10 شرکت برتر صندوق های پوششی جهان

  • توسط pooladmin
  • 04/05/2019
  • 0
صندوق های پوششی

صندوق های پوششی، سطح پیشرفته ای از سرمایه گذاری است که شامل مخلوطی از مشتقات قابل اطمینان، موقعیت های کوتاه و بلند مدت برای بازارهای داخلی و بین المللی، بر اساس شیوه های پیشرفته می باشد. این منابع مالی برای سرمایه گذاران با ریسک بالا یا بازگشت مالی بالا و پیچیده در نظر گرفته شده است.

این مقاله نگاهی به شرکت های برتر با صندوق های پوششی بر اساس دارایی تحت مدیریت بالا (AUM) دارد و آن ها را با توجه به کاهش سفارش، طبقه بندی می کند. چالش ِ داده های صندوق های پوششی این است که بیشتر منابع مالی به طور خصوصی اداره می شوند و فقط مشتریان به اطلاعات دقیق دسترسی دارند. تصاویر زیر از منابع رسمی (اطلاعات / وبسایت های شرکت) به هنگام نوشتن این مقاله ، و از چند منبع دیگر که شامل آلفای سرمایه گذاران نهادی می شود، در دسترس قرار گرفته است.

صندوق های پوششی

10 شرکت برتر صندوق های پوششی جهان

  1. شرکت سرمایه گذاری Bridgewater Associates LP : مطابق با وبسایتش، این وستپورت، شرکتی واقع در کنتیکت با حدود 1400 کارمند می باشد که 150 بیلیون دلار را درسرمایه گذاری های جهانی در میان مشتریان سازمانی، بانک مرکزی و دولت ها، منابع مالی وابسته به شرکت ها و صندوق های بازنشستگی مدیریت می کند. این شرکت دارای 1.87 بیلیون دلار می باشد که از این رو بزرگترین شرکت مدیریت صندوق های پوششی است.
  2. شرکت مدیریت دارایی JP Morgan بخشی از شرکت بزرگ Morgan (JPM) است. مدیریت صندوق های پوششی بخشی از مدیریت دارایی JPM همراه با مدیریت دیگر تجهیزات مالی می باشد. شرکت JPMorgan دارای 4.2 تریلیون دلار دارایی تحت مدیریت تا دسامبر 2013 است که مدیریت دارایی صندوق های پوششی دارای AUM 59 بیلیون دلاری است.
  3. گروه مدیریتی Och-Ziff Capital LLC تاسیس شده در 1994 در نیویورک است. این شرکت (OZM) دارای 1.47 بیلیون دلار دارایی تحت مدیریت در دسامبر 2014 می باشد. به عنوان متخصص صندوق های پوششی ، Och-Ziff سرمایه گذاری هایی در بودجه هایی با استراتژی چندگانه، بودجه اعتباری، تعهدات وام و وثیقه (CLOs)، صندوق املاک و مستغلات، صندوق سرمایه گذاری و دیگر سرمایه گذاری های جایگزین مطابق با وبسایت شرکت، انجام داده است.
  4. مدیریت سهام (دارایی) Brevan Howard LLP تاسیس شده در سال 2002 ، برون هووارد یک شرکت خصوصی در لندن با دفترهایی در سرتاسر جهان و 40 بیلیون دارایی صندوق های پوششی تحت مدیریت می باشد. این شرکت بزرگترین صندوق های پوششی در اروپا را داراست. بیزینس صندوق های پوششی این شرکت بر دارایی چندگانه، ۤارزها و کالاها، همراه با سهام های معمول، مشتقات و اوراق بهادار ثابت متمرکز است. استراتژی های تعریف شده ی این شرکت بر فرصت های سودآوری کوتاه مدت مطابق با زمان بندی شش ماهه بر اساس روند اقتصادی در حال ظهور می باشد.
