ده شغل خانگی جذاب در سال ۲۰۲۰

  • توسط pooladmin
  • 29/12/2020
  • 0
شغل خانگی

از آنجایی که ویروس کرونا به عنوان یک بیماری همه گیر اعلام شده، کسب و کارها در سراسر جهان دفاتر خود را تعطیل و کارمندان را به کار از راه دور منتقل کرده‌اند. مجله تایم دوران اخیر را بعنوان «بزرگترین تجربه کار از خانه در جهان» لقب داده است. در حالی که کارمندان کم کم به دفتر کار جدید خود خو می‌گیرند پرسش بزرگتر این است که چگونه کار از راه دور می‌تواند در مقیاس بزرگ موفق باشد.
فقط چند دهه پیش، اکثریت قریب به اتفاق فرصت‌های شغلی کار خانگی به دور از سوددهی بودند و حتی قبل از طلوع اینترنت، تفکیک کلاهبرداری و فرصت‌های واقعی بسیار دشوار بود.
برخی از پیشنهادات شغلی در گذشته شامل ساخت صنایع دستی و بسته بندی و ارسال کالاها بود که اغلب چیزی بیش از یک برنامه هرمی ‌برای جلب پول هرچه بیشتر مردم نبودند.
در سال ۲۰۲۰ و بعد از آن، مشاغل مشکوکی خانگی هنوز وجود دارند. اما پیشرفت در فناوری و تولد رسانه‌های اجتماعی، موج جدیدی از این مشاغل را به وجود آورده است که کاملاً مشروع هستند.
یک مطالعه در سال ۲۰۱۷ از سوی آپ ورک Upwork پیش بینی کرده که بیش از نیمی ‌از نیروی کار در دهه آینده کار مستقل انجام می‌دهند، با استناد به این واقعیت که تقریباً ۵۰٪ از نسل هزاره جدید در حال حاضر به صورت مستقل کار می‌کنند.
اگر می‌خواهید با مهارت‌های واقعی که به درآمدزایی می‌رسند به آینده نزدیک شوید، این مشاغل خانگی را برای سال ۲۰۲۰ و بعد از آن بررسی کنید:

ده شغل خانگی جذاب در سال ۲۰۲۰

دستیار مجازی

با وجود بسیاری از مشاغل که بصورت آنلاین فعالیت می‌کنند، جای تعجب نیست که بسیاری ازکسب و کارها دستیارهای مجازی را برای کمک به سازماندهی و انجام کارهای اداری استخدام ‌کنند. طبق تعریف انجمن دستیارهای مجازی بین المللی، این افراد «پیمانکاران مستقلی هستند که از مکانی مستقل، معمولاً منزل یا محل کارشان با ارائه خدمات اداری، خلاقانه و فنی از چندین مشتری در صنایع مختلف پشتیبانی می‌کنند».
اگرچه مشاغل مربوط به دستیار مجازی بشدت متفاوت هستند اما وظایف می‌تواند شامل نوشتن و پاسخ به ایمیل‌ها، ایجاد و توزیع اسناد مربوط به کسب و کارها، پاسخگویی به سوالات رسانه‌ها و مشاغل، نوشتن، تولید محتوا و موارد دیگر باشد. مشاغل دستیار مجازی را در سایت‌هایی مانند Upwork.com و Zirtual.com بررسی کنید.

در حالی که دستمزدها متفاوت است، اما حقوق سالانه دستیاران مجازی در سطح ایالات متحده به طور متوسط حدود ۲۶۳۵۰ دلار است که در بالاترین حالت خود به ۴۳۰۰۰ دلار هم می‌رسد. با این حال، آنچه کسب خواهید کرد بستگی به این دارد که برای چه کسی کار می‌کنید و سطح مهارت لازم چه باشد.

رکود اقتصادی چه تأثیری بر زندگی افراد عادی دارد؟

نسخه نویس پزشکی

اگرچه بسیاری از متخصصان رونویسی پزشکی برای بیمارستان‌ها یا مطب‌های پزشکان کار می‌کنند، اما بیشتر آنها می‌توانند در خانه و در زمان یا مکان مورد نظر خود کار کنند. از آنجا که وظایف آنها شامل رونویسی از دستور پزشکی ضبط شده است یک رایانه، میز و هدست به طور کلی تنها الزامات انجام کار هستند.
براساس اداره آمار کار ایالات متحده (BLS) متخصصان رونویسی پزشکی در ماه می‌سال ۲۰۱۸ معادل ۳۴۷۷۰ دلار دستمزد سالانه یا ۱۶.۷۲ دلار دستمزد ساعتی دریافت کرده‌اند. اگرچه بسیاری از متخصصان رونویسی پزشکی خود اشتغالی دارند، اما بسیاری از آنها از طریق بیمارستان محلی، پزشك یا دانشكده محلی یا آموزشگاه حرفه‌ای شغل پیدا می‌كنند.

