احتمال دارد مناسب شما نباشد. در این مورد می توانید بازگشت سرمایه را با باز کردن یک حساب ذخیره پر بازده در بانک های آنلاین همانند American Express، Discover، یا CIT  باز کنید. حالا، قادر هستید تا بانکی را پیدا کنید که دو درصد یا بیشتر از ذخیره تان را بدست آورید» لوگان الک

 4. یک IRA باز کنید

بیشتر از آنکه به فکر باز کردن یک حساب واسطه مالیاتی، بهتر است تا یک حساب با سود مبتنی بر مالیات مثل IRA باز کنید. می توانید 6000 دلار در سال 2019 در IRA کنار بگذارید (اگر 50 سال یا بالاتر دارید، 7000 دلار) و می توانید در بسیاری از بانک ها و واسطه های آنلاین مثل Vanguard یا Fidelity تنظیم کنید. شما دو انتخاب دارید: Traditional یا Roth و آن ها دارای منافع متفاوتی هستند.

با Traditional IRA قادر هستید تا مالیات پولی را که امسال سپرده گذاری کرده اید را کاهش دهید، بسته به میزان پولی که در می آورید، و اگر خودتان یا همسرتان تحت طرح بازنشستگی در محل کارتان باشید.. پس از آنکه به سن بازنشستگی رسیدید و شروع بع برداشت پول از حساب Traditional IRA کردید، شامل مالیات خواهید شد. با Roth IRA هیچ کاهش مالیاتی در حال حاضر نخواهید داشت اما  رشد درآمد و سپرده تان در دورۀ بازنشستگی شامل مالیات نخواهد شد. IRS اغلب اجازۀ فرار مالیاتی نمی دهد، بنابراین باز کردن حساب Roth IRA گزینۀ خوبی است» لوگان الک

 

 5. از سیاست Indexed Universal Life (IUL) استفاده کنید

«امن ترین و موثر ترین روش برای سرمایه گذاری استفاده از سیاست IUL است. با فراهم کردن حداقل نرخ زیر صفر، تضمین خواهید شد که هیچ چیز از سرمایه تان را از دست نخواهید داد، درحالی که از تمام دستاورد های مارکت بهره مند می شوید. سرمایه گذاری مهم است زیرا پا به سن می گذاریم، توانایی مان را برای کار کردن و پول درآوردن از دست می دهیم. به علاوه، نمی خواهیم به کار کردن ادامه دهیم، می خواهیم بازنشسته شویم و نتیجه ای برای خانواده، کار، و خیریه و غیره به جا بگذاریم. و این پیش از در نظر گرفتن تورم است که اطمینان می دهد اگر پول شما رشد نکند، کاهش می یابد» اسکات شوآرز، مشاور بیمه و سرمایه گذاری، و موسس NeverTooMuchMoney.com.

سرمایه گذاری

 6. یک حساب کارگزاری باز کنید

«اولین چیزی که نیاز دارید که باز کردن یک حساب کارگزاری است. بعضی از آن ها را می توانید با 0 دلار باز کنید، مثل Robinhood. زمانی که دارای حساب کارگزاری شوید، می توانید سرمایه اولیه تان را سپرده گذاری کنید و شروع کنید. در طول یک دورۀ طولانی، سرمایه گذاری بهترین فرصت برای ترکیب پول و ارزش سازی است. همچنین فرصتی به شما جهت بازگشت مالی بهتر نسبت به حساب های ذخیره می دهد» مارشال آرموند، CEO of CreditRevo.com.

زمانی که حساب کارگزاری باز کردید می توانید:

 1. روی سهام ها سرمایه گذاری کنید

«تکامل اینترنت روند سرمایه گذاری را ساده تر کرد. سرمایه گذاری در سهام استراتژی من است و طبق شواهد تاریخی، بازگشت های مالی خوبی داشته است. هرچه که یک سرمایه گذار صبور تر باشد، و منتظر نوسانات کوتاه مدت مارکت بماند، هلدینگ شرکت ها برای مدت طولانی، یکی از بهترین روش ها جهت ارزش سازی است. بهترین بخش؟ کارگزاری هایی مثل Interactive Brokers و Questrade شدیدا کمیسیون پایینی دارند، در برخی موارد می تواند یک پنی از سهام باشد» دنیل کنت، CEO of Stocktrades Ltd.

