چطور با یک سرمایه گذاری هوشمندانه، میلیاردر شویم

  • توسط pooladmin
  • 03/07/2019
  • 0

میلیاردر شدن ممکن است اما راحت نیست ولی میلیونر شدن خیلی راحت تر است.

اگر در این فکر هستید که چگونه میلیاردر شوید شاید این طور به نظر بیاید که باید یک میلیاردر به دنیا بیایید اما اصلا اینطور نیست. طبق گفته ی محققان شرکت تحقیقاتی ولث ایکس (Wealth X) فقط 13% از میلیاردر های فعلی سرمایه هایشان را به ارث برده اند. 27% آنها مبلغ زیادی را به ارث برده و بعد آن را به میلیارد یا میلیارد ها افزایش داده اند. اما 60% این افراد خود ساخته میلیاردر شده اند. حالا ببینیم شما چطور می توانید این کار را انجام دهید یا حداقل از وضعیت فعلی بسیار سرمایه دار تر شوید.

چطور میلیاردر شویم

میلیاردر شدن امکان پذیر است اما آسان نیست. حتی اگر سالانه مبلغ بسیار زیاد 50.000$ را در سهام سرمایه گذاری کنید و میانگین درآمد سالانه ی 10% را دریافت کنید سر آخر کمتر از شش میلیون دلار خواهید داشت. حتی اگر یک سرمایه گذار فوق العاده باهوش ( یا فوق العاده خوش شانس) باشید و به طور میانگین به درآمد سالانه 30% دست یابید ( که در این صورت از متوسط درآمد 50 سال وارن بافت (Warren Buffett) از شرکتش برک شائر هاثاوی (Berkshire Hathaway) پیشی می گیرید ) سر آخر تنها 150 میلیون دلار خواهید داشت.

با این حال احتمالا اگر یک شرکت بسیار موفق را بنیان کنید، میلیاردر شدن امکان پذیر است. برای مثال شرکت اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) در حال خریدن کینگ دیجیتال اینترتینمنت (King Digital Entertainment) سازنده ی بازی کندی کراش (Candy Crush) با مبلغ حدود شش میلیارد دلار است.  جالب است بدانید ریشه ی شرکت کینگ دیجیتال تنها به سال 2003 باز میگردد. در نتیجه، ثروت های عظیمی میتوانند در مدت زمان نسبتا کمی ساخته شوند.

در اینجا کمی بیشتر راهنمایی ارائه می دهیم. طبق گذارش UBS/PwC 2015 Billionaire Report ، سه ویژگی شخصیتی مشترک در بین میلیاردر ها وجود دارد که کلید کارآفرینی موفق است:

خطرپذیری هوشمندانه: بسیاری از ما این خصوصیت را نداریم. ما بسیار خطر می کنیم و شانس خود را در سهام های خورد یا با تعقیب سهام های فوق ارزشمند و موفق و یا با خرید بلیط های بخت آزمایی امتحان میکنیم. در عوض، ما باید خطر های عقلانی ای را بپذیریم که در انها بخت مناسبی برای موفقیت وجود دارد. همچنین با جست و جوی سرمایه گذاری های کم ارزش تر که حاشیه امنیت بیشتری دارند می توانیم خطر را کاهش دهیم.

غریزه ی یافتن فرصت های نامتناسب: این موضوع را اینگونه توصیف کرده اند که شما فرصت هایی را ببینید که دیگران از آنها می گذرند اما ممکن است بخاطر مهارت منحصر به فردتان و یا دانشتان بتوانید از آنها بهره ببرید. اغلب کسب و کار های بزرگ اینگونه به وجود می آیند که فردی به دلیل این که توانش را دارد، جرات به تلاش برای حل مشکلی و یا بهبودی شرایط فعلی آن می کند.

بازیابی بعد از شکست میلیاردر ها

بازیابی بعد از شکست: این مهم نیز حیاتی است زیرا بسیاری از افراد بعد از یک یا دو شکست دست از تلاش می کشند. اگر شما بعد از سقوط بازار از سرمایه گذاری در سهام دست کشیدید کوتاه بینانه عمل کردید چرا که بازار به سعود تمایل دارد اما نه در یک خط مستقیم. اگر کتاب شما توسط یک ناشر رد شد ناشر های دیگر و یا کتاب های دیگر را امتحان کنید. اگر کسب و کارتان متحمل شکست و عقب گرد بزرگی شد ببینید چطور میتوانید ادامه دهید.

اگر فکر میکنید که احتمالا میلیاردر نخواهید شد انگیزتان را از دست ندهید در عوض شاید بتوانید میلیونر شوید که بازهم خیلی خوب است.

چگونه میلیونر شویم

میلیونر شدن دست یافتنی است اگر زمان، صبر،نظم، وشاید کمی شانس داشته باشید. در نظر داشته باشید که بازار سهام طی چند دهه به طور متوسط ​​سالانه به میزان نزدیک به 10٪ رشد داشته است. اگ هنوز 25 سال تا بازنشستگی زمان دارید و می توانید سالانه 10.000 دلار در صندوق سرمایه‌گذاری مبتنی بر شاخص بازار گسترده سرمایه گذاری کنید سر آخر اگر بازار میانگین رشد 10% داشته باشد میتوانید 1.1 میلیون دلار کسب کنید. اگر میانگین رشد بازار 8% باشد شما نزدیک به 800.000 دلار به جیب می زنید که هنوز هم بسیار عالیست. با برداشت سالانه تنها 4% از آن در بازنشستگی شما 32.000 دلار به دست می آورید. با اضافه کردن حقوق بازنشستگی تامین اجتماعی به آن که اخیرا حدود 16.000 دلار به ازای هر بازنشسته است شما درآمد سالانه ای نزدیک به 50.000 دلار خواهید داشت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

اخبار

error: !در صورت نیاز به کپی مطالب با ما تماس بگیرید

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

با عضویت در خبرنامه پول پدیا از این پس بهترین های بازار پول و سرمایه و صدها مطالب مرتبط دیگر را به صورت هفتگی روی ایمیل خود دریافت خواهید کرد

شما عضو خبرنامه پول پدیا شدید :)