کارگزاری آنلاین در سال 2019

  • توسط pooladmin
  • 01/05/2019
  • 0

چشم انداز کارگزاری آنلاین به طور چشمگیری در سال 2017 با کاهش شدید قیمت ها توسط بسیاری از کارگزاران بزرگ تغییر کرد. سال 2018 یک سال سخت و ناهموار بود. بسیاری از کارگزاران آنلاین در فوریه 2018 به مدت دو روز با مشکل قطعی برق رو به رو بودند که این امر باعث افت بازار و مانع از فروش و معامله مشتریان شد.

کارگزاران سال 2018 را صرف ساخت زیرساخت های خود کردند و در صدد انجام هرکاری بودند تا معامله گران را بازگردانند. در این دوره کارگزاران تعاملی، یافتند که تعداد حساب ها 22 درصد افزایش یافته است، اما معاملات سالانه هر حساب از 430 در ژانویه 2018 به 320 در ماه ژانویه 2019 کاهش پیدا کرده است.

تراکم هزینه ها و عدم فعالیت، کارگزاران آنلاین را وادار به فعالیت بیشتر برای برگرداندن مشتریان خود به این بازار کرد. اکثر آنها یک سال را صرف ارتقای چشم انداز تجاری خود نمودند. تغییرات عمده ای که طی سال شاهد آن بودیم، باعث شد تا سیستم عامل هایشان پایدار و قادر به پاسخگویی به افزایش فعالیت تجاری باشند. کارگزارانی که کمیسیون می گیرند می خواهند شما را به معامله گران فعال این صنعت تبدیل کنند، بنابراین تلاش می کنند تا زیرساخت های خود را بهبود بخشیده و سیستم های خود را سریع تر و منعطف تر از قبل و بنابر نیازهای تجاری راه اندازی کنند.
کارگزارانی که کمیسیون نمی گیرند نیز مایلند تا شما را به معامله گران این صنعت تبدیل کنند زیرا بسیاری از جبران خسارت های آنان از فروش سفارش شما به بازار این صنعت تامین می شود.

کارگزاران آنلاین

تعداد کارگزاری آنلاین که در سال جاری کمیسیونی دریافت نمی کردند افزایش یافت چرا که برنامه سرمایه گذاری JP Morgan در ماه اگست راه اندازی شد. مشتریان می توانند تا یک سال پس از افتتاح حساب، 100 سهام بدون کمیسیون جایگزین کنند و مشتریانی که توازن بالایی در حساب های خود دارند می توانند از 100 معامله دیگر بدون کمیسیون در سال بعدی برخوردار باشند.

پلت فرم دیگری در ماه مارس و در نسخه بتا تست خواهد شد که بسیار جالب است و زمان رونمایی عمومی می توانید فرایند آن را مشاهده نمایید.
یک سری ویژگی های غیرکاربردی در آن به طور قابل ملاحظه ای کاهش یافته است. فشار زیادی روی ابزارهای معامله گران وجود ندارد. تعدادی از کارگزاران تلاش کرده اند تا استفاده از پلت فرم خود را برای افراد آسان تر نمایند. 15 سال اول دهه 2000 نشان داده است که کارگزاران ابزارها و امکانات زیادی را روی پلت فرم های خود اضافه می نمودند که همگی جنبه مثبت و کاربردی نداشتند.
در سه سال گذشته مشاهده می شود که منوهای چند سطحی از کار افتاد. و موبایل ها به گونه ای توسعه یافت که امکان انتقال عملکرد و تجربیات بین دسکتاپ و گوشی های هوشمند وجود دارد. تحقیقات ما روی اکثر کارگزاران نیز منجر شد تا دریابیم اهداف کارگزاران به سمت بهبود سیستم های خود برای راحتی کار سرمایه گذاران می باشد.

مایکل الیسون، رئیس شرکت Corporate Insight ، شرکت تحقیقاتی که به دیگر شرکت ها در بخش مالی مشاوره می دهد، اشاره کرده که کارگزاران آنلاین تلاش می کنند ساختار پیجیده منوهای خود را از بین برده تا تجربه کاربری آسانی برای افراد امکان پذیر نمایند. این شخص می گوید : “کارگزاران در تلاشند تا مشتریان را در سایت خود نگه دارند”

ارزهای مجازی یک سری امکانات برای معامله گران فراهم می کند و طیف پاشخ دهی کارگزاران به این منافع از مثبت تا منفی وجود دارد. مشتریان Charles Schwab، E*TRADE ، کارگزاران تعاملی، Sogotrade، tastyworks، TD Ameritrade و ایستگاه های معاملاتی می توانند بیتکوین معامله کنند. در حالی که مشتریان Robinhood می توانند شش ارز مجازی در حساب کارگزاری خود معامله کنند. مشتریان Fidelity می توانند پرتفولیو خود را در صفحه موقعیت Fidelity ببینند ولی نمی توانند ارز خود را معامله کنند.
TD Ameritrade نیز در ErisX سرمایه گذاری می کند، که یک بورس ارز مجازی جدید است و راه شفاف و تنظیم شده برای دسترسی به طبقه ای از دارایی ها را فراهم می کند.

