هشت تن از پولدار ترین گانگستر ها در طول تاریخ

  • توسط pooladmin
  • 18/09/2019
  • 0

یک گانگستر، سردسته جنایتکاران ویا قاچاقچی مواد را تصور کنید احتمالاً به یاد خون و خون ریزی، اسلحه، پول باد آورده و  سبک زندگی ثروتمند می افتید. گانگسترها همواره این طور شناخته شده اند که پول زیادی به دست می آورند، حتی اگر از راه غیر قانونی صورت گیرد. از قاچاق مواد مخدر گرفته تا اشکال دیگر کلاهبرداری مالی و جرم که به شدت پر سود است.

آل کاپون (گانگستر آمریکایی)

گانگستر - al capone

آل کاپون، گانگستر آمریکایی که مافیای شیکاکو را اداره می کرد، بیشتر پول خود را در زمان تحریم به جیب زد. از  سال 1929، درآمد کاپون در جنبه های مختلف  کسب و کار شامل: 60 میلیون دلار از راه الکل غیرقانونی، 25 میلیون دلار از موسسات قمار، 10 میلیون دلار از راه فساد و 10 میلیون دلار دیگر از راه غیر قانونی. ادعا می شود کاپون برای محافظت از کسب و کارش در برابر  باند های رقیب بیش از 600 خلافکار را استخدام کرده است. بر اساس تورم، امپراتوری وی حدود 1.3 میلیارد دلار ارزش دارد.

پابلو اسکوبار

پابلو اسکوبار

پابلو اسکوبار اکثریت کوکائین کولومبیا را تحت کنترل داشت و ثروت خود را با طغیان دربازار مواد مخدر ایالت متحده ساخته است. فوربس، پابلو اسکوبار را در ردیف ثروتمند ترین اشخاص  در هفت سال متوالی می نامد. در سال 1987، اسکوبار حدود 40 درصد از سازمان  مواد مخدر مدلین کسب و کار کارتل را تحت کنترل داشته است. در سال 1989، بر اساس سوابق عمومی، فوربس ارزش خالص خود را 3 میلیارد دلار ارزیابی کرد. واضح است که این تخمین پیرو زمان قدیم است و با توجه به اینکه  وی پیشنهاد پرداخت بدهی ملی کلمبیا را داده بود که در آن زمان مبلغی حدود 10 میلیارد دلار بود. طبق گفته سایت  CelebrityNetWorth.com،  ارزش خالص وی 30 میلیارد دلار بوده است  که تمام سود حاصل از فعالیت کوکائین وی بوده است.

فرانک لوکاس

گانگستر - فرانک لوکاس

فرانک لوکاس مدل تجاری منحصر به فردی داشت. وی هروئین را مستقیماً از شخصی به نام خون سا، قاچاقچی مواد در ویتنام تهیه می کرد. لوکاس هروئین را در تابوت ها مخفی می کرد و از ویتنام به ایالت متحده وارد می کرد. ضاهراً در اوج فعالیتش روزانه حدود 1 میلیون دلار درآمد داشته است و تقریباً 52 میلیون دلار در جزایر کیمن انبار کرده است.

گریسلدا بلانکو

گریسلدا بلانکو

گریسلدا بلانکو همچنین به بیوهء سیاه معروف است که از قاچاقچیان مواد مدلین پابلو اسکوبار بوده است. گزارشات بر این ادعا هستند که ثروت وی در اوج کسب و کارش 2 میلیارد دلار بوده است. وی به قتل های قراردادی بیرحمانه اش مشهور است. چه بسا وی اخیراً توسط یک قاتل قراردادی در مدلین به ضرب گلوله کشته شد.

داوود ابراهیم

داوود ابراهیم

داوود ابراهیم ظاهراً در انفجار بمب بمبئی در سال 2008 دست داشته است. در ابتدا فعالیتش را به عنوان یک کلاه بردار مبتدی آغاز کرد و اکنون به بازیکن جهانی در شبکه وحشت تبدیل شده است. گفته می شود که وی با گروه های تروریستی مانند القاعده ارتباط نزدیکی دارد. همچنین گفته شده است که که ثروتی وی حدود 6.7 میلیارد دلار است.

شیه کیپین

شیه کیپینگ

Xie Caiping (شیه کیپینگ) که گروه قمار را اداره می کند در تبانی با چندین مقام دولتی شرکت کرد. او در حال حاضر 18 سال در زندان به سر می برد. درآمد قمارخانهء او تا سال 2004، 293،000 دلار بوده است.

سیمون موگیلویچ

سیمون موگیلویچ

به عنوان فارغ التحصیل رشتهء اقتصاد، سمیون موگیلویچ نمونه کارهای متنوعی دارد. اجرام مالی او شامل فعالیت متقلبانه الکترونیکی بین ایالتی، پول شویی، کلاه برداری دراوراق بهادار می باشد. گفته می شود ثروت او 10 میلیارد دلار می باشد.

خوزه فیگوئروا آگوستو

خوزه فیگوئروا آگوستو

خوزه فیگوئرو آگوستو، قاچاقچی مواد پورتوریکو که گفته می شود درآمد میلیونی از اخاذی مواد مخدر به جیب زده است. وی پس از به قتل رساندن راننده ای که ظاهراً محموله ای از کوکائین را به سرقت برده بود در رده های سازمان های جنایی سر برافراشت. پس از دستگیری و محکوکیت به قتل، وی  به بیش از 200 سال حبس در زندان محکوم شد. با این حال وی با دستور جعلی آزادی، زندان را ترک کرد. تشکیلات وی 90 درصد قاچاق مواد جمهوری دومینیکن به پورتوریکو CelebrityNetWorth.com  را تحت کنترل دارد.  به طور میانگین ثروت وی 100 میلیون دلار برآورد شده است. او در حال حال حاضر محکوم به  سپری 205 سال حبس در زندان می باشد.

کلام آخر

مبلغ گزافی از این مجرمان به مقامات دولتی و مأمورین اجرای قانون پرداخت می شود. اگر چه،  مبلغ بسیاری هنوز برای پس انداز برای آن ها باقی مانده است. در آخر بسیاری از این گانگستر ها یا در زندان به سر می برند و یا کشته شده اند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

اخبار

error: !در صورت نیاز به کپی مطالب با ما تماس بگیرید

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

با عضویت در خبرنامه پول پدیا از این پس بهترین های بازار پول و سرمایه و صدها مطالب مرتبط دیگر را به صورت هفتگی روی ایمیل خود دریافت خواهید کرد

شما عضو خبرنامه پول پدیا شدید :)