  5. مدیریت سهام BlueCrest : بلو کرست در سال 2000 تاسیس شد و دارای دفاتری در سرتاسر جهان است. این شرکت تحت دو جریان کار می کند: مدیریت سرمایه گذاری جایگزین و مدیریت صندوق های پوششی. گزارش شده است که میزان صندوق های پوششی AUM این شرکت تا دسامبر 2013 برابر با 2.34 بیلیون دلار بوده که این شرکت را در میان شرکت های مدیریتی صندوق های پوششی در اروپا و جهان قرار داده است.
  6. بلک راک: این شرکت نیویورکی با بیش از 11 هزار کارمند یکی از بزرگترین شرکت های مدیریت سهام و دارای سرمایه گذاری های متنوع از خدمات مالی پس انداز تا بیمه و سرمایه گذاری خصوصی و غیره است. این شرکت دارای 32.4 تریلیون دلار دارایی تحت مدیریت و 323.31 بیلیون دلار مدیریت صندوق پوششی است.
  7. مدیریت سرمایه AQR LLC: این شرکت در سال 1998 در گرینویچ تاسیس شد. AQR دارای 7.114 بیلیون دلار دارایی تحت مدیریت تا سپتامبر 2014 بوده که 9.29 بیلیون دلار آن تحت مدیریت صندوق پوششی است. روش سرمایه گذاری این شرکت بر سرمایه گذاری های جهانی و عمومی، گزینه های عمومی، اوراق قرضه دولتی، اوراق قرضه خصوصی و شمارنده مشتقات متمرکز است.
  8. Lone Pine Capital LLC: در سال 1997 در گرینویچ تاسیس شد. روش سرمایه گذاری Lone Pine تحلیل های اساسی را با رویکرد پایین به بالا ترکیب می کند و با استفاده از روش های کوتاه و بلند مدت بر سرمایه گذاری عمومی و جهانی تمرکز می کند. دارایی تحت مدیریت و صندوق های پوششی این شرکت برابر با 29 بیلیون دلار گزارش شده است.
  9. Man Group plc:این شرکت که جزو بورس اوراق بهادار لندن است در سال 1783 تاسیس شده است و دارای 3.28 بیلیون دلار دارایی تحت مدیریت در صندوق های پوششی (از کل میزان 7.57 بیلیون دلار) تا ژوئن 2014 می باشد. در میان چند شرکت مالی متعدد مانند AHL (آینده ی مدیریت شده) ، شرکای GLG (مدیریت سرمایه گذاری هیبریدی ، متناوب و مرسوم) ، FRM (صندوق های پوششی) و Man Numeric (مدیریت کمی دارایی) ، یکی از شرکت های برجسته ی مدیریتی ِ صندوق های پوششی است.
  10. Viking Global Investors: این شرکت تاسیس سال 1999 در گرینویچ می باشد و دارایی تحت مدیریت صندوق پوششی آن برابر با 1.27 بیلیون دلار است.

حرف آخر

صندوق های پوششی معمولا به طور خصوصی نگه داری می شوند و داده های مربوط به منابع مالی تنها برای مشتریان قابل دسترس است. گرچه بسیاری از صندوق های پوششی برتر جهان برای شکست دادن دیگر سرمایه گذاری ها مدیریت می شوند، با این حال بهترین گزینه برای سرمایه گذاری با ریسک بالا یا سرمایه گذاری با بازگشت بالا هستند. فهرست شرکت های صندوق پوششی برتر به طور سالیانه تغییر می کند که نشان دهنده ی نوسان بالا در اجرا و دارایی تحت مدیریت صندوق های پوششی است. سرمایه گذارن درحالی که برای سرمایه گذاری در صندوق های پوششی تصمیم گیری می کنند ، صرف نظر از میزان دارایی تحت مدیریت یا دیگر پارامترها، باید احتیاط کنند.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

اخبار

error: !در صورت نیاز به کپی مطالب با ما تماس بگیرید

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

با عضویت در خبرنامه پول پدیا از این پس بهترین های بازار پول و سرمایه و صدها مطالب مرتبط دیگر را به صورت هفتگی روی ایمیل خود دریافت خواهید کرد

شما عضو خبرنامه پول پدیا شدید :)