بیمه تأمین اجتماعی تا سال 2020 چه تغییراتی خواهد کرد؟

  • توسط pooladmin
  • 16/10/2019
  • 0
بیمه تأمین اجتماعی

هر روز بیش از ۱۰٬۰۰۰ نفر از آمریکایی‌ها وارد سن ۶۵ سال می‌شوند. شاید خود شما نیز هم‌اکنون بازنشسته شده باشید. بسیاری دیگر نیز لحظه‌شماری می‌کنند تا دست از کار تمام وقت خود کشیده و دوران بازنشستگی را آغاز کنند. برای بسیاری از شما، بیمه تأمین اجتماعی یکی از مهمترین بخش‌های درآمدی در بازنشستگی به حساب می‌آید. با چنین پیشفرضی، دانستن این موضوع بسیار مهم است که بیمه تأمین اجتماعی تا سال ۲۰۲۰ چه تغییراتی را تجربه خواهد کرد.

در ادامه به شش روشی که بیمه تأمین اجتماعی تا سال ۲۰۲۰ متحول خواهد شد خواهیم پرداخت:

۱. این بیمه بخشی از صندوق تراست تأمین اجتماعی خواهد شد

اگر کنگره اقدام عاجل و گسترده‌ای در این خصوص انجام ندهد، میزان درآمد تراست‌های کنونی در سال ۲۰۳۴ به صفر خواهد رسید. اگر چنین چیزی رخ دهد تخمین زده می‌شود که بیمه تأمین اجتماعی تنها قادر به پرداخت کمتر از ۸۰ درصد مزایای وعده داده شده از محل مالیات بر درآمدهای آتی را داشته باشد.
دونالد ترامپ طرح کاهش مالیات بر درآمد را به دلیل کوششی در جهت رشد اقتصاد مورد پذیرش قرار نداد. اگر دولت چنین کاری را انجام دهد، تراست‌های بیمه تأمین اجتماعی با سرعت بیشتری رو به نابودی می‌روند.

 

۲. زمان بازنشستگی کامل افزایش خواهد یافت

برای آن دسته از افرادی که هنوز چند سال تا بازنشستگی فاصله دارند، یا آنانی که در دهه ۱۹۶۰ یا بعد از آن به دنیا آمده‌اند، سن بازنشستگی کامل به ۶۷ سال افزایش یافته‌است. شما هنوز هم می‌توانید تا ۶۲ سالگی از مزایای بازنشستگی بیمه تأمین اجتماعی بهره‌مند شوید اما با میزان مستمری ماهیانه کمتر.

 

۳. هزینه اصلاح زندگی

میزان تورم پایین برای مصرف‌کنندگان چیز خوبی است زیرا بدان معناست که قیمت‌ها با سرعت بالا افزایش نخواهند یافت. از سوی دیگر، اعداد پایین تورم به معنی آن است که هزینه‌های کوچک زندگی برای مزایای بیمه تأمین اجتماعی شما افزایش می‌یابد. در موردی که شاید خود شما هم ندانید، مزایای بیمه تأمین اجتماعی شما هر سال افزایش می‌یابد و وابستگی نسبی به میزان تورم دارد.
برای سال ۲۰۲۰، پیش‌بینی می‌شود که هزینه بیمه تأمین اجتماعی برای اصلاح زندگی حدود ۱٫۸٪ باشد. شاید تغییر آنچنانی در زندگی ایجاد نکند اما برای کسانی که تمام درآمدشان مستمری تأمین اجتماعی است، هر یک پنی هم ارزش خود را دارد. برای یک بازنشسته متوسط، این عدد چیزی بیش از ۲۵ دلار در ماه است برای آن دسته از افرادی که درآمد بالاتری دارند، مزایای بازنشستگی تأمین اجتماعی ممکن است تا ۵۰ دلار در ماه نیز برسد.

