4 برنامه ی مدیریت سرمایه گذاری برتر

  • توسط pooladmin
  • 04/05/2019
  • 0
برنامه ی مدیریت

 

سرمایه شما ممکن است شامل ترکیبی از منابع مالی همچون سهام، اوراق قرضه، صندوق سرمایه گذاری مشترک، بورس اوراق بهادار، 401 (کی) و حساب های بازنشستگی فردی شود. پیگیری این دارایی ها اگر وظیفه ای دلهره آور نباشد، اما می تواند چالش برانگیز باشد. بسیار مهم است تا با استفاده از برنامه ی مدیریت نصب شده بر روی گوشی  ، نه تنها سالی یک بار هنگامی که فرم مالیاتتان را دریافت می کنید بلکه به طور روتین از وضعیت سرمایه تان باخبر باشید(5 برنامه ی برتر برای معامله گران را نیز ببینید).

خوشبختانه تعداد زیادی برنامه ی مدیریت در گوشی های همراه وجود دارد که می تواند تمام اطلاعات مربوط به سرمایه تان را در یک لحظه نمایش دهد. در اینجا 4 برنامه ی مدیریت سرمایه گذاری معروف را که می توانید با آنها ، اطلاعات سرمایه تان را چک کنید معرفی می کنیم:

سرمایه ی شخصی

پلت فرم: IOS ، Android ، Amazon

هزینه: رایگان

بیش از 5.1 میلیون نفر منابع مالی شان را با سرمایه شخصی راه اندازی می کنند که با بیش از 10000 موسسه مالی که در میان آن ها Charles Schwab Corp، هلدینگ های PayPal و Wells Fargo & Co (WFC) هستند همکاری می کنند. تقریبا هر حساب سرمایه ای شامل حساب های مالیاتی و بازنشستگی و سپس پیگیری عملکرد، تخصیص و هزینه همراه با نمودار می شود. سرمایه تان را از طریق حساب، ابزارهای مالی یا امنیت فردی پیگیری کنید. شاخص شما ، سرمایه شخصی تان را پیگیری می کند و عملکرد آن را در مقابل بسیاری از شاخص های بزرگ بازار اندازه گیری می کند، از این رو می توانید دریابید که با سهام، پول نقد، ETF و موقعیت صندوق سرمایه گذاری مشترک چطور عمل می کنید. بررسی سرمایه نشان می دهد که آیا می توانید پولی را در صندوق سرمایه گذاری مشترک ذخیره کنید یا خیر و بررسی تخصیص دارایی ها، فرصت های گوناگون را ارائه می دهد. با یک مشاور مدیریت سرمایه شخصی، درباره ی نیازهای سرمایه گذاری تان از طریق تماس تصویری، تلفن یا ایمیل صحبت کنید. امنیت بانکی این برنامه ی مدیریتی، از یک فرآیند احراز هویت دو مرحله ای ِ از راه دور استفاده می کند.

برنامه ی مدیریت ثروت SigFig

پلت فرم: IOS، Android

هزینه: رایگان

از برنامه ی مدیریت ثروت شرکت SigFig استفاده کنید تا وضعیت تمام حساب های سرمایه تان را به صورت رایگان دنبال کنید. SigFig به طور خودکار حساب سرمایه ی شما را از بیش از 80 شرکت دلالی به یک داشبورد مدیریتی تبدیل می کند تا زمان واقعی هر سهام، صندوق سرمایه گذاری مشترک، EFT و گزینه هایی که مالک آن هستید را به شما ارائه کند. علاوه بر این، این برنامه اسنپ شات هایی از طرح 401 و حساب های بازنشستگی فردی برایتان آماده می کند. همچنین به صورت هفتگی ایمیلی مبنی بر عملکرد حساب ، اخباری که سرمایه تان را تحت تاثیر می گذارد و هشدارهایی که بر گرفته ها و داده هایتان متمرکز است دریافت خواهید کرد. این برنامه به صورت خودکار سرمایه شما را بررسی می کند تا هزینه های پنهان را بیابید و به یک صنعت / سهام فردی تبدیل شود. به منظور پرداخت، کاربران می توانند بازگشت مالیشان را با سرمایه گذاری خودکار، بهینه سازی کنند. SigFig سرمایه شما را بهینه سازی کرده و به صورت روزانه نمایش می دهد تا با تعادل سازی، سرمایه گذاری مجدد سهام و استراتژی های کارآمد مالیاتی آن را پیگیری کنید.