کارگزاران آنلاین

تغییراتی در سال 2018 انجام شد، چندین کارگزاری آنلاین میزان حداقل برای گشایش حساب را حذف کردند. ( 2000 دلار سپرده نقدی حاشیه برای باز کردن حساب جز مقررات الزامی است). جالب ترین موضوع این بود که کارگزاران تعاملی حداقل مبلغ گشایش حساب خود را از10000 دلار به 0 رساندند، هرچند از جای دیگر پول می گرفتند. به این صورت که حساب های زیر 100000 دلار می بایست حداقل 10 دلار در ماه به عنوان کمیسیون پرداخت می کردند یا اینکه هزینه ای بابت هزینه فعالیت پرداخت می نمودند.

در اینجا امنیت از اهمیت بالا و نگرانی های متعدد مشتریان برخوردار است. اما باید گفت که پلت فرم های کارگزاری های آنلاین از امنیت بالایی برخوردارند. تحقیقات در مرکز منابع اطلاعاتی سرقت هویت نشان می دهد که در سال 2018 تعداد نقض هایی در بخش امور مالی و بانکی وجود دارد، اما تعداد پرونده های موجود از 3.2 میلیون به 1.7 میلیون از سال 2017 به 2018 کاهش یافته است .

کارگزاران آنلاین مسئول پاسخ گویی به تمام نگرانی هایی که در ارتباط با مبادلات آنلاین وجود دارد هستند. بعضی از آنها به مشتریان خود دریافت گارانتی را پیشنهاد می کنند، مانند Fidelity, Charles Schwab, TD Ameritrade و E*TRADE . اسکات ایگنال، معاون ارشد Fidelity برای سرمایه گذاری مستقل، می گوید که شرکت او به شدت روی فضای آنلاین نظارت می کند و از ابزارها و روش های امنیتی چندگانه بهره می گیرد. ایگنال می گوید: «اقدامات ما شامل تأیید هویت چند عاملی و نظارت روی فضای آنلاین و محافظت در برابر دسترسی های غیرمجاز می باشد.» وی خاطر نشان می کند که مشتریان نیز باید این کار را انجام دهند. وی گفت: «در حالی که Fidelity اقدامات محافظتی دارد، حفظ امنیت مسئولیت مشترک همه اعضا می باشد. “

انتخاب کارگزاری آنلاین مناسب برای شما

 

انتخاب کارگزاری آنلاین مناسب

کدام کارگزاری آنلاین برای شما مناسب است؟ ما پیشنهاد 70 کارگزار آنلاین را بررسی کرده و آنها را در 10 طبقه امتیازدهی کردیم. شما می توانید توضیحات مفصلی از روش ما را در اینجا بخوانید. چهارده کارگزار با ما همکاری گسترده ای داشتند و به ما اجازه دسترسی به داده ها و اطلاعات خود را دادند که این امر نقش به سزایی در تکمیل شدن اطلاعات ما داشت. ما ویدئویی از 11 پلت فرم تهیه نمودیم که می توانید آن را در پایین صفحه شخصی خودتان مشاهده نمایید. Vanguard تصمیم به شرکت نداشت اما با توجه به اندازه آن، آن را در این جا منظور نمودیم.
ما به منظور رتبه بندی کارگزاران، تجارب تجاری، تکنولوژی تجاری، قابلیت استفاده، قابلیت های تلفن همراه، طیف خدمات دهی، امکانات تحقیقاتی، تجزیه و تحلیل پرتفولیو، خدمات مشتریان، آموزش، و هزینه ها را ارزیابی کردیم. کارگزاران برتر یک تجربه تجاری آسان جهت حرکت در این مسیر را فراهم می کردند در حالی که این امر باعث بهبود قیمت در مسیر مشتریانشان می شد. آنها به مشتریان خود سطح های چندگانه دارایی به منظور تجارت آنلاین ارائه می دهند و روش های معنا داری برای تحلیل عملکرد پرتفولیو ارائه می دهند. خدمات مشتری، چه از نوع آنلاین چه توسط تلفن همراه، سریع است، و تحقیق، اخبار و چارت ها از بالاترین کیفیت برخوردار است. ابزارهای برنامه ریزی و منابع آموزشی مختلفی برای کمک به مشتریان جهت بهبود مهارت های سرمایه گذاری آنان وجود دارد و هزینه ها به قدری است که سرمایه گذاران متوسطه شخصی نیز آن را معقول می یابند.
پس از شش ماه و هزاران ساعت تست از کاربران، ما مفتخریم که به طور کلی برندگان و بالاترین ها در این حوزه را اعلام کنیم:

