آنچه که در رابطه با وام های سریع بیزینسی نیاز دارید تا بدانید

  • توسط pooladmin
  • 24/01/2020
  • 0
وام های سریع بیزینسی

 

هیچ چیز درست تر از این جمله که می گوید «برای بدست آوردن پول نیاز به پول دارید» در بیزینس های کوچک رقابتی، رو به جلو و پر ازدحام نیست. اگر به دنبال ثبت و رشد شرکت تان هستید، بدانید که یکی از بزرگ ترین موانعی ست که باید آن را پشت سر بگذارید.

برای بیزینس های کوچکی که با هزینه های گزاف، رویکردهای قدیمی، و وام های بانکی SBA رو به رو هستند، کار بسیار سنگین، غیر قابل تحمل و یاس آور هستند. از طرف دیگر، درحالی که APR برای وام بانکی حدود 6 یا 7 درصد است، APR برای وام آنلاین بیشتر از 30 درصد است!

این حقیقتی ساده است که هرچه برای دسترسی به وام عجله بیشتری داشته باشید، باید بها بیشتری برای آن پرداخت کنید. این لزوما به معنای ناامید شدن نیست، زیرا در صورت رشد بیزینس تان، شما در مسیر مهمی از پیشرفت، رو به جلو گام برمی دارید و به ارزشی بیش از حنرخ بد تصورتان دست می یابید. نگاهی دقیق تر به برخی از وام دهندگان بیندازیم تا ببینیم که چه روش هایی را در رابطه با وام های سریع بیزینسی پیشنهاد می کنند.

وام های سریع بیزینسی

Kabbage

Kabbage یک محصول «وام بیزینسی» نیست، بلکه بیشتر یک پیشنهاد درباره خط اعتباری بیزینسی ست. علت بازگو کردن آن در این مقطع بسیار ارزشمند است زیرا صاحبان بیزینس می توانند منابع مالی خوبی از Kabbage به محض در خواست دریافت کنند.

حداقل درخواست ها: حداقل 1 سال در کار، با حداقل 50000 دلار بهره بیزینسی سالیانه

زمانی برای ثبت و منابع مالی: فرآیند برنامه آنلاین Kabbage معمولا حدود 7 دقیقه به طول می انجامد تا تکمیل شود، و همان روز می توانید وام مورد نیازتان را دریافت کنید.

تشریفات اداری مورد نیاز: همراه با اطلاعات پایه، ID مالیات، امتیاز اعتباری و SSN، Kabbage نگاهی به سیستم های آنلاین مورد استفاده بیزینس تان می اندازد. داده های مرتبط با بیزینس تان را از سیستم های آنلاین همانند Amazon،  Paypal، QuickBooks، Etsy، و غیره دریافت می کند تا ارزش اعتباری تان را ارزیابی کند.

چه میزان می توانید قرض بگیرید: از 2 هزار دلار تا 100 هزار دلار. Kabbage بیشینه اعتبار را در اختیار شما قرار خواهد داد و همیشه این را به خاطر داشته باشید که شما فقط به قدر نیازتان اعتبار دریافت کنید، بدون آنکه بخواهید تمام آن را استفاده کنید. تنها به میزان وام مورد استفاده تان بهره پرداخت نمایید.

چه مدت طول می کشد تا وام بگیرید: بین 6 تا 12 ماه، همراه با پرداخت خودکار که از حساب بانکی تان به صورت ماهانه کسر می شود.

APRS و مبلغ ها: APR برای وام های Kabbage از 30 تا 100 درصد می باشد. بسیاری از این مبالغ در دو ماهه اول شارژ می شوند، اگرچه می توانید پول را با پرداخت زودتر وام ذخیره کنید.

ضمانت شخصی و وثیقه: اگرچه Kabbage نیازی به ضمانت شخصی ندارد، اما دارایی بیزینس کلی تان را برای وام های بیش از 20 هزار دلار به عنوان گرو نگه می دارد. دارایی بیزینس تان می تواند کشف و ضبط شود، در صورتی که وام تان را پرداخت نکنید.

وام های سریع بیزینسی

OnDeck

وام بیزینسی کوتاه مدت OnDeck روشی برای صاحبان بیزینس می باشد تا به سرعت از مزایا بهره مند شوند یا موانع را به خوبی مدیریت کنند. برخلاف سطح نقدی OnDeck، یک وام کوتاه مدت OnDeck، تاریخچه پرداختی را به دفاتر بیزینس اعتباری گزارش می کند، بنابراین به شما کمک می کند تا اعتبار بیزینسی تان را ایجاد کنید.

