نام بیزینس تان را تغییر دهید: یک راهنما گام به گام

  • توسط pooladmin
  • 11/10/2019
  • 0
نام بیزینس

 

ممکن است متوجه شوید که نام بیزینس انتخاب شده برای شرکت تان دیگر هدف برند شما را به درستی منعکس نمی کند. یا ممکن است تصمیم بگیرید که به صورت قانونی نام آن را تغییر دهید.

بسته به نوع کلی، فرآیند های تغییر متنوع است. ممکن است کمی پیچیده باشد، بنابراین برای لحظاتی گزینه هایی مانند مالکیت خصوصی، شراکت، LLC ها، و شرکت ها برای تغییر نام خود استفاده کرده اند بررسی می کنیم.

اگرچه این راهنما مفهومی از آنچه را که شامل است به شما خواهد داد اما نمی تواند جایگزین توصیه های یک وکیل باشد. تغییر نام بیزینس تان مراحل قانونی دارد، بنابراین پیش از شروع هر کاری بهتر است با یک وکیل مجاز و با تجربه صحبت کنید.

مالکیت اختصاصی و شراکت عمومی

اجرای هرکدام از این ها به این معناست که شما ساختار بیزینسی رسمی را مشخص نکرده اید. مالکیت اختصاصی یا شراکت همانند مالکان شان یک وجودیت است که باید شامل اسم کوچک و اسم خانوادگی صاحب اصلی باشد. با این وجود، این بدان معنا نیست که مالکیت اختصاصی و شراکت عمومی نتوانند خودشان را تحت یک اسم جالب و جذاب ارائه کنند. آن ها می توانند یک نام بیزینسی برجسته که آن را (Doing Business As (DBA می نامند برای خود انتخاب کنند.

اگر بیزینس تان مالکیت اختصاصی یا شراکت است و می خواهید تا  DBA خود را تغییر دهید می توانید مراحل زیر را انجام دهید:

DBA فعلی را لغو کرده و برای یک اسم جدید اقدام کنید. این شامل تماس با دولتی است که کارهای ثبت DBA ها را انجام داده است، یا می توانید استفاده از خدمات بیزینس قانونی آنلاین جزئیات را مدیریت کنید.

نام بیزینس

با بانک تان تماس بگیرید تا نام صاحب حساب بانکی بیزینس را که می تواند DBA جدید را نام گذاری کند بیابد، یا یک افتتاح حساب بانکی برای DBA جدید درخواست دهید.

با کشور، شهر و مسئولان دولت محلی تماس بگیرید تا بفهمید که آیا اجازه دارید تا برای به روز رسانی DBA جدید اقدام کنید یا خیر.

بفهمید که آیا گرفتن یک DBA جدید از IRS آیا نیازمند شماره هویتی کارفرما (EIN) می باشد یا خیر.

IRS مرتبط با DBA جدید را مطلع سازید. مطالب زیر از وب سایت IRS گرفته شده است:

مالکیت اختصاصی: «در آدرس تان برای ما اطلاعات Internal Revenue Service تغییر نام را بنویسید. نکته: باید توسط صاحب بیزینس امضا شود.»

شراکت: «اگر فرم 1065 را پر کرده اید، نام درست را در آن بنویسید، صفحه 1، خط G، جعبه 3. اگر از قبل این شرکت را ثبت کرده اید در آدرس بنویسید که در کجا تغییر نام انجام شده است. به علاوه، مطلع سازی باید توسط شریک بیزینس انجام شود.»

مسئولیت محدود شرکت ها

بیزینس های ثبت شده به عنوان LLC یا شرکت ممکن است با استفاده از یک یا دو شیوه نامشان را تغییر دهند. درحالی که یک شرکت نام اصلی بیزینس را به طور کلی تغییر می دهد و شرکت دیگر نام اصلی آن را ثبت می کند و نام دیگری برای اهداف مارکتینگ بوجود می آورد.

