هفت روش عاقلانه برای یک سرمایه گذاری 1000 دلاری

  • توسط pooladmin
  • 09/11/2019
  • 0
سرمایه گذاری 1000 دلاری

 

دوست دارید یاد بگیرید که چگونه 1000 دلار سرمایه گذاری کنید.

آیا امکان پذیر هست؟

با تمام این ها، بسیاری از مشاوران مالی حداقل های سرمایه گذاری را ندارند؟ اگر تازه با سرمایه گذاری آشنا شده باشید می خواهید چه کار کنید؟ از کجا می خواهید شروع کنید؟

بله، جاهایی وجود دارد که می توانید 1000 دلار سرمایه گذاری کنید. و برخی از آن ها خیلی خوب هستند.

اما دانستن چند جا جهت سرمایه گذاری کافی نیست. شما باید برخی از بهترین تمرین های سرمایه گذاری را یاد بگیرید. من آن روش ها را به شما آموزش خواهم داد.

حالا نگاهی به بهترین روش ها جهت سرمایه گذاری 1000 دلاری می اندازیم.

 1. با استفاده از یک پلت فرم تجاری آنلاین سرمایه گذاری تان را انتخاب کنید

اگر فرد خود ساخته ای هستید و می خواهید که خودتان کاری را انجام دهید، و اطلاعاتی درباره سرمایه گذاری دارید، می توانید با انتخاب سرمایه گذاری ها از پلت فرم های تجاری آنلاین همانند TD Ameritrade یا E*TRADE استفاده کنید.

تعداد زیادی کارگزار نیز وجود دارد بنابراین شاید بخواهید کمی زمان صرف جست و جو کردن و دیدن آن ها کنید. همچنین می توانید از این راهنما جهت انتخاب بهترین کارگزاری های آنلاین استفاده کنید.

نکته: اگر می خواهید یک سرمایه گذاری 1000 دلاری انجام دهید، می توانید از صندوق های مبادلات تجاری (ETFs) استفاده کنید. ETFs بخاطر هزینه های پایین و مزایای شان شهرت دارند.

سرمایه گذاری 1000 دلاری

 2. به کسانی که نیازمند هستند قرض دهید و بهره بگیرید

اگر می خواهید به زندگی دیگران کمک کنید و کمی بهره بدست آورید، یک روش هیجان انگیز و منطقی وجود دارد: قرض دادن.

قرض دادن عملی است که شامل قرض دادن پول از طریق یک سرویس آنلاین می باشد که هدفش رساندن وام دهندگان و قرض گیرندگان به یکدیگر است.

Lending Club یکی از خدمات قرض دادن پول است که من آن را امتحان کرده ام و بسیار آسان و قابل اطمینان هستند.

به عنوان یک سرمایه گذار با Lending Club، می توانید به طور خودکار از معیارهای سرمایه گذاری استفاده کنید. به طور جایگزین، می توانید با قرض گرفتن وام های موجود و برداشتن آن هایی که می خواهید این کار را انجام دهید.

نکته: مانند هر سرمایه گذاری دیگری دقت کنید مواردی را انتخاب کنید که تحمل ریسک شان را دارید. برخی موارد جهت سرمایه گذاری بر روی دیگران خطراتی به همراه دارد، می توانید این اطلاعات را در وب سایت Lending Club ببینید.

سرمایه گذاری 1000 دلاری

 3. داشتن یک روبو-مشاور جهت مدیریت پول تان

اگر خیلی در سرمایه گذاری بر روی خود و قرض دادن پول به افراد خاص استعداد ندارید، یک روبو- مشاور بگیرید.

روبو – مشاور ها شرکت های سرمایه گذاری هستند که نرم افزارهای خودکاری را تولید می کنند که جهت مدیریت سهام ها بر اساس معیارهای خاص طراحی شده اند. برای مثال هنگامی که برای چنین خدماتی ثبت نام می کنید، شاید سوالی در رابطه با میزان تحمل ریسک یا اهداف سرمایه گذاری برای تان پیش بیاید.

روبو – مشاورها کار مدیریت سرمایه گذاری را انجام می دهند، زیرا آن ها به طور معمول حداقل حساب را دارند.

