ده ایده ی بیزینس به منظور درآمد بیشتر پس از کار

  • توسط pooladmin
  • 13/05/2019
  • 0
ده ایده ی بیزینس

 

اگر قبلا در ازای کارتان چک دریافت می کرده اید و حالا به پول نقد بیشتری نیاز دارید، یک شغل شبانه (پاره وقت) به کمکتان می آید. با تشکر از اینترنت و پیشرفت هایی که در تکنولوژی صورت گرفته، تعداد بالایی از فعالیت هایی وجود دارد که می توانید از داخل خانه انجام دهید، بخصوص اگر یک لپتاپ و اینترنت ثابت داشته باشید.

در این مقاله قصد دارم تا ده ایده ی بیزینس را که باعث پول سازی می شود معرفی کنم. ایده هایی که پس از رفتن از سرکار به خانه تان می توانید انجام دهید.

1. ربات های گفت و گو (چت)

بیزینس ربات های گفت و گو بسیار مورد علاقه ی مردم هستند. شرکت های بزرگ و کوچک از ربات های گفت و گو استفاده می کنند، آن ها را برای مشتریانشان، بازارها، حراجی ها و حتی فرآیندهای درونی در میان دیگر فعالیت ها اجرا می کنند. حال با این وجود، ربات های گفت و گو، با توجه به فعالیت زبان طبیعی (NLP) و هوش مصنوعی (AI) که آن ها را قدرتمند می سازد، به برنامه نویسی بزرگی نیاز ندارد. اگرچه پیچیده به نظر می رسد اما نیازی به دانش کد گزاری شده برای ایجاد ربات گفت و گو ندارید. در حقیقت پلت فرم های ساخت ربات گفت و گو مانند Chatty People وجود دارد که به شما این امکان را می دهد تا به طور رایگان در عرض چند دقیقه از طریق یک دشبورد قوی ربات بسازید. از آنجایی که بسیاری از مشاغل زمانی برای ایجاد این ربات ها ندارند شما می توانید به سادگی با ساخت حساب Chatty People خود برای آن ها این کار را انجام دهید.

2. بیزینس eBay را شروع کنید

بیزینس eBay روشی عالی برای فروش چیزهای غیرضروری خانه تان و ذخیره ی پول می باشد. جدا از این حقیقت که می توانید با کمک یک ارتباط اینترنتی از هرجایی که هستید کار کنید، این کار به شما این امکان را می دهد تا ساعات کاریتان را خودتان انتخاب کنید. می توانید این کار را با فروش کلکسیون چیزهایی که سال ها جمع آوری کرده اید شروع کنید. این بیزنیس به یک کار تمام وقت نیز بدل می شود زمانی که محصولات را به صورت آنلاین به منظور سود مالی به فروش برسانید. با این سودها می توانید به رشد امپراطوریتان ادامه دهید.

3. به یک شرکت فروش مستقیم ملحق شوید

شرکت های فروش مستقیم روشی عالی برای کار کردن در موقعیت پیرامون و بدست آوردن پول است. می توانید ساعات کاری و اینکه چطور خودتان را صرف کار کنید را انتخاب کنید. بهترین روش برای این نوع فعالیت کار کردن با شرکتی است که بخشی از انجمن فروش مستقیم انگلستان است. از سازمان هایی که با آن ها کار می کنید اطمینان یابید.

جست و جوی محصولاتی که می خواهید بفروشید بسیار ارزشمند است. مطمئن شوید محصولی که برای فروش انتخاب می کنید مشتریان بخرند، همیشه قابل نیاز باشد و قیمت معقولی داشته باشد. همچنین ممکن است به دنبال محصولی باشید که درخواست بالا اما موجودی کم باشد.

4. دستیار مجازی شوید

این نوع بیزینس برای افرادی است که به شدت سازمان دهی شده و قادر به انجام چند کار هستند. کار دستیار مجازی قدم زدن در پارک نیست، بلکه از طریق آن درآمد خوبی بدست خواهید آورد. به عنوان یک دستیار مجازی، شما مسئول کارهای مدیریتی شامل برنامه ریزی ملاقات ها، پاسخ دهی به ایمیل ها، وارد کردن داده ها و به عهده گرفتن فعالیت های رسانه ای اجتماعی هستید.

5. رو نویسی

ایده ی کاری رونویسی در هرجایی بین 25 تا 50 دلار در ساعت درآمد دارد. برای یک کار نیمه وقت به نظر بد نیست. درسته؟ بهترین بخش یک رو نویس شدن این است که نیازی به هیچ گونه تجربه ای ندارید. با کمی آموزش می توانید به اطلاعات بیشتری دست یابید.

