روش های پرداخت آنلاین برای بیزینس های کوچک

  • توسط pooladmin
  • 01/09/2019
  • 0
پرداخت آنلاین

 

پذیرش پرداخت آنلاین از طرف مشتری هایتان یک امر ضروری برای بسیاری از بیزینس ها است. در اینجا روش های رایج پرداخت آنلاین برای بیزینس های کوچک در دسترس است.

بیزینس های کوچک می توانند گزینه های پرداختی را با پذیرش پرداخت آنلاین افزایش دهند، اما بهترین روش برای شروع چیست؟ چه فرآیند های پرداختی به بیزینس های کوچک اجازه می دهد تا پرداخت ها را به صورت آنلاین از مشتریان دریافت کنند و این شیوه ی پرداخت را در بیزینس شان جا بیندازند؟ در ادامه تعدادی از فرآیند های پرداختی آنلاین برای هرگونه بیزینس کوچک در نظر گرفته شده است.

PayPal در آمریکا رایج است

پی پال از سال 1999 شروع به کار کرده و موفقیت هایی را با ادغام با eBay و امکان فراهم سازی پرداخت آسان توسط مشتری تجربه کرده است. هرچه که شرکت گسترش یافت، عمومی تر شد، و به یکی از بزرگ ترین فرآیند های پرداخت آنلاین ارتقا یافت. شرکت در کنار حساب های کاری به حساب های شخصی نیز پیشنهاد داد، تا این امکان را برای بیزینس های کوچک فراهم سازد تا مبلغ پرداختی را از کاربران Pay Pal ، کارت های اعتباری، Venmo ، و انتقال های بانکی دریافت کنند.

چه یک شرکت کوچک و خشت و ملاتی باشید چه شرکت بیزینسی آنلاین، PayPal این امکان را فراهم می سازد تا مبلغ پرداختی را از تمام مشتریان دریافت کنید، اما محدودیت هایی وجود دارد. برای کسانی که تازه شروع کرده اند، در تمام کشورها به صورت بین المللی در دسترس نیست. بنابراین پرداخت آنلاین برون مرزی با مشکلاتی مواجه است.

PayPal میزان 9.2 درصد از انتقال آنلاین یا 7.2 درصد برای انتقال های خشت و ملاتی به علاوه ی 30 سنت از هر انتقال را شارژ می کند. در خارج از آمریکا، آن مبالغ به ترتیب 4.4 و 2.4 درصد هستند.

در غیر این صورت، انتقال از PayPal به بانک تان رایگان است. همچنین می توانید دسترسی به حساب بانکی تان توسط کارمندان را تا 200 نفر محدود کنید.

پرداخت آنلاین Square با تلفن همراه ادغام شده است

PayPal متوجه این نیاز شد و سریعا هنگامی که فروش آنلاین رشد کرد ، این مسئله را برطرف کرد. Square نیاز برای پرداخت با تلفن همراه را رفع کرد.

Square در سال 2009 به فروشگاه های خرده فروشی خشت و ملاتی این امکان را داد تا پرداختی Square را با پایانه های فروش و ثبت پول نقد ادغام کند. دیگر بیزینس های خشت و ملاتی مانند کافه بارها و رستوران ها، کلوپ های فیتنس و سلامتی، خدمات تعمیر خانگی، و خدمات حرفه ای نیز می توانند از آن استفاده کنند. بازرگانان نیز می توانند کارت های اعتباری، کارت نقدی، کارت های تراشه و بدون تماس، کارت مغناطیسی و چیزهای بیشتر قبول کنند. کارت های هدیه را نیز می توانید از طریق Square پیشنهاد کنید.

زیبایی پرداخت آنلاین Square این است که بازرگانان و میکرو بیزینس ها می توانند مبلغ پرداختی را از طریق برنامه های تلفن همراه و سخت افزارهایی که به سیستم های پرداختی تان متصل می شوند دریافت کنند. خدمات همچنین شامل آنالیزور قدرتمندی است که به شما این امکان را می دهد تا بیشتر درباره ی اینکه مشتریان تان چگونه هزینه ی محصولات و خدماتتان را پرداخت می کنند بدانید. Square هزینه های متنوعی را برای نیازهای بازرگانان و تقریبا تمام آن ها که از PayPal کمتر هستند در نظر گرفته است.

Stripe بیزینس های اینترنتی را هدف می گیرد

Stripe در سال 2010 با سمت فروش مشخص معرفی شد. هدف آن مجازی و اینترنتی بود.

درحالی که PayPal امنیت مزایای اولیه ی بازار را مدیریت می کرد، خدمات با پیشرفت هایی در تجارت آنلاین ادامه می یافت. به همین علت، Stripe قدرتمند ظاهر شد و این امکان را برای بیزینس های آنلاین فراهم کرد تا از API شرکت استفاده کنند و عملیات پرداخت آنلاین را موثر تر کند. چنین تغییری توانایی ِ فراهم کردن ِ کارت های هزینه برای کارمندان و دیگر کارت های فیزیکی و مجازی را میسر ساخت.

خدمات پرداخت آنلاین Stripe در کشورهایی که PayPal موجود نیست حضور دارد. شیوه های پرداختی شامل انتقال بانکی، کیف پول های عمومی مانند Alipay و Wechat و دیگر منابع پرداختی محلی در جاهای متنوع جهان، ارز های محلی، Apple Pay و Google Pay و البته کارت های اعتباری می شود.

