80 راه آسان برای سریع پول در آوردن – قسمت اول

  • توسط pooladmin
  • 01/05/2019
  • 0

چندبار تا حالا با خودتون گفتید: “کاش پول بیشتری داشتم؟” شاید همین الان به پول احتیاج دارید یا شاید هم میخواید برای یه هدف بزرگ پس انداز کنید. راه های زیادی برای پول درآوردن وجود داره، راه هایی جدا از شغل اصلی شما.

من تونستم بدهی 52،000 دلاری را در هجده ماه با استفاده از روشهای این مقاله پرداخت کنم.

بهترین ایده ها برای پول در آوردن بیشتر

هر شخص حداقل یک مهارت پول زا دارد. مهارت شما چیست؟ شاید هنوز آنرا کشف نکرده اید. شاید مهارت شما در بین یکی از این مهارت ها باشد. یک یا چند مهارت را انتخاب کنید و شروع کنید به پول در آوردن. به محض اینکه شروع کنید دیگر نمیتوانید جلو خود را بگیرید.

1. نویسندگی مستقل

نویسندگی مستقل

اگر نوشتن را دوست دارید، نویسندگی آزاد انتخاب مناسبی است. و میتوانید در منزل با لباس راحتی پول دربیاورید. میتوانید در مقابل نوشتن مقاله برای یک شرکت یا نشریه پول دریافت کنید. من برای سایت های زیادی مقاله نوشته ام. دست مزد شما بسته به اندازه مقاله و نیاز مشتری متغییر خواهد بود. من دستمزدی بین 35 دلار تا 500 دلار داشته ام. مقدار پول حاصل از این کار به تجربه شما و اندازه مقاله بستگی دارد.

برای شروع به سایت های Upwork و  Contently سر بزنید، مشتری ها منتظر نوسنده ای ماهر مثل شما هستند. فقط کافی است که یک حساب کاربری و چند نمونه مقاله حاضر کنید.

2. تحقیقات آنلاین

برداشتن تحقیق آنلاین در زمان آزاد میتواند درآمدی باشد. میلیون ها وبسایت برای تحقیقات آنلاین وجود دارد، یکی از بهترین آنها Survey Junkie است. با این شغل میشود در عرض همین یک روز پول درآوردن. بهترین نکته انست که میتوانید همزمان در چندین وبسایت عضو شوید و هرگز بی کار نباشید.

3. وام فرد به فرد

وام فرد به فرد

امروزه، به راحتی میتوان به افرادی که نیاز مالی دارند کمک کرد. و در عوض مقدار کمی به عنوان سود پول گرفت که به نفع هر دو طرف است زیرا واسطه ای به نام بانک از میان برداشته میشود. بهترین شروع Lending club است. یک پلتفرم که 99.9 درصد سرمایه گذاران سود خوبی داشته اند. به عبارت دیگر پول قرض دادن به اندازه ای که فکر میکنید ریسکی نیست. با وام های پر خطر میتوانید حدود25 درصد سود کنید. اگرچه بیشتر وام دهندگان در پرونده های امنتر سرمایه گذاری میکنند با سود 3 تا 8 درصد.

4. درآمد با خرید روزانه

آیا دوست دارید در قبال خرید کردن به شما پول بدهند؟ ای-بیتس اگر از طریق پورتال آنها خرید کنید به شما مبلغی پرداخت میکند.  روش این کار به این صورت است که فقط کالاهایی را بخرید که همیشه میخرید. محصولاتی که نیاز ندارید اما چون در حراج هستند را نخرید. چون محصولاتی را میخرید که اصلا به آنها نیاز ندارید و هدف این روش خرید کردن پول درآوردن است نه پول خرج کردن.

یک نرم افزار دیگر هم وجود دارد به نام پاریباس. با این نرم افزار اگر محصولی که شما خریدید بعد از خرید شما تخفیف قیمت بخورد میتوانید از طریق این نرم افزار برای پس گرفتن باقی پول خود مذاکره کنید. برای مثال شما یک تلویزیون میخرید، سه روز بعد همان تلویزیون تخفیف میخورد، میتوانید مبلغ اضافی را پس بگیرید.

5. رساندن افراد در مقابل پول

اوبر

شرکت هایی مانند اوبر یا لیفت در مقابل رساندن افراد به شما پول پرداخت میکنند. میزان درآمد شما به چند عامل بستگی دارد:

·         چند مایل رانندگی کرده اید

·         مدت زمان یک سفر

·         مدل ماشین شما

·         وسعت شهر

·         تعداد درخواست های ماشین

اگر به یک کار جانبی نیاز دارید، این گزینه به دلیل ساعت کاری قابل تغییر بسیار مناسب است. میتوانید شب ها یا آخر هفته ها این کار را انجام دهید. حتی اگر یک شغل ثابت دارید مشکلی نسیت چون نباید ساعت ها و روزهای مشخصی کار کنید، شما رئیس خودتان هستید.