مترجم

براساس آمار جهانی، بیشتر مترجمان کار خود را در خانه و تحت ضرب الاجل‌های فشرده انجام می‌دهند. اگرچه در مواردی ترجمه کردن به مدرک لیسانس نیاز دارد، اما مهم‌ترین شرط لازم برای مترجمین، مسلط بودن به حداقل دو زبان است.
آمار نشان می‌دهد که حدود ۲۲٪ از مترجمان در سال ۲۰۱۸ خود اشتغالی داشته‌اند. اکثر آنها در بین این صنایع پخش شده‌اند: خدمات حرفه‌ای، علمی ‌‌و فنی (۳۳٪). خدمات آموزشی دولتی، محلی و خصوصی (۱۸٪)، بیمارستان‌ها (۸٪) و دولت (۸٪).
میانگین دستمزد برای این شغل در سال ۲۰۱۸ معادل ۴۹۹۳۰ دلار بوده است اگرچه ۱۰٪ از مترجمین به طور متوسط حدود ۹۰ هزار دلار درآمد داشته‌اند. در سایت‌هایی مانند Upwork.com به دنبال آگهی‌های استخدام مترجمین باشید.

توسعه دهنده وب

توسعه دهنده وب

اگر از دوره‌های آموزشی آنلاین استفاده کنید ساختن وب سایت شخصی بسیار آسان است. با این حال، بسیاری از افراد مهارت کافی و یا وقت کافی برای ساخت سایت خود ندارند، به همین دلیل بسیاری از افراد زندگی خود را از طریق راه اندازی وب سایت و وبلاگ برای دیگران تأمین می‌کنند. طبق آمار حدود ۱۶٪ از توسعه دهندگان وب در سال ۲۰۱۸ خود اشتغالی داشته‌اند که اکثریت قریب به اتفاق آنها می‌توانند از خانه یا هرجای دیگری با لپ تاپ و اینترنت پرسرعت کار کنند.
متوسط دستمزد برای توسعه دهندگان وب در سال ۲۰۱۸ حدود ۶۹۰۰۰ دلار بوده است در حالیکه ۱۰٪ برتر درآمد متوسطی نزدیک به نیم میلیون دلار دارند. معمولاً برای شروع کار در این زمینه به مدرک پیشرفته نیاز ندارید. تمام آنچه نیاز دارید تحصیلات در حد متوسطه، تجربه قابل استفاده و نمونه کار از سایت‌های موفقی است که ساخته و مدیریت کرده‌اید. حتی کارگاه‌های برنامه نویسی فشرده‌ای وجود دارد که برای آموزش مهارت‌های برنامه نویسی ظرف چند ماه طراحی شده‌اند.

آژانس مسافرتی

اگرچه انتظار می‌رود تقاضای سفر طی یک دهه آینده کاهش یابد، اما هنوز هم فرصت‌هایی برای آژانس‌های مسافرتی وجود دارد که می‌توانند با استفاده از اینترنت، مشتری خود را بدست آورند و به آنها در برنامه ریزی سفر کمک کنند. پیش بینی می‌شود فرصت‌های شغلی برای آژانس‌هایی که در مناطق خاصی از جهان فعالیت می‌کنند، برنامه ریزی تور یا سفر ماجراجویانه انجام می‌دهند، یا سفرهای گروهی را برنامه ریزی می‌کنند افزایش یابد.
حدود ۱۱ درصد آژانس‌های مسافرتی در سال ۲۰۱۸ خود اشتغالی داشته‌اند، اما اکثریت قریب به اتفاق بقیه آنها در صنعت خدمات سفر و رزرواسیون کار می‌کردند. آژانس‌های مسافرتی در سال ۲۰۱۸ متوسط درآمدی معادل ۳۸۰۰۰ دلار داشته‌اند.