• Fidelity Investments
• Interactive Brokers
• Charles Schwab
• TradeStation
• TD Ameritrade

در صورتی که ویدئو منتشر شده را مشاهده نمایید می توانید صفحه شخصی این شرکت ها را نیز مشاهده نمایید. در کنار این رتبه بندی کلی، و درک اینکه سرمایه گذاران شخصی نیازهای متنوع و متفاوت دارند، ما لیستی از کارگزارانی که برای انواع سبک ها و نیازهای تجارتی مناسب هستند را در اختیارتان قرار می دهیم:

– بهترین ها برای آغازگران این صنعت
– بهترین ها با هزینه های کم
– بهترین برنامه های تجاری سهام
– بهترین ها برای ETFs
– بهترین ها برای انواع تجارت
– بهترین ها برای سهام penny
– بهترین های Roth IRAs
– بهترین ها برای IRAs
– بهترین ها برای تجارت روزانه
– بهترین ها برای تجارت بین الملل
– بهترین ها در تجارت فارکس
– بهترین پلت فرم های وب

از سفارشی سازی به شخصی سازی

 

از سفارشی سازی به شخصی سازی

این صنعت در سال آینده در کجا قرار خواهد داشت؟ مدیر شرکت Tastyworks ، تام سانسوف اظهار دارد ” هر زمانی که تمرکز زیادی روی ثروت، تصمیم گیری و ارزیابی ریسک دارید، سرمایه گزاران شخصی در سرتاسر جهان نباید دست روی دست بگذارند تا این تمرکز ثروت جهانی در دارایی های غیر فعال جای آنها را بگیرد. او معتقد است که پلت فرم هایی همچون Tastyworks که جریانات، استراتژی به موقع و ابزار فراهم می کند بیشترین بهره را در این زمینه می برند.

الیسون معتقد است که کارگزاران میبایست از سفارشی سازی، که تعداد کمی از مشتریان استفاده می کنند به شخصی سازی تغییر پیدا کند. او می گوید: “این پلت فرم، هر آنچه را که انجام می دهید تماشا می کند و یاد می گیرد که چگونه از پلت فرم استفاده می کنید.” او معتقد است در طول 18 تا 24 ماه آینده، کارگزاران ابزارهای مربوطه را به مشتریان خود بر اساس عادت های سرمایه گذاری آنان ارائه می دهند.

ویکتور جونز، مدیر تولید سابق TD Ameritrade، می گوید: “شما نمی توانید فقط اطلاعات و ابزار را در اختیار مردم بگذارید و از آنها انتظار داشته باشید و بخواهید که آن را بفهمند”. جونز معتقد است که کارگزاران باید تکنولوژی را به گونه ای به کار گیرند که از رخ دادن اشتباهات نسل تازه وارد سرمایه گذار جلوگیری شود و یک پلت فرم خوب می بایست حرکت و قدم بعدی سرمایه گذار را پیش بینی کند و تمام ابزارها و نیازهای وی را قبل از اینکه اشتباه گیج کننده ای روی دهد در اختیار او قرار دهد. برخی از کارگزارانی که مورد بررسی ما قرار گرفتند، که شامل کارگذاران تعاملی و tastywork بودند، ابزارهای مورد استفاده مشتری را در مکان هایی که آنها به راحتی به آن دسترسی داشته باشند قرار می دهند. با این حال این موارد نادر است ولی امیدواریم که این روند ادامه پیدا کند.

سرمایه گذاران جوان و نیاز به جذب آنها برای بهبود و نوآوری پلتفرم ادامه خواهند داشت. توسعه موبایل در حال حاضر دارای صنعت استانداردی است و تمام کارگزاران با برنامه های تلفن همراه افزایش قابل توجهی در معاملات خود داشته اند و به طور کلی افزایش مشارکت مشتریان در این روند گزارش شده است. تعدادی از کارگزاران بزرگ به ما گفته اند که تعداد بیشتری از مشتریان آنها کسانی هستند که استفاده از برنامه موبایل از طریق تلفن همراه را ترجیح می دهند. دیوید پول، رئیس شرکت خدمات مشاوره Merrill Edgeمی گوید: “ما در طول سال گذشته بیشتر تمرکز خود را روی ارائه خدمات اپ و موبایل به مشتریانمان اختصاص دادیم. ما انتظار داریم این روند ادامه یابد و ما اطمینان حاصل خواهیم کرد که مشتریان به تمام خدماتی که برای مدیریت سرمایه گذاری نیاز دارند دسترسی داشته باشند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

اخبار

error: !در صورت نیاز به کپی مطالب با ما تماس بگیرید

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

با عضویت در خبرنامه پول پدیا از این پس بهترین های بازار پول و سرمایه و صدها مطالب مرتبط دیگر را به صورت هفتگی روی ایمیل خود دریافت خواهید کرد

شما عضو خبرنامه پول پدیا شدید :)