6. بازاریابی اینترنتی

این مهارت زمانی استفاده دارد که شما در صفحات مجازی خود لینک هایی از محصولات یا سرویس های متفاوت را میگذارید. برای مثال شما لینک های سایت آمازون را در پیج های خود قرار میدهید و آموزون برای هر خرید از سایتش که از طریق لینک شما انجام شده است به شما درصدی پرداخت میکند. شما فقط یک وبلاگ یا وبسایت نیاز دارید که این لینک ها را بگذارید. فعالیت در صفحات اجتماعی هم به شما کمک میکند.

اگر میخواهید درآمد اینترنتی زیادی داشته باشید به وبسایت دوستم سر بزنید. میشل ماهیانه 100،000 دلار از تبلیغات اینترنتی درآمد دارد. در وبسایت Making Sense of Affiliate Marketing او کاملا توضیح داده است که چطور و چگونه.

7.خیاطی یا اتو کشی لباس

اتو کشی

آیا یکی از مهارت های زیر را دارید؟

خیاطی

اتو کشی

روفو لباس

اگر این مهارتها را دارید پس شما یک خیاط هستید. خیاطی و اتو کشی همیشه بازار کار دارد. افراد پر مشغله برای این کارهای ساده وقت ندارند و شما به راحتی میتوانید در ساعات بیکاری خود در منزل کار کنید. در دنیای اموز مهارتهایی مثل خیاطی و رفو سخت نیستند اگر استعدادی در دوخت و دوز داشته باشید شما یک مهارت با ارزش در پول درآوردن دارید.

8. طراحی تی شرت

طراحی تی شرت

اگر شما فرد خلاقی هستید و طراحی کردن را دوست دارید مطمئنا این گزینه برای شما بسیار مناسب است. پس به وبسایت CafePress سر بزنید.

در این وبسات شما طرح خود را میگذارید و اگر خریداری طرح شما را بپسندد و آنرا انتخاب کند شما هم درصدی میگیرید و کافه پرس باقی کار را انجام میدهد، طرح را روی تی شرت چاپ میکند وآنرا ارسال میکند. شما فقط طرح خود را در سایت میگذارید. آسان ترین راه پول درآوردن از تی شرت.

موارد دیگری که میتوانید در این وبسایت بفروشید:

استیکر چسبان برای ماشین یا …

خانه و دکوراسیون آن

ظروف نوشیدنی

لوازم تحریر

پس میتوانید باصرف وقت زیاد روی طراحی در زمان کمتری طراحی های خود را بفروشید. برای فروش بیشتر میتوانید به سایت Redbubble هم سری بزنید وحتی میتوانید در هردو عضو شوید.

9. نوشتن و انتشار کتاب الکترونیک

نوشتن کتاب الکترونیک

دنبال کاری هستید که درآمد داشته باشید؟ در سایت آمازون ای بوک بنویسید و منتشر کنید. یا حتی میتوانید خودتان با ایجاد یک فایل پی دی اف قابل دانلود کتاب خودتان را منتشر کنید. با موضوعی شروع کنید که در آن سر رشته دارید.

برای مثال میتوانید از موضوعات زیر شروع کنید:

لیست منابع آموزشی

کتاب های راهنما

داستان

اینترنت پر از مقاله هایی است که به شما یاد میدهد چطور یک کتاب الکترونیک بنویسید و منتشر کنید. خوشبختانه هزینه اولیه شروع این شغل بسیار کم است. سعی کنید تمام تکنیک های آنرا یادبگیرید. اگر خودتان کتابهایتان را منتشر کنید بسیار پر سود است البته به شرطی که به اندازه کافی با تجربه باشید

10. کلاس آنلاین

آیا در زمینه ای تخصص دارید؟ میتوانید در مقابل آموزش حرفه خود از دیگران پول دریافت کنید. برای مثال، من یک دوستی دارم که میز میسازد. او از طریق آموزش ساختن میز به صورت آنلاین درآمد دارد. میتوانید ویدئو های آموزشی خود را در یکی از پلتفرم های زیر بفروشید:

Skillshare

Udemy

وبسایت شخصی خودتان

اگر این فعالیت را دوست دارید یک دوربین و یک میکروفون تهیه کنید و به شاگردان خود آموزش دهید.

11. خرید و فروش کالا

آیا به محض دیدن یک شی میتوانید تشخیص دهید که به درد خور است یا نه؟ پس به خرید اجناس دست دوم و فروش آنها در eBay فکر کنید. یا سایت های دیگر مانند آمازون. انباری ها و سمساریها پر از اجناس به درد بخور هستند. بیشتر مواقع مردم نمیدانند که آنها با ارزش هستند یا نه. و شاید آنها را کمتر از چیزی که ارزش دارد بفروشند. در نتیجه میتوانید با تخفیف آنها را بخرید و با سود خوب بفروشید.

12. تعمیرکار سیار

اگر شخص فنی هستید میتوانید به بقیه کمک کنید. بیشتر همسایه های شما مسلما به یک تعمیرکار نیاز دارند. و بیشتر آنها هم با کمال میل در قبال کمک شما پولی هم پرداخت میکنند. میتوانید تعمیرات کوچک خانه یا … را انجام دهید.