مانند Square ، Stripe نیز دشبورد های جالبی پیشنهاد می کند و یک پلت فرم قدرتمند را ارائه می کند که قصد دارد یک نمونه ی بیزینسی موفق را بسازد. حقوق های پرداختی با 9.2 درصد به علاوه ی 30 سنت در هر انتقال شروع می شود. با این وجود، بیزینس های بزرگ تر می توانند با Stripe کار کنند تا یک بسته ی سفارشی که نیازهایشان را تامین می کند را بسازد. PayPal برای استفاده آسان تر است، اما Stripe برای تجارت الکترونیک و بیزینس آنلاین انعطاف پذیر تر است.

Venmo: پردازش گر پرداخت و پیش پرداخت

Venmo یک برنامه ی پرداخت آنلاین تازه وارد است. سرویس Venmo در سال 2009 معرفی شد اما برای یک مدت طولانی چیزی بیشتر از یک راه برای برگرداندن پول در میان دوستان بدون یک پردازشگر بزرگ نبود. حال تحت نظر PayPal، Venmo کارت های اعتباری اش را ارتقا داده و به بازرگانان اجازه می دهد تا مبلغ پرداختی را از طریق وارسی PayPal یا همراه با ادغام Braintree، دیگر سرویس تحت نظر Paypal ، برای پرداخت های تلفن همراه دریافت کنند.

پرداخت آنلاین

فرآیند پرداخت عمومی در اروپا

درحالی که Stripe و PayPal در اروپا در دسترس هستند و Square تور اروپایی اش را با انگلستان شروع کرده است، فرآیندهای پرداخت آنلاین دیگری نیز وجود دارد که صرفا بر بازارهای اروپایی تمرکز می کنند. دو تا از با ارزش ترین آن ها SecurionPay و Skrill هستند.

SecurionPay ادعا می کند که تمام شیوه های پردازش پرداختی را قبول می کند. چیزی که آن را از PayPal متمایز می سازد تمرکز هدفمند آن بر روی نرم افزارها به عنوان شرکت های خدماتی، محتوای دیجیتال و سناریو های پرداخت برای استفاده می باشد. ویژگی های منحصر به فردش ، آن را به یک گزینه ی فوق العاده برای پرداخت های کوچک و آبونمان مبتنی بر نمونه های بیزینسی تبدیل کرده است.

اساس و بنیاد Skrill به انگلستان برمی گردد. Skrill یک نرم افزار عمومی است زیرا دارای میلیون ها کاربر با کیف پول های آنلاین می باشد که این امکان را برای آن ها فراهم می سازد تا مبلغ پرداختی به بازرگانان و سایت های آنلاینی که از آن ها استفاده می کنند را پرداخت کنند. بنابراین، بیزینس ها فورا به تعداد زیادی از کاربران دسترسی پیدا می کنند. محدودیت های تکنیکی ای برای Skrill وجود دارد اما گزینه های پرداختی را شامل نمی شود.

دیگر فرآیند های پرداختی که باید بر آن ها متمرکز شد

علم فرآیند پرداخت آنلاین همیشگی است. دو تا از سرویس های خدماتی پیشرفته ، به سرعت روش آنلاین و آفلاین بازرگانان را تغییر دادند تا پرداختی ها را قبول کنند و به مشتریان امکان پرداخت دادند. Affirm و Klarna به مشتریان این امکان را دادند که برای خرید محصولات در هر زمانی با خطوط سریع و آسان اعتباری پرداخت کنند.

از آنجایی که Affirm آمریکایی و Klarna سوئدی هستند، از این رو اراده دهندگان خدمات وام دهی بیشتر از پردازشگر های پرداختی هستند. در این قسمت فقط به آن ها اشاره شد اما تنظیمات منحصر به فرد آن با بازرگانانی که امکان این نوع شیوه ی پرداختی را فراهم می کنند به این معناست که بازرگانان جریان درآمد دیگری نیز دارند که به طور موثری کم هزینه تر است و کارت های اعتباری را به عنوان یک گزینه پرداختی کم اهمیت تر جلوه می دهد.

AmozonPay به بازرگانان شخص ثالث روشی را پیشنهاد می کند که مبلغ پرداختی مشتریان را که از کاربران Amazon هستند نیز قبول کنند. مشتریانی که از Amazon خرید می کنند، AmazonPay، فرآیند پرداخت برای بیزینس هایی که نیازمند روشی هستند تا پرداخت آنلاین را پردازش کند فراهم می کند. برنامه ی جهانی آن ها این امکان را به بازرگانان می دهد تا AmazonPay را با نمونه ی پرداختی خود ادغام کنند.

در کانادا، National Processing و Helcim به ترتیب گزینه های جایگزین  هستند. در استرالیا نیز Kash و AfterPay این خلا را پر می کنند.

 

 

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

اخبار

error: !در صورت نیاز به کپی مطالب با ما تماس بگیرید

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

با عضویت در خبرنامه پول پدیا از این پس بهترین های بازار پول و سرمایه و صدها مطالب مرتبط دیگر را به صورت هفتگی روی ایمیل خود دریافت خواهید کرد

شما عضو خبرنامه پول پدیا شدید :)