به علاوه بسیاری از روبو – مشاور ها می توانند به شما کمک کنند تا اطلاعات مرتبط درباره عملکرد سرمایه، هلدینگ ها، و دیگر موارد را بدست آورید.

من با Jon Stein، CEO of Betterment، یکی از معروف ترین روبو – مشاورهایی که از صفر به یک شرکت سرمایه گذاری 16 بیلیون دلاری تنها در یازده سال دست یافت، مصاحبه ای انجام دادم. Jon اعتقاد دارد که مارکت ها موفقیت اقتصاد جهانی را ارائه می کنند. به طور کلی او انتظار دارد که آن ها بیشتر از یک دوره زمانی ارتقا خواهند یافت. این نگاه در نرم افزار Betterment انعکاس یافت.

نکته: اگر آمادگی دارید تا یک برنامه مالی عمیق داشته باشید، بهتر است تا با یک برنامه ریز مالی صحبت کنید. اگر استراتژی خودتان را دارید، یک روبو – مشاور امتحان کنید. ارزش یک بار نگاه کردن را دارد.

 4. بر روی تحصیلات دانشگاهی فرزندان تان یک سرمایه گذاری 1000 دلاری انجام دهید

هر والدینی می خواهد که فرزندان شان در زندگی موفق شوند. یکی از راه های موفقیت دانشکده است.

اما یک مشکل وجود دارد. می توانید آن را حدس بزنید؟ دانشکده گران است. Mike Patton اشاره می کند که هزینه دانشکده در 20 سال اخیر 2.5 درصد افزایش داشته است.

اگر می خواهید که فرزندان تان به دانشکده روند،  از الان باید به فکر ذخیره پول برای آن ها باشید.

یک طرح ذخیره دانشکده 529 انتخابی عالی می باشد، زیرا مزایای مالیاتی ای دارد که افراد را به ذخیره پول تشویق می کند. این طرح ها توسط ایالت ها حمایت می شوند، بنابراین طرح ذخیره سازی دانشکده 529 را بررسی کنید.

1000 دلار یک شروع بزرگ در هرکدام یک از این طرح هاست و سپرده گذاری پول در چنین طرح هایی به شما کمک خواهد کرد تا جزئیات تکنیکی حساب را دریافت کنید تا به این کار ادامه دهید.

برای مثال ممکن است بخاطر ترس از ناشناخته ها عقب نشینی کنید. امروزه تصمیم گیری جهت ذخیره پول برای دانشکده به لحاظ روان شناسی بسیار راحت تر از سرمایه گذاری برای فردا است.

نکته: اگر قصد دارید برای تحصیلات فرزندان تان سرمایه گذاری کنید، عاقلانه است تا هرچه زودتر این کار را انجام دهید. افق زمانی برای دانشکده معمولا کوتاه است: حداکثر سن 18 سال است. هنگامی که بچها در حال بزرگ شدن هستند، زمان کمتری خواهید داشت. من نمی توانم به قدر کافی پا فشاری کنم… هرچه می توانید عجله کنید.

سرمایه گذاری 1000 دلاری

 5. بدهی تان را کاهش دهید

شاید این نوع استراتژی سرمایه گذاری برای شما شگفت انگیز باشد. اما یک لحظه به آن فکر کنید…

داشتن بدهی درست برخلاف داشتن سرمایه است. تنها تفاوت این است که بدهی نسبت به سرمایه گذاری هزینه بر تر است.

برای مثال شاید شما انتظار 7 یا 8 درصد سود از سهام مارکت را داشته باشید. با کارت های اعتباری باید دو برابر پرداخت کنید.

به همین علت کاهش میزان بدهی ایده سرمایه گذاری خوبی است. چیزی که واقعا شما بر روی آن سرمایه گذاری می کنید پرداخت مقدار بهره بسیار زیاد نیست.

به همین علت برخی از مشاوران مالی توصیه به پرداخت بدهی پیش از سرمایه گذاری برای بازنشستگی است. این نکته بسیار مهمی می باشد.

و 1000 دلار شاید مقدار زیادی در میزان بدهی شما نباشد. اما در غیر این صورت باید بر پرداخت بدهی تان تمرکز کنید.