نویسنده آزاد

امروز بیش از هر زمان دیگری به نویسندگان خبره برای تهیه مقالات خبری، تولید محتوا و ایده‌های خلاقانه‌ای که صفحات هر سایتی در اینترنت را پر می‌کنند نیاز است. اگرچه بسیاری از سایت‌های بزرگ نویسندگان داخلی دارند اما تعداد فزاینده‌ای از سایت‌ها تولید محتوای خود را برون سپاری می‌کنند و نویسندگان مستقل و تولید کنندگان محتوا را استخدام می‌کنند. تجربه نوشتن بسیار مفید است، اما آنچه واقعاً برای شروع به کار نیاز دارید، انگیزه، جاه طلبی و توانایی یافتن یک زاویه منحصر به فرد در مورد رویدادهایی است که هر روز اتفاق می‌افتند.
سایتهایی مانند Upwork.com موقعیت‌های کار آنلاین آزاد را لیست می‌کنند، همانطور که Freelancer.com و Media Bistro نیز چنین می‌کنند. برای استخدام، احتمالاً باید مجموعه‌ای از کارهای خود یا حداقل تعدادی از نمونه‌های نوشتاری را به رزومه خود ضمیمه کنید.
در حالی که هزینه‌های نوشتن بسته به شغل و فرد فریلنسر متفاوت است، اما بسیاری از نویسندگان حداقل ۱۵۰ دلار برای هر مقاله و برخی دیگر تا ۱۵۰۰ دلار برای هر مطلب درآمد کسب می‌کنند. آمار نشان می‌دهد که نویسندگان در سال ۲۰۱۸ متوسط حقوق ۶۲۱۷۰ دلار داشته‌اند، اگرچه ۱۰٪ از آنها درآمدی بالغ بر ۶۷۰ هزار دلار بدست آورده‌اند.

مدیر رسانه‌های اجتماعی

تقریباً هر کسب و کار بزرگی از رسانه‌های اجتماعی بعنوان ابزاری برای دسترسی مستقیم به مشتریان خود، بدون پرداخت هزینه‌های هنگفت تبلیغات تلویزیونی، چاپی یا رادیویی استفاده می‌کند. اما کسب و کارهای بزرگ برای مدیریت حساب‌های خود در شبکه‌های اجتماعی جایگاه تعریف شده شغلی ندارند به همین دلیل افراد بیشتری شروع به بازاریابی خود به عنوان مدیر شبکه‌های اجتماعی کرده و به کسب و کارها کمک می‌کنند تا دنبال کنندگان آنلاین خود را افزایش داده و از اینترنت برای گسترش دامنه فعالیت خود استفاده کنند.
اگرچه بدلیل نو بودن، اطلاعات بسیار کمی ‌درباره این کار خانگی در دسترس است، اما هزاران لیست برای مدیران شبکه‌های اجتماعی در سایت‌هایی مانند CareerBuilder.com، SimplyHired.com و Upwork.com یافت می‌شود. اگر تسلط کافی بر رسانه‌های اجتماعی داشته و تعداد دنبال کننده‌های قابل توجهی داشته باشید، می‌توانید با مراجعه مستقیم به شرکت‌ها و پرسیدن اینکه آیا به کمک نیاز دارید، کار را شروع کنید. طبق تحقیقات، مدیران شبکه‌های اجتماعی به طور متوسط سالانه ۵۰ هزار دلار درآمد دارند.

وارد کردن اطلاعات

طیف گسترده‌ای از مشاغل نیاز به افرادی دارند تا داده‌های مختلفی را وارد سیستم خود کنند، از این داده‌ها معمولاً برای ردیابی موجودی کالا، حمل و نقل، تهیه بیزنس پلن، اندازه گیری عملکرد یا بازده استفاده شود. از آنجا که رایانه و مهارت تایپ کردن مهم‌ترین نیاز این شغل است، بسیاری از متقاضیان ورود اطلاعات می‌توانند در خانه و بر اساس برنامه‌ای متناسب با زندگی خود کار کنند.
طبق آمار، دستمزد این شغل در سال ۲۰۱۸ حدود ۳۳۰۰ دلار بوده است، اگرچه ۱۰٪ افراد برتر بیشتر از ۴۸۰۰۰ دلار درآمد داشته‌اند. از آنجا که معمولاً وارد کردن اطلاعات یک شغل خانگی است، می‌توانید ده‌ها پست شغلی مرتبط را در سایت‌هایی مانند Upwork.com، Freelancer.com و SimplyHired.com و همچنین ده‌ها سایت دیگر پیدا کنید.

اپراتور مرکز تماس

اپراتور مرکز تماس

بسیاری از مشاغل به پرسنلی نیاز دارند که بتوانند در همۀ ساعات تلفن را پاسخ دهند، به مشتریان کمک کنند، سفارشات را پردازش کنند و یا سفارشات مرجوعی‌ را مدیریت کنند. اما از آنجا که امروزه مشاغل بیشتری به صورت آنلاین فعالیت می‌کنند، تعداد فزاینده‌ای از آنها به کارمندان بخش خدمات مشتری که در خانه کار می‌کنند نیاز دارند.
اپراتور مرکز تماس در خانه نیاز به رایانه دارد و ممکن است به نرم افزار یا تجهیزات خاصی احتیاج داشته باشد. صدای مناسب پشت تلفن و همچنین تجربه کار در بخش خدمات مشتری، وارد کردن داده‌ها، خرده فروشی یا مدیریت به شما کمک می‌کند.
اگرچه یافتن دستمزد دقیق برای اپراتورهای مرکز تماس که در خانه کار می‌کنند دشوار است، اما طبق آمار تخمینی این افراد به طور معمول حدود ۳۳،۰۰۰ دلار در سال حقوق پایه دریافت می‌کنند.