تمام کاری که باید انجام دهید این است که به فایل های صوتی گوش دهید و هرآنچه را که می شنوید بنویسید. اصلا مهم نیست که کمی خسته کننده به نظر برسد، چرا که ایده ی خوبی برای بدست آوردن پول است.

6. نظر سنجی کنید

نظر سنجی کار بسیار راحتی است، با این وجود مقدار هزینه ای که برای هر نظرسنجی دریافت می کنید به شرکتی که برایشان کار می کنید و زمانی که برای تکمیل آن ها صرف می کنید، بستگی دارد. گفته شده که برخی شرکت ها برای هر نظرسنجی 50 دلار می دهند.

به طور معمول از شما درباره ی آمار و رشد جمعیت سوال می شود، شرکتی که با آن در تماس هستید و ثبت نام کرده اید از طریق یک کیف پول الکترونیکی مانند PayPal هزینه را به شما پرداخت می کند. ممکن است از شما خواسته شود تا سوالات را با توجه به محصول یا خدمات، جایی که در آن زندگی می کنید  پاسخ دهید و یا حتی نظرسنجی کنید. گزینه ها نامحدود است.

ده ایده ی بیزینس

7. وبسایت ها را تست کنید

تست کردن وبسایت ها یکی از بهترین ایده ی کاری برای بدست آوردن پول در خانه پس از صرف یک زمان طولانی در محل کار است. فرآیند بسیار راحتی هم دارد. تمام کاری که باید انجام دهید این است که منتظر آموزش های شرکتی که در آن ثبت نام کرده اید بمانید تا مطمئن شوید که وبسایت شان به روشی که آن ها می خواهند کار می کند.

8. فروشنده شوید

درباره ی برندهایی مانند Mary Kay و Avon فکر کنید. اگر بتوانید خودتان را به آن ها نشان دهید و محصولاتشان را بفروشید ، شما به عنوان یک فروشنده ی نیمه وقت در نظر گرفته می شوید. می توانید خدماتی را به دوستانتان ارائه دهید و ملاقات هایی را در هرجایی که افراد می توانند درباره ی برند ها و محصولات آموزش ببینند برگزار کنید.

با گذشت زمان می توانید مشتریان وفاداری را بیابید که هروقت نیاز به خرید دارند به شما مراجعه کنند. اگرچه مقدار دریافتی شما بسته به برندی که ارائه می کنید خواهد داشت اما می توانید به طور معمول 35 درصد از کمیسیون را دریافت کنید. مهم ترین بخش انتخاب ساعات کاری توسط شما و ملاقات با افراد جدید در طول کار است.

9. انگلیسی آموزش دهید

اگر زبان دوم دیگری بلدید که بتوانید آن را به دیگران آموزش دهید پس آن را دنبال کنید. اگر نه، چرا زبان مادری خود را آموزش نمی دهید؟‌ در میان اروپایی ها و آسیایی ها افرادی هستند که می خواهند زبان انگلیسیشان را تقویت کنند. این بهترین فرصت برای شماست تا به صورت آنلاین به آن ها زبان آموزش دهید.

می توانید با کمک یک کامپیوتر، اینترنت و وبکم و میکروفون این ایده ی کاری را شروع کنید. لطفا توجه داشته باشید که اگر از طریق یک واسطه کار کنید، شاید مجبور شوید که 20 ساعت در هفته کار کنید. باید هزینه ها را مقایسه کنید زیرا شرایط فرق می کند.

10. یک موتور جست و جوی ارزیابی شوید

مردم با شنیدن موتور جست و جوی ارزیابی کننده دلسرد می شوند زیرا کاری فنی به نظر می رسد، با این وجود، شرکت ها از شما می خواهند تا در موتور های جست و جو اطلاعات خاصی را پیدا کنید و نتایجی که به جست و جوی شما نزدیک تر است را به آن ها بگویید. این عمل به آن ها کمک می کند تا بر رتبه بندی ماشین های جست و جویشان کار کنند.

نهایتا …

بهترین روش برای بدست آوردن پول از طریق کار نیمه وقت این است که قدرتتان ، آن چه را که از آن لذت می برید، و زمانی را که برای کار صرف می کنید، تنظیم کنید. ده ایده ی بیزینس بالا تنها چند مثال برای آزمایش است و تعداد زیادی هستند که می توان انتخاب کرد. بنابراین جست و جوی آنلاین را شروع کنید و کار نیمه وقتتان را بیابید تا در زمان بیکاری تان پول بیشتری بدست آورید.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

اخبار

error: !در صورت نیاز به کپی مطالب با ما تماس بگیرید

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

با عضویت در خبرنامه پول پدیا از این پس بهترین های بازار پول و سرمایه و صدها مطالب مرتبط دیگر را به صورت هفتگی روی ایمیل خود دریافت خواهید کرد

شما عضو خبرنامه پول پدیا شدید :)