آنچه که باید در مورد قانون جدید اضافه کاری در سال 2020 بدانید.

  • توسط pooladmin
  • 16/12/2019
  • 0

هر آنچه باید در مورد قانون جدید اضافه کاری در سال 2020 بدانید.

قانون جدید اضافه کاری

پول نقد برای صاحبین مشاغل مانند پادشاه است، مقدار فراوان آن  رویاهایتان را به حقیقت تبدیل می کند و با نزول جریان پول همه چیز غرق می شود. یکی از مهمترین هزینه های شما به عنوان صاحب مشاغل، حقوق و دستمزد می باشد به لطف تغییرات جدید در قانون جدید اضافه کاری، همه اقلام از اول ژانویه 2020 بسیار گران تر خواهد شد.

قانون جدید اضافه کاری

دز سال 2004، وزارت کار ایالت متحده، سطح درآمد در هفته را 445 دلار  وضع کرد که به موجب آن کارمندان از حداقل حقوق و اضافه کار درمورد قانون منصفانه قانون استاندارد کار (FLSA) معاف شوند. اساساً ، کارمندان که چیزی کمتر از این آستانه کسب می کنند ، واجد شرایط دریافت اضافه کار هستند.

از تاریخ 1 ژانویه 2020، این حد به 684 دلار افزایش خواهد یافت. این بدان معناست که حتی بر اساس تخمین وزارت کار تعداد بیشتری از کارمندان، 1.3 میلیون در ایالت متحده، واجد الشرایط به دریافت اضافه کار خواهند بود. در حالی که این تغییر یزرگی می باشد، این در مقایسه با تغییر پیشنهادی 913 دلار در هفته از پائیز 2016 است.

تغییرات دیگری که با قانون جدید همراه است شامل:

افزایش مجموع سطح  غرامت سالانه برای کارمندان خسارت دیده از مبلغ فعلی سالانه 100,000 دلار به مبلغ سالانهء 107,432 دلار.

اختیار استفاده از  پاداش های غیر اختیاری و پرداخت های تشویقی به کارفرمایان از جمله حق کمیسیون که حداقل سالانه برای تأمین 10٪ از سطح حقوق پرداخت می شود و

تجدید نظر در سطح  ویژه حقوق و دستمزد برای کارگران در سرزمین های ایالات متحده برای وصف جنبش صنایع.

اگر کارمندانی در کسب و کارتان دارید، در سال 2020 تغییر چشمگیری در لیست حقوقی شما  ایجاد می شود که می بایست با آن همسان شوید. چه کاری می توان کرد؟

بررسی این تغییرات

به عنوان صاحب تجارت، هر تغییر در کسب و کار کوچک شما زمان بسیاری احتیاج خواهد داشت که این به نوبهء خود بسیار گران بهاء می باشد. حتماً زمانی برای بررسی این ایده ها در نظر بگیرید  و موارد دیگری را که می توانند به کسب و کار شما کمک کنند تا پس انداز کنید و همانند یک برنده با این تغییرات برخورد کنید را در نظر بگیرید.

برای تهیهء لیست حقوقی برنامه ای برای حفظ اطلاعات تعبیه کنید.

 به عنوان صاحب تجارت ممکن است بارها مجبور می شوید کالایی و یا هزینه ای را خرج کنید که بعداً به شما پرداخت شود، اما ثابت ماندن جریان پول در هنگام انجام این کار می تواند  ایجاد کشمکش کند. از آنجا که مشاغل شما مطابق با قوانین جدید اضافه کار در سال 2020 تنظیم می شود، ممکن است  در صورت وضعیت مالی کساد ، برای پوشش هزینه ها خواستار برنامه ای برای حفظ اطلاعات  باشید. خط مش اعتباری یک گزینهء معتبر است، زمانی که می توانید خط تولید انبوه ایجاد کنید و از آن در زمان نیاز استفاده کنید و تنها پولی را که قرض گرفته اید را پرداخت کنید. اگر بخوهید به طور مشخص برای حقوق و دستمزد از آن استفاده کنید گزینهء بهتر، کارت اعتباری می باشد از آنجا که پیشرفت های نقدی کارت اعتباری با یک دوره همراه نیستند (پس هر چه سریع تر شروع به کسب سود کنید)، و پیشرفت های نقدی معمولاً با درصد نرخ  بالاتری نسبت به تجارت های دیگر انجام می شود.

در مورد برنامهء کاری خود مشورت بگرید و با آن سازگار شوید.