بلاگر

وبلاگ نویس بودن به هیچ وجه به شغل‌های دیگر خانگی شباهت ندارد، زیرا شما باید خود شخصاً آن را بسازید. بسیاری از وبلاگ‌ها برای سال‌های متمادی درآمدی نمی‌سازند. از این نظر وبلاگ نویسی اصلاً یک شغل متعارف نیست.
با این وجود ابزارهای کسب درآمد برای نویسندگانی که قادر به جذب مخاطب و رشد سایت شخصی باشند وجود دارد. برخی از راه‌های کسب درآمد بلاگ‌ها شامل تبلیغات وابسته، پست‌های اسپانسری، گوگل ادسنس Google Adsense و فروش محصولات است.
درآمد متوسط بلاگرها حدود ۳۳،۰۰۰ دلار در سال است. داشتن یک وبلاگ می‌تواند یک راه ارزان برای شروع کسب و کار شخصی باشد، هزینه دامنه‌ها به طور متوسط ۱۲ دلار در سال و میزبانی وب ماهیانه کمتر از ۷.۹۹ دلار است.

یافتن مشاغل واقعی از خانه

علاوه بر وب سایت‌های ذکر شده در بالا، وب سایت‌های دیگری که آگهی‌های شغلی ارائه می‌کند شامل Monster.com، really.com، Guru.com، iFreelance.com و Freelanced.com هستند. هنگام جستجوی یک سایت شغلی سنتی مانند Monster، از کلمات کلیدی مانند «telecommute» یا «work-from-home» استفاده کنید.
هنگامی‌که شروع به جستجوی مشاغل خانگی می‌کنید، تهیه یک رزومه کامل بسیار مهم است. اگر کار آنلاین انجام داده‌اید، ارائه لینک‌هایی به آن کار به شما کمک می‌کند. ریفرنس‌ها نیز به شما کمک می‌کنند به ویژه اگر بتوانید افرادی را که بر کارتان در هر یک از این زمینه‌ها نظارت داشته‌اند در رزمه فهرست کنید.

آیا شغل خانگی نوعی کلاهبرداری است؟

حتی اگر فرصت‌های مشروع کار در خانه بسیار زیاد باشد، کلاهبرداری‌های سال‌ها پیش نیز همچنان به حیات خود ادامه می‌دهند. اما این وظیفه شماست که آنها را پیدا کنید ولی تشخیص واقعی از کلاهبرداری همیشه آسان نیست.
در هنگام جستجوی کار خانگی برخی مراحل احتیاطی را مد نظر داشته باشید:
تحقیق، تحقیق، تحقیق: بایستی بدانید دقیقاً برای چه کسی کار می‌کنید. وقتی پست شغلی مورد علاقه خود را پیدا کردید در مورد شرکت استخدام کننده تحقیق کنید.
مرجع بخواهید: هر شرکتی که نفراتی را برای کار در خانه استخدام می‌کند ممکن است افراد دیگری را نیز برای این شغل داشته باشد. از تعداد نفرات بپرسید و تلاش کنید به روشی با هرکدام از آنها تماس بگیرید. اگر شرکت استخدام کننده تمایلی به ارائه منابع یا اطلاعات تماس ندارد، ممکن است نشانه خوبی نباشد.
قبل از هزینه کردن خوب تحقیق کنید: برخی از کسب و کارها برای شروع کار شما را ملزم به خرید مواد یا تجهیزات می‌کنند و گرچه این درخواست به معنی غیرقانونی بودن آنها نیست، اما یک اعلام خطر است. اگر از شما خواسته می‌شود هزینه تجهیزات را پرداخت کنید، مطمئن شوید که چه چیزی را خریداری می‌کنید و از چه شخصی خریداری می‌کنید. همچنین از ابتدا در مورد سیاست عودت تجهیزات سوال کنید.
کار در خانه رویای بسیاری از افراد است و به لطف فناوری، این رویا برای افراد بیشتری و بیش از هر زمان دیگری محقق شده است. اما اگر می‌خواهید در خانه کار کنید، باید در مورد موقعیت‌های موجود تحقیق کرده و مهارت‌های مورد نیاز را توسعه دهید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

اخبار

error: !در صورت نیاز به کپی مطالب با ما تماس بگیرید

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

با عضویت در خبرنامه پول پدیا از این پس بهترین های بازار پول و سرمایه و صدها مطالب مرتبط دیگر را به صورت هفتگی روی ایمیل خود دریافت خواهید کرد

شما عضو خبرنامه پول پدیا شدید :)