 2. سرمایه گذاری در صندوق سرمایه گذاری با هزینه پایین یا صندوق سرمایه گذاری مبتنی بر شاخص

«من سرمایه گذاری در صندوق سرمایه گذاری با هزینه پایین یا صندوق سرمایه گذاری مبتنی بر شاخص را توصیه می کنم. هر دو صندوق شامل یک سبد امنیتی همانند سهام ها و اوراق قرضه هستند، تفاوت این دو این است که صندوق سرمایه گذاری مشترک به طور فعالی توسط مدیر مالی بررسی می شود در حالی که صندوق مبتنی بر شاخص نمی شود. مزایای صندوق سرمایه گذاری مشترک و صندوق مبتنی بر شاخص فرآیند آن ها است. سعی نکنید با انتخاب سهام های فردی به مارکت ضربه بزنید. در طول یک دوره بلند مدت اقتصاد رشد خواهد کرد و به نوسانات کوتاه مدت ارتباطی ندارد. خرید و نگه داری استراتژی خوبی برای سرمایه گذاران جدید است زیرا هزینه های تجاری کمتری را در بر دارد و تمایل بلند مدت سهام بازار رو به بالاست. شما می توانید با باز کردن حساب سرمایه گذاری آنلاین از طریق شرکت کارگزاری همانند Vanguard، Fidelity یا TD Ameritrade شروع کنید. کارگزاری های گوناگون را جست و جو کنید و کار را با یکی از نیازهای حداقلی و هزینۀ حساب شروع کنید» اندرو شراگ

 3. در صندوق مبادله (ETF) سرمایه گذاری کنید

«یک گزینه برای سرمایه گذاران این است که در صندوق های مبادله سرمایه گذاری کنند که اساسا صندوقی است که شامل سرمایه های گوناگونی است که شما مالک درصد کمی از آن هستید. آن ها انتخاب خوبی هستند زیرا نیازی به مقدار زیاد پول جهت سرمایه گذاری ندارید، ریسک پایینی دارد، به خوبی اجرا می شود و حقوق و مزایای مالیاتی کمی بر دیگر سرمایه ها دارد» جیکاب دایان، CEO و موسس Community Tax.

Elizabeth A. Windisch، دارای مدرک برنامه ریز مالی (CFP) می گوید که هنگامی که به دنیای سرمایه گذاری وارد شد، آسان ترین روش سپرده گذاری به صورت خودکار است. «با این وجود آن ها کوچک هستند، از حساب سپرده تان تا نهاد سرمایه گذاری که می تواند یک شرکت صندوق مشترک باشد، یک کارگزاری آنلاین یا یک نرم افزار». «البته بهترین روش برای شروع صحبت با مشاوری است که بتواند شما را در حین فرآیند راهنمایی و تحصیلات لازم را فراهم می کند تا شما را از احساسات شدید دور نگه دارد» و اگر شما متعجب هستید که چرا باید سرمایه گذاری کنید، به این خاطر است که زمان تفاوت ها را بوجود می آورد. «یک ضرب المثل قدیمی است که می گوید: این زمان است که در مارکت وجود دارد، نه زمان بندی مارکت» ویندیش می گوید: «همچنین، در تجربۀ من، شروع سخت ترین بخش است، و حتی یک مقدار سرمایه گذاری هم شروع سختی دارد.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

اخبار

error: !در صورت نیاز به کپی مطالب با ما تماس بگیرید

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

با عضویت در خبرنامه پول پدیا از این پس بهترین های بازار پول و سرمایه و صدها مطالب مرتبط دیگر را به صورت هفتگی روی ایمیل خود دریافت خواهید کرد

شما عضو خبرنامه پول پدیا شدید :)