در اینجا دقیقاً نحوه فهمیدن زمان بازنشستگی مشخص شده است

  • توسط pooladmin
  • 27/09/2019
  • 0

بعضی از افراد در سن 30 سالگی به سمت بازنشستگی می روند، در حالی که دیگر افراد تا سن 60 و 70 سالگی  قبل از اینکه برای همیشه کار تمام وقت خود را ترک کنند، به خوبی کار می کنند.

سن رسمی بازنشستگی در آمریکا زمانی است که کارگران می توانند بسته به سال تولد بین 65 تا 67 سالگی مزایای کامل بیمهء تامین اجتماعی خود را مطالبه کنند،. مزایای مدیکر «بیمه تأمین اجتماعی» در 65 سالگی مورد استفاده قرار می گیرد.

معوق گذاردن مزایای تأمین اجتماعی، سبب افزایش پرداخت نهایی ماهانه می شود اما تأمین اجتماعی به تنهایی نمی تواند  بازنشستگی مفرهی را برای اکثر قریب به اتفاق مردم تحت پوشش قرار دهد.

بازنشستگی اندازه ای نیست که برای همه یکسان باشد

بازنشستگی

 بر اساس اخبار ایالت متحده، میانگین سود ماهانهء تأمین اجتماعی در ژانویه حدود 1460 دلار بود و حداکثر پرداخت ماهیانه برای فردی که در سال 2019 بازنشسته شده است حدود 2860 دلار است. در بیشتر موارد، مکملی است برای سرمایه گذاری، درآمد و حساب پس انداز بازنشستگی مثل حساب بازنشستگی فردی و طرح 401(k) «برنامه پس انداز بازنشستگی که توسط یک کارفرما حمایت می شود»

برای مطالعهء بیشتر: طبق گفتهء برنامه ریزان مالی، در دههء 20، 30، 40، و 50، با مبلغ 1 میلیون دلار بازنشستگی چه می توان کرد. برای تأمین منافع امنیت اجتماعی چه تصیم به بازنشستگی داشته باشید چه نه، با این حال بسیار ضروری است که بهترین زمان را از جهت دیدگاه مالی در نظر بگیرید. بطوری که  حساب تأمین اجتماعی، سرمایه گذاری و حساب های پس انداز شما  با هم ترکیب شده، می توانند درآمد کافی برای ایجاد بازنشستگی ایده ال شما ایجاد کنند.

به گفتهء بابی ربل، برنامه ریز مالی و میزبان پادکست رشد مالی، برای محاسبهء اینکه سالانه چه مقدار برای بازنشستگی نیاز دارید باید «نیازها» و «خواسته ها» را در نظر داشته باشید. هزینه هایی مانند مسکن، غذا و بیمه ی سلامت به علاوهء هزینه های احتیاطی مثل سفر ، سرگرمی و هدایا. اگر قصد عزیمت به یک شهر جدید را دارید، عواملی در افزایش یا کاهش این هزینه ها تأثیر می گذارد.

سپس با استفاده از یک ماشین حساب،  میزان سود و مزایای سالانه خود را که از تأمین اجتماعی برآورد کنید. بر اساس «اسمارت است» ماشین حساب تأمین اجتماعی، یک فرد 35 ساله که در حال حاضر درآمد سالیانه اش 65000 دلار است، می تواند حدود 44000 دلار از تأمین اجتماعی مطالبه کند. اگر در سن 66 سالگی بازنشسته  شود (با این فرض که 35 سال سابقه کار داشته باشند تا بتوانند سود مشخص شده را در سن بازنشستگی خود مطالبه کنند.) به یاد داشته باشید درآمد تأمین اجتماعی ممکن است مشمول فدرال و درآمد مالیات دولتی هم بشود.

اگر تصور شود آن شخص به سر جمع 80000 پول پیش از کسر مالیات در دوران بازنشستگی نیاز داشته باشد، تأمین اجتماعی نیمی از آن را تحت پوشش قرار خواهد داد. باقی  ماندهء مبلغ 36000 دلار، احتمالاً از حساب سرمایه گذاری  آن ها تأمین خواهد شد. بر اساس 4 درصد قانون، آن شخص به حداقل 900،000 دلاراز حساب پس اندازش قبل از ترک کار نیاز خواهد داشت. قوانین بر این مبنا هستند، با پس اندازمبلغ کافی، می توانید درسال اول بازنسشتگی 4% از پس انداز خود را برداشت  کنید که افزایش برداشت ها در هر سال تورم 30 سال را پوشش می دهد. اگرچه این قانون سفت و سختی هم نیست.

برای مطالعهء بیشتر: 7 نشانه حاکی از این است که ممکن است برای بازنشستگی پول کافی نداشته باشید.

برخلاف موفقیت های اثبات شده برای بازنشستگان ، 4 درصد قوانین، این استراتژی فراگیر را به طور کلی مورد  انتقاد قرار می دهند. بسته به سنی که بازنشسته  می شوید، کثرت و نوع سرمایه گذاری که دارید ، به اندوخته بیشتر و کمتری احتیاج خواهید داشت. هر چه زود تر پس انداز  و سرمایه گذاری کنید به همان میزان پول شما اقزایش خواهد یافت. آینده ای که بازنشسته می شوید به همان میزان ریسک برای سرمایه گذاری می پذیرید.

 برای دیدگاه های خاص بیشتر، می توانید از ماشین حساب «نرد والت» یا «اسمارت است» استفاده کنید که مقیاس اندازه گیری برای تورم و افزایش دورهء حقوقی است و دریابید که پس انداز ماهیانه و سرمایه گذاری فعلی شما برای سال های طلایی کافی خواهد بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

اخبار

error: !در صورت نیاز به کپی مطالب با ما تماس بگیرید

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

با عضویت در خبرنامه پول پدیا از این پس بهترین های بازار پول و سرمایه و صدها مطالب مرتبط دیگر را به صورت هفتگی روی ایمیل خود دریافت خواهید کرد

شما عضو خبرنامه پول پدیا شدید :)