نکته: بدهی هایتان را سازماندهی کنید. شاید بخواهید آن ها را از پایین ترین تا بالاترین میزان تعادل، یا از بالاترین نرخ بهره تا پایین ترین نرخ بهره سازماندهی کنید. اولی محسوس تر خواهد بود و به باعث موفقیت های سریع تری برای شما می شود در حالی که دومی پول بیشتری برای تان ذخیره خواهد کرد. اگر هنوز اعتبار خوبی دارید می توانید یک کارت اعتباری انتقال 0 درصد داشته باشید و میزان بهره را تا 18-12 ماه کاهش دهید.

 6. یک طرح Roth IRA شروع کنید

یکی از محبوب ترین چرخه های سرمایه گذاری من Roth IRA است.

چرا؟ زیرا به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از طرح در حین بازنشستگی معاف از مالیات شوید.

این یک مزیت خوب برای بسیاری از افراد است. دلیل دیگر این است که  در مقایسه با حساب بازنشستگی تان با Roth IRA کنترل زیادی بر روی پول تان دارید.

آن دو علت دلایل بزرگی برای شروع یک Roth IRA هستند. اما دلیل اصلی را فراموش نکنیم: باید برای بازنشستگی ذخیره کنیم.

در طول بازنشستگی از رئیس تان چک دریافت نمی کنید. درآمدی ندارید. هیچی. این کاملا مشهود است. اما باید بر دیگر منابع درآمد تکیه کنید.

نکته: برخی از بهترین جاها برای باز کردن یک Roth IRA را چک کنید. از دیدن آن ها خوشحال خواهید شد.

سرمایه گذاری 1000 دلاری

 7. در پول تان تنوع ایجاد کنید

یکی از بدترین مشکلاتی که مشاوران مالی متوجه آن هستند زمانی است که مشتریان پول شان را افزایش نمی دهند. شبیه آن مشتریان نباشید. پول تان را افزایش دهید.

بله شما باید 1000 دلار تان را افزایش دهید. با ETFs افزایش و تنوع پول آنقدر هزینه بر نیست.

شاید پیش خودتان فکر کنید‌ «اما جف، این 1000 دلاره. نمی تونم سهام بخرم؟»

خب، می توانید اما بدانید که نمی توانید خودتان را برای تصمیم های سرمایه گذاری در آینده آماده کنید. حتی اگر مقدار کمی پول دارید عاقلانه رفتار کنید. از الان برای آینده تمرین کنید.

نکته: همانطور که سهام تان را می سازید، اطمینان یابید که آن را به عنوان یک سرمایه گذاری قطعی متعادل می کنید تا رشد کند و با ارزش شود. تمام آنچه که درباره رشد پول میتوانید بیاموزید و بهترین تمرین ها را انجام دهید.

حرف آخر

از شما ممنونم که وقت گذاشتید و این مقاله را خواندید. می دانید خواندن این مقاله به چه معناست؟ این یعنی شما به اینکه با پول تان چه کار کنید، اهمیت می دهید.

1000 دلار شاید پول زیادی برای سرمایه گذاری نباشد اما یک شروع درست منجر به یک آینده با مزایای زیاد می شود. فقط تصور کنید که یک سرمایه گذاری 1000 دلاری چگونه طی سال ها رشد خواهد کرد.

و قدرت بهره ترکیبی را فراموش نکنید. رشد پول خوب است و باید بتوانید از آن بهره مند شوید.

با وجود این که روش های زیادی جهت 1000 دلار سرمایه گذاری وجود دارد، از انجام آن اطمینان یابید. پیش از سرمایه گذاری کمی تحقیق کنید، اما با در نظر گرفتن تمام گزینه ها خودتان را گیج نکنید. یک انتخاب معقول انجام دهید. برای فردایی بهتر امروز سرمایه گذاری کنید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

اخبار

error: !در صورت نیاز به کپی مطالب با ما تماس بگیرید

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

با عضویت در خبرنامه پول پدیا از این پس بهترین های بازار پول و سرمایه و صدها مطالب مرتبط دیگر را به صورت هفتگی روی ایمیل خود دریافت خواهید کرد

شما عضو خبرنامه پول پدیا شدید :)