برنده جنگ حساب های پس انداز کیست؟

  • توسط pooladmin
  • 17/07/2019
  • 0
حساب های پس انداز

بانک های کمی هستند که 20 برابر دیگر بانک ها سود پرداخت می کنند اما این بانک ها چطور دربرابر یکدیگر قرار می گیرند؟ این مقاله را ادامه دهید تا برنده جنگ حساب های پس انداز را پیدا کنید!

این یک قانون پذیرفته شده است که نرخ بهره برای حساب های پس انداز به شدت پایین است. در واقع، میانگین این نرخ به حدود 0.10% می رسد. این عدد شوکه کننده است.

سوالی که در مورد این نرخ های پایین به وجود می آید این است که اصلا چرا باید یک حساب پس انداز داشته باشیم؟ چرا من پولی که به سختی به دست آورده ام را زیر بالش خودم نگذارم؟ جای سرزنشی نیست. با این حال اگر آن کار را انجام دهید پول خود را روی میز گذاشته اید ( زیر بالش گذاشته اید). گزینه های بسیار بهتری وجود دارند. حساب های پس اندازی که 20 برابر میانگین نرخ بهره به شما سود می دهند.

ما بالا و پایین را جست و جو کرده ایم تا برخی از بهترین حساب ها را پیدا کنیم. اگر هر کدام از این حساب ها را داشته باشیدحال و روزتان خوب خواهد بود اما بعد از چند آنالیز و مقایسه جامع، یکی از آن ها بالاتر از بقیه قرار گرفت.

ما هم وقتی این اعداد را دیدیم به صندلی چسبیدیم. 2.52 و 2.25؟ چرا من قبل از اینکه پول خود را در بانک بزرگ X گذاشتم از این حساب ها بی خبر بودم؟ ممکن شما با خودتان بگویید که بانک Vio برنده این مسابقه است چرا که نرخ بهره آن ها کمی بالاتر است. بانک Vio و بانک State Farm نرخ سود یکسانی دارند، پس تفاوت آن ها چیست؟

با این حال شما نمی توانید به راحتی نتیجه گیری کنید چرا که فاکتورهای مهم دیگری نیز برای باز کردن یک حساب پس انداز دخیل هستند. در نتیجه با همه آن ها را یکی یکی بررسی می کنیم.

شهرت بانک

این مسئله قبل از بحران اقتصادی چندان اهمیتی نداشت اما زمانه عوض شده است. ما باید در مورد جایی که پول خود را قرار میدهیم اطمینان داشته باشیم. هر کدام از این بانک ها با حداکثر مقدار ضمانت نامه شرکت بیمه سپرده فدرال به مبلغ 250000 دلار پشتیبانی می شوند. این بدان معناست که اگر بانک به مشکل بخورد، دولت آمریکا تمام پول شما را تا مبلغ 250000 دلار پرداخت می کند. بانک آمریکا، Chase و دیگر بانک ها همه همین بیمه را دارند.

علاوه بر این نوع بیمه، ما به ارزش و قابل اعتماد بودن بانک خود نیاز داریم. به همین منظور ما یک برنده انتخاب کردیم که شهرتش بیشتر از بقیه بانک ها می باشد.

برنده: Capital One

خدمات مشتریان و کاربری ساده

تمام این شرکت ها بر اساس نظرسنجی های آنلاین بخش خدمات مشتریان خوبی دارند. نظر سنجی 3 ستاره برای یک رستوران آمار خوبی نیست، اما برای صنعتی که به شدت از شهرت بد رنج می برد رتبه بندی 3 ستاره یکی از بهترین های رتبه بندی های موجود است. به طور نسبی، بانک آمریکا 1.6 ستاره، HSBC 1.4 ستاره و Chase 2.5 ستاره دارند.

ما از تجربه صدها فرد واقعی استفاده کرده ایم تا متوجه بشویم که کدام بانک خدمات مشتری بهتری ارائه می دهد و در این دنیای آنلاین ما برای بانک هایی که موبایل را بانک دارند امتیاز بیشتری قائل هستیم.

وب سایت بانک هایی که بررسی کردیم مرکز هنر و بسیار چشم نواز بودند و هر کدام از آن ها تیم پشتیبانی آمریکایی انگلیسی داشتند که بسیار کمک کننده و کار راه انداز بودند.

برنده :Capital One

حساب های پس انداز

نرخ بهره حساب های پس انداز

این مورد آسان است. با میزان 2.52% سود برای حساب های پس انداز نرخ بهره بانک Vio کمی بالاتر است. با اینکه نرخ بهره بانک Vio برای حساب های پس انداز کمی بالاتر است، هر کدام از این حساب ها در مقابل آن چیزی که Chase, Bank of America, well Fargo پرداخت می کنند پیشرفت بسیار خوبی به حساب می آیند.

برنده: Vio

نتیجه گیری

همانطور که در ابتدا گفتیم، شما هر کدام از این حساب های پس انداز را داشته باشید حالتان خوب خواهد بود. در دوره نرخ بهره های پایین، ارزش هر ذره را نمی توان به خوبی بیان کرد و با نرخ هایی که بسیار بالاتر از نرخ های دولتی هستند، این حساب های پس انداز سود زیادی به شما می رسانند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

اخبار

error: !در صورت نیاز به کپی مطالب با ما تماس بگیرید

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

با عضویت در خبرنامه پول پدیا از این پس بهترین های بازار پول و سرمایه و صدها مطالب مرتبط دیگر را به صورت هفتگی روی ایمیل خود دریافت خواهید کرد

شما عضو خبرنامه پول پدیا شدید :)