سرمایه‌گذاران خرده فروشی در برابر نهادی: تفاوت چیست؟

  • توسط pooladmin
  • 25/11/2019
  • 0

نهادی در مقابل سرمایه‌گذاران خرده فروشی : یک مرور کلی

همه نوع سرمایه گذاران یکسان نیستند ، و بین کسانی که سرمایه گذار نهادی محسوب می شوند و کسانی که به عنوان سرمایه‌گذاران خرده فروشی شناخته می شوند ، تفاوت های بسیاری وجود دارد. درک تفاوت ارزشمند است. اگر در حال سرمایه گذاری در یک سهام خاص یا صندوق متقابل هستید که در مطبوعات مالی آن را تبلیغ کرده اید ، شانس خوبی دارید که به عنوان یک سرمایه گذار نهادی شایسته آن باشید. در واقع ، اگر حتی تعجب می کنید که یک سرمایه گذار نهادی چیست ، احتمالاً شما یک سرمایه گذار نهادی نیستید. بگذارید از این فرصت استفاده کنیم تا برخی از اختلافات را بیان کنیم.

سرمایه‌گذاران خرده فروشی

سرمایه گذاران نهادی

سرمایه گذاران نهادی ، افراد بزرگ موجود در این بخش هستند. آنها صندوق های بازنشستگی ، صندوق های متقابل ، مدیران پول ، شرکتهای بیمه ، بانکهای سرمایه گذاری ، اعتمادهای تجاری ، صندوقهای موقوفات ، صندوقهای تامینی و همچنین برخی سرمایه گذاران سهام خصوصی هستند. سرمایه گذاران نهادی حدود سه چهارم از حجم معاملات در بورس اوراق بهادار نیویورک را به خود اختصاص می دهند. آنها بلوک های بزرگی از سهام را جابجا می کنند و تأثیر فوق العاده ای در حرکت سهام بورس دارند. از آنجا که آنها به عنوان یک سرمایه گذار پیشرفته شناخته می شوند و از این رو کمتر سرمایه گذاری های بی سواد می کنند ، سرمایه گذاران نهادی مشمول کمتر مقررات محافظتی هستند که کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) به سرمایه گذار متوسط ​​و روزمره شما ارائه می دهد.

پولی که سرمایه گذاران نهادی از آن استفاده می کنند در واقع پولی نیستند که موسسات خودشان دارند. سرمایه گذاران نهادی معمولاً برای افراد دیگر سرمایه گذاری می کنند. اگر برنامه کار بازنشستگی در محل کار ، صندوق متقابل یا هر نوع بیمه را دارید ، در واقع از تخصص سرمایه گذاران نهادی بهره مند می شوید.

به دلیل اندازه آنها ، سرمایه گذاران نهادی اغلب می توانند درمورد هزینه های بهتر درباره سرمایه گذاری های خود مذاکره کنند. آنها همچنین توانایی دستیابی به سرمایه گذاری ها را دارند که سرمایه گذاران عادی مانند فرصت های سرمایه گذاری با حداقل هزینه های خرید بزرگ ، سرمایه گذاری های عادی انجام نمی دهند.

سرمایه‌گذاران خرده فروشی یا غیر مؤسسه

سرمایه گذاری های خرده فروشی یا غیر نهادینه ، به طور مشخص ، سرمایه گذاران است که سرمایه گذار نهادی نیستند. این تقریباً هر شخصی است که بدهی ، حقوق صاحبان سهام یا سایر سرمایه گذاری ها را از طریق یک کارگزار ، بانک ، نماینده املاک و غیره خریداری و به فروش می رساند. این افراد به نفع شخص دیگری سرمایه گذاری نمی کنند ، آنها پول خودشان را مدیریت می کنند. سرمایه گذاران غیردولتی معمولاً با اهداف شخصی هدایت می شوند ، مانند برنامه ریزی برای بازنشستگی ، پس انداز تحصیل فرزندانشان یا تأمین مالی خرید بزرگ.

به دلیل قدرت خرید کوچک ، سرمایه‌گذاران خرده فروشی معمولاً مجبورند هزینه های بالاتری را برای معاملات خود و همچنین بازاریابی ، کمیسیون و سایر هزینه های مرتبط پرداخت کنند. بنا به تعریف ، SEC سرمایه گذاران خرده فروشی را ناخوشایند می داند ، که از حمایت های خاصی برخوردار هستند و از انجام برخی سرمایه گذاری های مخاطره آمیز و پیچیده جلوگیری می کنند.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

اخبار

error: !در صورت نیاز به کپی مطالب با ما تماس بگیرید

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

با عضویت در خبرنامه پول پدیا از این پس بهترین های بازار پول و سرمایه و صدها مطالب مرتبط دیگر را به صورت هفتگی روی ایمیل خود دریافت خواهید کرد

شما عضو خبرنامه پول پدیا شدید :)