۴. حداکثر مزایای بیمه تأمین اجتماعی افزایش خواهد یافت

برای کارگرانی که درآمد آنها نزدیک به سقف بازه درآمدی بیمه تأمین اجتماعی است، یعنی ۱۳۲٬۹۰۰ دلار یا بیشتر برای سال ۲۰۱۹، مبلغ حداکثر پرداختی بیمه تأمین اجتماعی ممکن است در سال ۲۰۲۰ افزایش جزئی داشته باشد. بر اساس میزان درآمد پیش از بازنشستگی یک فرد، هیچ کسی که در سن بازنشستگی کامل قرار دارد نمی‌تواند یک منزل با کرایه بیش از ۲٬۸۶۱ دلار در ماه پیدا کند. این عدد با به تأخیر انداختن بیمه تأمین اجتماعی تا سن ۷۰ سالگی می‌تواند افزایش یابد. اپرا وینفری هم نمی‌تواند بیش از این مبلغ را در سن بازنشستگی کامل به دست آورد چه برسد به شما.
آیا با درآمد ۳۴٬۳۳۲ دلار در سال می‌توانید زندگی کنید؟ با این رقم به هیچ‌وجه نمی‌توانید یک سبک زندگی استاندارد و مطلوب در لس‌آنجلس داشته باشید. البته اگر سن بازنشستگی خود را تا ۷۰ سال به تأخیر بیاندازید، می‌توانید مبلغی بیش از این را از محل مزایای بیمه تأمین اجتماعی به دست آورید، اما باز هم با این درآمد زندگی کردن در شهرهای بزرگ کاری دشوار خواهد بود.
شاید تعجب کنید اما اگر تا ۷۰ سالگی منتظر بمانید، مزایای بیمه تأمین اجتماعی شما در مقایسه با سن ۶۶ سالگی، یک افزایش ۳۲ درصدی خواهد داشت. با این کار می‌توانید حداکثر مستمری ماهیانه را تا ۳٬۷۷۶ دلار در ماه افزایش دهید.

 

۵. به بخش اعظمی از بیمه تأمین اجتماعی شما مالیات تعلق خواهد گرفت

بله درست متوجه شدید، مزایای بیمه تأمین اجتماعی شما می‌تواند مشمول مالیات قرار بگیرد. میزان مالیاتی که به مزایا تعلق می‌گیرد بستگی به سطح درآمد یک فرد خانه‌دار باشد. اگر درآمد شما به عنوان یک فرد مجرد، بین ۲۵٬۰۰۰ و ۳۴٬۰۰۰ دلار باشد، تنها ۵۰ درصد آن مشمول مالیات می‌شود. اما اگر به عنوان یک فرد متأهل، درآمدی بین ۳۲٬۰۰۰ تا ۴۴٬۰۰۰ دلار داشته باشید، مبلغ مالیات نیز افزایش خواهد یافت.
خوشبختانه، اکثر افرادی که این مطلب را می‌خوانند درآمدی بیش از حداقل درآمد برای زندگی در بازنشستگی دارند. اگر چنین است، ۸۵٪ مزایای بیمه تأمین اجتماعی شما مشمول مالیات می‌شود. البته فرض بر این گرفته شده‌است که شما در بازنشستگی درآمدی بیش از ۳۴٬۰۰۰ دلار (به عنوان یک مجرد) یا ۴۴٬۰۰۰ دلار (به عنوان یک متأهل) خواهید داشت.

۶. پایان دو استراتژی عمده حداکثرسازی بیمه تأمین اجتماعی

استراتژی‌های بایگانی و معلق، دو استراتژی عمده حداکثرسازی بیمه تأمین اجتماعی بودند که دیگر در دسترس جوانان آمریکایی قرار نخواهند گرفت. اکثر افرادی که مشمول این دو طرح قرار گرفتند تا سال ۲۰۲۰ وارد سن ۷۰ سال خواهند شد. هفتاد سالگی دیرترین موعدی است که می‌توانید از مزایای بیمه تأمین اجتماعی بهره‌مند شوید.

من همیشه این شوخی را می‌کنم که کنگره چنین کاری را انجام نخواهد داد، اما آنها باید اقدام عاجلی در خصوص کسانی بکنند که تا سال ۲۰۲۰ (یا بعد از آن) وارد سن بازنشستگی کامل می‌شوند. این کار همانند دو استراتژی بایگانی و معلق راهی برای کمک به زوج‌های زیرکی است که قصد به حداکثررساندن مزایای بیمه تأمین اجتماعی خود دارند. خیلی ممنون.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

اخبار

error: !در صورت نیاز به کپی مطالب با ما تماس بگیرید

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

با عضویت در خبرنامه پول پدیا از این پس بهترین های بازار پول و سرمایه و صدها مطالب مرتبط دیگر را به صورت هفتگی روی ایمیل خود دریافت خواهید کرد

شما عضو خبرنامه پول پدیا شدید :)