Ticker: برنامه ی مدیریت سهام

پلت فرم: IOS، Android

هزینه: رایگان

برنامه ی Ticker به شما این فرصت را می دهد تا سهام های چندگانه ، think growth، تکنولوژی و سهام بازنشستگی تان را از یک داشبورد مدیریت کنید. نمودارها و چارت های رنگی و آنالیزهای دقیق ارزش حساب زمان واقعی، سود / زیان، سود و زیان روزانه، میزان بازده پولی (MWRR)، میزان زمان باقی مانده (TWRR) را به علاوه ی خبرهای نمادین مرتبط را نمایش می دهد. به طور دستی اطلاعات ِ معامله را برای سهام، ارزهای EUR/USD ، سرمایه گذاری صندوق های مشترک و ETF ها شامل سود سهام، سهام تقسیم شده، سفارشات خرید و فروش، نماد شرکت، اندازه ی معامله، قیمت، تاریخ و هزینه کارگزاری، می شود. از طریق فهرست های تحت نظر (واچ لیست) چندگانه، سهامتان را دنبال کنید و علامت هشداری ایجاد کنید تا به شما اطلاع دهد که آیا معاملات بورس مبتنی بر قیمت، حجم و درصد تغییر بالاتر از سطح شما قرار دارد یا پایین تر.

یاهو فاینانس

برنامه ی مدیریت یاهو! فاینانس

پلت فرم: IOS، Android

هزینه: رایگان

یاهو فاینانس ! طرح ساده ای برای استفاده کردن دارد، بنابراین می توانید به راحتی وضعیت سهام، کالا، اوراق قرضه و ارزتان را پیگیری کنید. اخبار و اطلاعیه ها را بررسی کنید و سپس در زمان واقعی جنبش بازار را دنبال کنید. فهرست تحت نظر (واچ لیست) را تنظیم کنید و درحالی که عملکرد سرمایه تان را تماشا می کنید، نظر بدهید. یاهو فاینانس یکی از سایت های خبری و کاری بزرگ در ایالت متحده آمریکاست که محتوای روزانه ی آن شامل داده ها، تفسیرها و مطبوعات می شود. البته که کاربران یاهو فاینانس در یک چشم به هم زدن، دسترسی سریع و آسانی به این اطلاعات خواهند داشت.

حرف آخر

برنامه های مدیریتی سرمایه به آسانی وضعیت سرمایه تان را در هر کجا و هر زمان پیگیری می کنند. برخی برنامه ها با حساب های موجود همگام سازی می کنند در حالی که دیگر شرکت ها از شما می خواهند تا به طور دستی اطلاعات را وارد کنید. در هر دو مورد، چنین برنامه هایی اطلاعات دقیق را آماده می کنند تا شما از وضعیتتان با خبر شوید. همانطور که تجهیزاتی فراهم می کند تا جایی را که می خواهید در آینده باشید به دست آورید (5 نوع سرمایه عمومی را نیز ببینید).

 

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

اخبار

error: !در صورت نیاز به کپی مطالب با ما تماس بگیرید

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

با عضویت در خبرنامه پول پدیا از این پس بهترین های بازار پول و سرمایه و صدها مطالب مرتبط دیگر را به صورت هفتگی روی ایمیل خود دریافت خواهید کرد

شما عضو خبرنامه پول پدیا شدید :)