حداقل درخواست ها: امتیاز اعتبار شخصی 500 یا بالاتر است، حداقل 1 سال در کار، همراه با حداقل 100000 دلار بهره بیزینسی سالیانه

زمانی برای ثبت و منابع مالی: فرآیند برنامه وام دهی OnDeck تقریبا 10 دقیقه به طول می انجامد. با درخواست آنلاین یا از طریق تلفن، می توانید در یک روز کاری پس از اعمال درخواست آن را دریافت کنید. آماده بودن اطلاعات و داشتن مدارک لازم باعث سرعت بخشیدن به فرآیند درخواست می شود.

تشریفات اداری مورد نیاز: ID مالیات، صورت حساب سه ماهه آخر بانکی، SSN صاحبان بیزینس، کارت اعتباری فرآیند صورتحساب برای سه ماه اخیر

چه میزان می توانید قرض بگیرید: 5 هزار دلار تا 500 هزار دلار. می توانید وامی را که 10 الی 15 درصد بهره سالیانه بیزینس تان است دریافت کنید.

چه مدت طول می کشد تا وام بگیرید: 3 تا 36 ماه، همراه با کسر از حساب بانکی تان به شکل خودکار، به صورت روزانه یا هفتگی

APRs و مبلغ ها: میزان وام OnDeck بین 20 تا 40 درصد است و APR وجه نقدی وام ها می تواند به 100 درصد APR برسد.

ضمانت شخصی و وثیقه: OnDeck یک ضمانت شخصی می خواهد تا آن را به جای کل دارایی بیزینسی تان گرو نگه دارد.

وام های سریع بیزینسی

دیگر گزینه های مالی جهت وام های سریع بیزینسی

در آخر نگاهی اجمالی به گزینه های دیگر جهت وام های سریع بیزینسی می اندازیم. اگرچه این رویکردها شاید به سرعت OnDeck یا Kabbage نباشد، اما تلاش در دراز مدت، برای مقدار پولی که دریافت و ذخیره می کنید ارزشمند است.

کارت های اعتباری

کارت های اعتباری همیشه انتخاب قابل مشاهده ای برای مردمی که به دنبال وام های سریع بیزینسی هستند به نظر نمی رسد، اما در صورتی که به شکل درست استفاده شود می توانند منابع آسان و سریعی برای شرکت های بیزینسی باشند. اگر اعتبار خوبی داشته باشید، شاید بخواهید که یک کارت اعتباری بیزینسی یا کارت اعتبار شخصی که صرفا برای هزینه های بیزینسی مورد استفاده قرار می گیرد داشته باشید. روش ایده آل برای استفاده از این کارت ها پرداخت ماهیانه است. با انجام چنین کاری، هم پول در دسترس تان قرار خواهد گرفت و هم امتیاز اعتباری خود را ایجاد می کنید. میانگین APR برای کارت اعتباری 16 درصد است، کمی پایین تر از میزانی که برای گرفتن OnDeck یا Kabbage پرداخت می کنید. و اگرچه با توجه به میزان خریدتان محدود به خط اعتباری تان هستید، اما مزایا دیگر کارت های اعتباری این است که بسیاری از آن ها دارای بهره 0 درصد هستند و همچنین مزایایی همانند برگشت وجه نقد با خرید، اقامت در هتل و غیره را داراست.

صورتحساب مالی

آیا تابحال به این خاطر که منتظر مشتریان بوده اید تا هزینه خدمات یا محصولاتی را که به آن ها ارائه کرده اید پرداخت کنند، وجه نقدی نامنظم داشته اید؟ صورتحساب مالی گزینه خوبی برای بیزینس های B2B همراه با چرخه های دراز مدت است. صورتحساب مالی به شما این امکان را می دهد تا فورا هزینه را پرداخت کنید جای اینکه منتظر مشتری بمانید تا هزینه را پرداخت کند. BlueVine یکی از همین گزینه ها در بیزینس های B2B می باشد.

SBA 7 (a) Express Loan

اگر اعتبارتان بسته شده و یک یا دو هفته ای منتظر وام هستید، SmartBiz مشکل وام SBA را زیر یک هفته حل می کند. این روش تنها برای وام های کمتر از 150 هزار دلار SBA انجام می شود. نکته جالب درباره وام SBA این است که دارای نرخ بهره پایینی می باشد.

خانواده یا دوستان

هیچکس دوست ندارد این کار را انجام دهد: این کار بسیار سخت به نظر می رسد. اما درصورتی که فرد قابل اطمینانی دارید، و به شکل متقابل به شما و بیزینس تان اطمینان دارد، دریافت یک وام سریع بیزینسی به این روش به نظر بد نیست.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

اخبار

error: !در صورت نیاز به کپی مطالب با ما تماس بگیرید

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

با عضویت در خبرنامه پول پدیا از این پس بهترین های بازار پول و سرمایه و صدها مطالب مرتبط دیگر را به صورت هفتگی روی ایمیل خود دریافت خواهید کرد

شما عضو خبرنامه پول پدیا شدید :)