باورهای غلط در زمینه راه اندازی کسب و کار شخصی

  • توسط pooladmin
  • 06/03/2021
  • 0
راه اندازی کسب و کار

آیا از راه اندازی کسب و کار خود هراس دارید؟ آیا شناخت عمومی ‌شما را از انجام فعالیت باز می‌دارد؟ آیا به دلیل ترس از ناشناخته‌ها در حال انجام کاری هستید که از آن لذت نمی‌برید؟ اگر حتی به یکی از این سوال‌ها پاسخ مثبت داده‌اید خواندن این مطلب برای شما مفید است! ما باید برخی باورهای رایج و غلط که در مورد کارآفرینی وجود دارد را از بین ببریم.
امروزه بسیاری از اطلاعات مربوط به کارآفرینی برای نسل جدید منسوخ شده و بی ربط است، در این مطلب به برخی از باور‌های غلط رایج در مورد راه اندازی کسب و کار شخصی می‌پردازیم:

باورهای غلط در زمینه راه اندازی کسب و کار شخصی

برای کسب درآمد به یک ایده شگفت انگیز نیاز دارید

همه منتظر راه اندازی گوگل یا فیس بوک بعدی هستند. همۀ ما به افسانه «ایده بزرگ» اعتقاد داریم اما موضوعی که همه فراموش کرده‌ایم این است که برای کسب درآمد زیاد در زندگی نیازی به اختراع مجدد چرخ نیست. فقط یک فیس بوک وجود دارد. فقط یک گوگل وجود دارد اما راه‌های زیادی برای سرمایه گذاری وجود دارد که مستلزم داشتن بزرگترین ایده در جهان نیست. برخی از این گزینه‌ها عبارتند از: بهبود روند فعلی کسب و کار، بالا بردن نرخ رشد صنعتی یا پر کردن شکاف تقاضا در بخش کوچکی از شهر.

بیشتر بخوانید: اهمیت برند سازی برای یک کسب و کار کوچک

ایده کسب وکار

 

برای شروع کسب و کار خود به پول زیادی نیاز دارید

در عصر حاضر برخی از بزرگ‌ترین کسب و کارها فقط با چند صد دلار سرمایه راه اندازی شده‌اند. این تفکر که برای ادامه کار خود به سرمایه سنگینی احتیاج دارید، منسوخ شده است. این مورد هم بهانه‌ای است که از دنبال کردن رویاهای‌تان دست بکشید. برای این کار نیاز به گرفتن وام سنگین ندارید، بسیاری از ایده‌های عالی کسب و کار را می‌توان با سرمایه اندک، کار سخت، نگرش توأم با انگیزه و بسیاری از ابزارهای آسان دیگر به نتیجه برسانید.

برای موفقیت باید ۶۰-۸۰ ساعت در هفته کار کنید

اغلب کارآفرینان این روزها با سرعت مورد نظر خود کار می‌کنند. اگر به دیگران بگویید که برای رسیدن به موفقیت بایستی ۶۰-۸۰ ساعت در هفته کار کنند تنها مانع از تلاش فرد برای دستیابی به اهداف می‌شوید. به عنوان یک کارآفرین، بسته به اینکه می‌خواهید تجارت خود را گسترش دهید یا نه، شخصاً تصمیم می‌گیرید که چند ساعت کار کنید. کارآفرین بودن لزوماً مستلزم این نیست که ساعت‌های متمادی کار کنید.

بیشتر بدانید:چگونه از منظر مالی برای راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی خود آماده شویم؟

ابتدا باید همۀ جنبه‌های فنی کسب و کار خود را اداره کنید

این موضوع درست نیست. آیا واقعاً فکر می‌کنید برخی از بزرگترین کارآفرینان تاریخ به جنبه‌های فنی تأسیس یک شرکت اهمیت می‌دهند یا در مورد نرخ مالیات استرس دارند؟ اغلب افراد خود را درگیر جزئیات فنی غیر ضروری می‌کنند، آنان با خود فکر می‌کنند: چگونه مالیات خود را پرداخت کنم؟ چگونه می‌توانم از سایت درآمد کسب کنم؟ نگرانی در مورد جزئیات فنی فقط باعث می‌شود که بهانه‌ای برای اقدام نکردن داشته باشید. بعد از راه اندازی کار می‌توانید نگران این موارد باشید یا همیشه با کمترین هزینه آنها را به یکی از دوستان یا پیمانکاران متخصص بسپارید.
امیدوارم بعد از خواندن این مقاله باورهای غلط را نه تنها در زمینه کارآفرینی، بلکه رویاهای خود نیز به چالش بکشید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

اخبار

error: !در صورت نیاز به کپی مطالب با ما تماس بگیرید

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

با عضویت در خبرنامه پول پدیا از این پس بهترین های بازار پول و سرمایه و صدها مطالب مرتبط دیگر را به صورت هفتگی روی ایمیل خود دریافت خواهید کرد

شما عضو خبرنامه پول پدیا شدید :)