حتی میتوانید در بخش Amazon Services یک پروفایل برای خود درست کنید. این حساب کاربری آنلاین به شما در پیدا کردن مشتر های محلی کمک میکند.

13. کلاس های ورزشی

کلاس های ورزشی

دوست دارید برای تناسب اندام داشتن پول دربیاورید؟ شاید بتوانید یکی از این کلاسهای ورزشی را برپا کنید:

یوگا

زومبا

کراسفیت

کتلبل

یا هر ورزش دیگری که در آن ماهر هستید

اول از یک باشگاه ورزشی شوع کنید اگر تمایل به کار کردن با شما نداشتند از جمع های خودتان شروع کنید.

14. عکاسی

عکاسی

 یک دوربین عکاسی حرفه ای دارید؟ به عکاسی علاقه مند هستید؟ خب پس برای عکاسی کردن در موقعیت های زیر تلاش کنید:

عروسی

عکاسی خانوادگی

فارق التحصیلی مدارس

جشن های رقص آخر سال مدارس

یک عکس خوب به اندازه هزاران کلمه ارزش دارد. و همچنین ارزش پول زیادی را هم دارد.

در حال حاضر عکاسی از حوانات خانگی بازار داغی دارد اگر عکاسی و حیوانات را دوست دارید دست به کار شوید.

15. پرستاری از بچه

پرستاری از بچه

بچه ها را دوست دارید؟ به پرستاری بچه فکر کنید. خیلی از خانواده ها برای پرستاری خوب از فرزندانشان پول خوبی هم میدهند. و بهترین راه برای کسب درآمد در دوران دانشجویی است. خیلی از خانواده ها در طول تعطیلات تابستان به پرستار بچه نیاز دارند پس حتی در طول هفته هم میتوانید از کودکان نگه داری کنید.

16. کاریکاتوریست یا نقاشی روی صورت

نقاشی روی صورت

شاید مهارت زیادی در نقاشی صورت یا کاریکاتور دارید. جشن های همگانی یا مناسبتهای ورزشی بهترین موقعیت برای شما هستند. حتی مناسبتهای عمومی دیگر یا جشنها هم مناسب کار شما هستند.

17. خوانندگی در عروسی ها یا جشنها

اگر استعداد خوانندگی دارید از آن در مناسبتهای مختلف استفاده کنید:

عروسی

رژه نظامی

گردهمایی های سیاسی

رویداد های فرهنگی

در مورد استعداد خود با دیگران صحبت کنید. و حتی یک نمونه ضبط کنید و به مشتری های احتمالی خود بدهید. یادتان باشد صدا با ارزشترین استعداد است. شاید حتی بتوانید برند خود را راه اندازی کنید.

18. نگه داری از ماشین یا تعمیر آن

اصلا نباید از اینکه مکانیکی بسیار پر درآمد است تعجب کرد. شاید استعدادی در تعمیر ماشین داشته باشید، پس اگر جوابتان بله است به فکر راه اندازی کار مکانیکی خود باشید. میتوانید به منزل مشتریان خود بروید. و از هزینه های داشتن یک گاراژ مکانیکی هم درامان هستید. در نتیجه سود شما بیشتر هم میشود. و حتی باعث رضایت بیشتر مشتری میشود.

19. نوازنده

نوازنده

برای یک نوازنده راه های کسب درآمد زیادی وجود دارد. عروسی، فستیوال ها، و رویدادهای دیگر که پول خوبی هم میدهند. حتی نوازندگان خیابانی هم در مقابل یک موسیقی مفرح پول خوبی به دست می آورند. البته چک کنید که نوازندگی خیابانی در قانون محل زندگی شما مجاز باشد.

البته قرار نیست مانند یک موسیقیدان درآمد میلیونی داشته باشید اما برای یک کار جانبی درآمد خوبی است.

20. فیلمبرداری

مهارت خود در فیلمبرداری، ادیت و میکس ویدئو را در جشن تولدها، جشن های سالانه مدرسه، عروسی ها به رخ بکشید. اول از مناسب بودن دوربین خود اطمینان حاصل کنید. یا مهارتتان در تبدیل عکسها به ویدئو کلیپ ها. سپس هنر خود را به خانواده ها و برنامه ریز های جشن ها معرفی کنید.

داشتن یک فیلم خوب بسیار مهم است زیرا میتواند یک جشن را از خوب به عالی تبدیل کند. و استعداد شما باعث میشود مردم خاطراتشان را ثبت کنند و بعدها دوباره ببینند.

حتی بعضی از نرم افزارهای تدوین فیلم رایگان هم در اینترنت وجود دارد پس اگر دوربین خوبی دارید دست به کار شوید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

اخبار

error: !در صورت نیاز به کپی مطالب با ما تماس بگیرید

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

با عضویت در خبرنامه پول پدیا از این پس بهترین های بازار پول و سرمایه و صدها مطالب مرتبط دیگر را به صورت هفتگی روی ایمیل خود دریافت خواهید کرد

شما عضو خبرنامه پول پدیا شدید :)