اگر برای تنظیم برنامه کاری خود فرصت ندارید، همین الان زمان بسیاری خوبی برای این کار می باشد. این کار می بایستی نسبتاً مرتب صورت گیرد چرا که اتفاقات گوناگون در داخل و بیرون از کسب و کارتان اتفاق می افتد.

این عمل می تواند چندین موضوع دیگر را شامل شود، از جمله یادآوری ابلاغیه مأموریت و مهمترین ارزش ها که می تواند وضوح چگونگی در مورد انجام این تغییر اساسی را ارائه دهد. همچنین می تواند زمان مناسبی برای سازگاری برنامهء  کاری شما و آماده نگه داشتن آن برای زمان هایی که ممکن است به آن نیاز داشته باشید. مثل درخواست وام.

Nav’s Business Loan Builder plan، (برنامه سازنده وام تجاری ناو) نیز می تواند به شما کمک کند که برای درخواست یک وام بزرگ آماده شوید و این مساله را برای وارد شدن به مرحله بعد موقتاً حل کنید.

بودجه،  بودجه، بودجه.

اولین چیزی که باید درنظر داشته باسید، بودجه است. احتمالاً شما تعداد مشخصی دلار را برای پوشش دادن حقوق و دستمزد اختصاص داده اید و این تعداد بیش از حد ممکن تغییر خواهد کرد. این میزان چگونه به سایر مشاغل شما تأثیر خواهد گذاشت؟ از چه جایی می توانید هزینه ها را کاهش دهید؟ و به همان میزان پر اهمیت است که چه زمانی نمی توان هزینه ها را کاهش داد؟ پرداخت بیش از حد اضافه کاری یا سایر هزینه های مرتبط با این تغییر ، روی ترازنامه شما تأثیر خواهد گذاشت، پس مجدداً بررسی کنید و تنظیمات را درستی اصلاح کنید.

زمان بالا بردن حقوق است؟

صحبت از حساب کتاب شد، پس تأثیراتی را که بالا بردن حقوق چندین کارمند ممکن است در مقابل پرداخت اضافه کاری آن کارمندان داشته باشد را در نظر بگیرید. این میزان برای هر دو طرف مطلوب است. کارمند شما افزایش حقوق خوبی دریافت می کند و شما از پرداخت اضافه کار خودداری می کنید

استفاده از منابع و امکانات خارج از شرکت

به خدمات و کارکردهای مختلفی که توسط کارکنان فعلی شما انجام می شود نگاه کنید. آیا مواردی وجود دارد که می توانند توسط خدمات خارج از کشور یا فریلنسرها انجام شوند. درحالیکه اخراج به دور از روحیه افراد است ، ارزش ها و اهداف مشخص شده در برنامه کاری خود را در نظر بگیرید. آیا این تصمیمی دشوار است که در دراز مدت به ثمر خواهد رسید؟ در این صورت، به خاطر داشته باشید که تعدادی سرویس تجاری نیز وجود دارند که می توانند کار موثرتری رائه داده و پول بیشتری نیز ذخیره کنند. بسته به نوع فروشنده، آنها همچنین می توانند به شما کمک کنند اعتبار تجاری را در هنگام پرداخت به موقع خود ایجاد کنید.

کار با فریلنسرها همچنین می تواند به شما در ایجاد استعدادهای متنوع کمک کند که عمق شگرفی به تجارت شما بیفزاید. درحالی که حرکت از کارمند تمام وقت به سمت یک فریلنسر یا سرویس بیرونی انتخاب سختی است ولی اگر در زمان درستی انجام شود باعث پرداخت سود می شود.

کلام آخر

سرو کار داشتن با تغییرات نظارتی یکی از بزرگترین نقاط زحمت در داشتن یک تجارت کوچک است. اگرچه این می تواند باعث ایجاد فشار در بودجه شما شود و شما را وادار به انتخاب اشتباه در مورد پرسنل کند. این همچنین می تواند یک لحظه رشد بزرگ برای تجارت و برای شما به عنوان یک صاحب تجارت باشد.

اهداف و ارزشهای خود را در نظر بگیرید، آن را بر همین اساس اصلاح کرده و تجارت خود را برای موفقیت و پیروی تنظیم کنید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

اخبار

error: !در صورت نیاز به کپی مطالب با ما تماس بگیرید

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

با عضویت در خبرنامه پول پدیا از این پس بهترین های بازار پول و سرمایه و صدها مطالب مرتبط دیگر را به صورت هفتگی روی ایمیل خود دریافت خواهید کرد

شما عضو خبرنامه پول پدیا شدید :)