نام بیزینس

 1. Articles of Amendment را با عنوان تغییر نام بیزینس دسته بندی کنید

با دسته بندی مدارکی با عنوان «Articles of Amendment» یک LLC یا شرکت می تواند نام بیزینس را تغییر بدهد. هنگامی که ثبت شود یعنی شرکت تان می تواند تحت عنوانی جدید کار کند. نکته: شرکت های خارجی در دیگر ایالت ها باید در تمام آن ایالت ها Articles of Amendment را دسته بندی کنید.

با وجود اینکه این کار از مدارک ثبت شده مراقبت می کند، شاید نیاز داشته باشید تا یک یا چند مرحله دیگر بسته به موقعیت تان را دنبال کنید:

با بانک تان تماس بگیرید تا بفهمید که آیا باید یک حساب بانکی – بیزینسی جدید برای اسم جدید افتتاح کنید یا اینکه می توانید با همان حساب نام را تغییر دهید.

کشور، شهر یا اداره دولتی محلی را بررسی کنید تا بفهمید که آیا آن ها نیازمند مدارک بیزینسی جدید هستند و اجازه نام گذاری جدید را دارند، یا اینکه باید مدارک فعلی را لغو و مدارک جدید را تحت نام بیزینسی جدید بگیرید.

بفهمید که آیا بیزینس باید برای EIN تحت نامی جدید اقدام کند یا خیر.

IRS نام جدید را مطلع سازید. یک عضو LLC می تواند این روش را همانند مالکیت اختصاصی انجام دهد، چند عضو LLC نیز می توانند همین روش را به عنوان شریک عمومی انجام دهند. روش های شرکت ها بر طبق IRS شامل این مورد است. «اگر در حال بازپرداخت سال جاری هستید، تغییر نام درست را از فرم 1120 که استفاده می کنید بنویسید… اگر بازپرداخت سال جاری را دسته بندی کرده اید، نام تغییر نام را در آدرس برای ما بنویسید تا ما را مطلع سازید که در کجا این کار را انجام داده اید. به علاوه، مطلع سازی باید توسط افسر شرکت امضا شود.»

نام بیزینس

 2. نام اصلی را به عنوان بیزینس ثبت شده نگه دارید و یک DBA برای نام جدید بسازید

شاید برای یک شرکت بهتر باشد تا نام اصلی اش را نگه دارد و نامی جدید برای مارکتینگ و اهداف برند بسازد. در چنین موقعیت هایی می توانید نام ثبت شده بیزینسی تان را نگه دارید در حالی که نامی جدید (DBA) با توجه به دفتر شهر یا ایالت تان بسازید.

پس از ایجاد DBA، با بانک تان تماس بگیرید و بفهمید که آیا DBA می تواند به حساب بانکی فعلی شرکت تان اضافه شود یا نیاز به حساب خودش دارد.

تغییر اسم یک بیزینس بازی نیست

چه Articles of Amendment را برای تغییر نام بیزینسی ایجاد کنید چه DBA بسازید، این بسیار اهمیت دارد که بررسی کنید اسم انتخابی جدید قبلا توسط شرکت های قانونی دیگر انتخاب نشده باشد. استفاده از حق ثبت ایالات متحده آمریکا و اطلاعات آنلاین Trademark Office می تواند شما را کمک کند. همچنین به شما توصیه می کنم تا عمیق تر اطلاعات را جست و جو کنید، علامت تجاری یا خدمات آنلاین قانونی می تواند مفید باشد.

 

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

اخبار

error: !در صورت نیاز به کپی مطالب با ما تماس بگیرید

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

با عضویت در خبرنامه پول پدیا از این پس بهترین های بازار پول و سرمایه و صدها مطالب مرتبط دیگر را به صورت هفتگی روی ایمیل خود دریافت خواهید کرد

شما عضو خبرنامه پول پدیا شدید :)