چگونه می توانیم یک رهبر تجاری موفق باشید.

  • توسط pooladmin
  • 22/02/2020
  • 0
مدیر تجاری

رهبر تجاری موفق چه می کند؟ رهبری می تواند سبب برپایی یا ورشکستگی یک شرکت شود. به همین دلیل است که شرکت های دولتی چندین میلیون دلار برای یک مدیر اجرایی جدید پرداخت می کنند.

قدم های رهبر تجاری موفق

رهبر تجاری

  • نگرش مثبت داشته باشید. باور داشته باشید تجارت شما در جهان یکی از بهترین ها می باشد. اعتماد به نفس منجر به قاطعیت و به خصوص توانایی پشتیبانی از عقیدهء خود برای قبول ریسک پذیری. می شود. مصمم باشید. پشتکار داشته باشید. منعطف باشید. بر مشکلات غلبه کنید. وقت خود را صرف اشتباهات گذشته نکنید و از خطاهای خود درس بگیرید.
  • آن چه انجام می دهید را دوست داشته باشید. از کار خود و چالشی که برای شما فراهم می شود لذت ببرید. کار باید سرگرم کننده باشد، نه اینکه صرفاً چیزی که قابل تحمل باشد. اشتیاق باعث ایجاد اخلاق کاری، سخت کوشی و شور و هیجان می شود که بخشی از فرهنگ تجارت می باشد.
  • به دنبال ایجاد ثروت باشید. جهت به حداکثر رساندن فروش خود، قیمت هایتان را افزایش دهید، به مشتریان موجود بیشتر بفروشید یا مشتریان بیشتری در مناطق محلی خود ، ایالت ها و کشور های دیگرکسب کنید. قیمت های خود را کنترل کنید. اتلاف را رفع کنید. دارای های بی حاصل را بفروشید و محصولاتی که سودی ندارند را موقوف کنید. کسب و کار خود را بشناسید. بازاریابی خود را ارزیابی کنید. مشارکتهای استراتژیک با تامین کنندگان و مشتریان می تواند به تجارت شما انعطاف پذیری بیشتری دهد و شما را قادر می سازد تا هزینه های خود را بهتر مدیریت کرده و سود ناخالص خود را حفظ یا افزایش دهید. مزیت رقابتی خود را حفظ کنید. در مورد دارایی ها، قابلیت ها ، بازاریابی، هزینه ها و فرهنگ رقبا مطالعه کنید.
  • تفویض اختیار کردن. این که تمام کار ها را خودتان انجام دهید امری غیر ممکن و همچنین غیر عاقلانه می باشد. این که افراد با مهارت های مناسب بتوانند کار های مناسب را انجام دهند بسیار سودمند تر می باشد. توانایی به دست آوردن افراد با مهارت های مختلف برای کار به عنوان تیم، نقطه شروع کار برای همه مشاغل موفق است. پرسنل های با کیفیت های بالا و مهارت های تعریف آمیز استخدام کنید و این افراد را با کارآمدترین روش ها سازماندهی کنید. به کارمندان خود انگیزه دهید و آنها را ترغیب کنید که به طور مستقل فکر کنند. پرسنلی که کارایی ندارد و مناسب فرهنگ کسب و کار شما نیست می بایستی  سریعاً تعویض شود زیرا آن ها در روابط شما با مشتریان و دیگر کارمندان تاثیر می گذارند و در نهایت بر سود آوری تجارت شما تاثیر می گذارد.
  • به دنبال مشاوره مالی ، بازاریابی و حقوقی باشید. چشم انداز و اهداف روشن داشته باشید. این اهداف باید شامل درآمد آینده و دستیابی به کارهای مختلف باشد. استراتژی رشد و توسعه مشاغل و برنامه کاری دقیق و متشکل از بازاریابی و برنامه های مالی امری بسیار مهم است. رشد شرکت خود را به میزانی نگه دارید که گردش مالی شما را در وضعیت مثبتی نگه دارد.
  • بر این تمرکز کنید که کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام می دهید. تخصص داشته باشید. به جای تنوع بیشتر روی صنایع واحد تمرکز کنید. تجارت اصلی خود را حفظ کنید. فعالیت ها و عملکرد های غیر ضروری را برون سپاری کنید. به جای تلاش برای خدمت به تعداد زیادی از بازارها، فعالیت های بازاریابی روی بخشی کوچکی از بازار یا نیچ مارکت مسلط کنید.
  • سیستم هایی برای توزیع داشته باشید. شما به کسب و کاری نیازدارید که حتی اگر 12 ماه از آن دور باشید هم کار آمد باشد. بهترین نمونه از یک شرکت با سیستم های کارآمد مک دونالد است. نوجوانان می توانند با استفاده از سیستم های مناسب، رسانه های خود را با بهره و کارآمد اداره کنند.
  • هشمندانه کار کنید. موفقیت به معنای 100 ساعت کار کردن در هفته نیست. امروزه، به این معناست که 35 ساعت در هفته کار کنید و با گذراندن وقت با خانواده ، علایق خود را در اوقات فراغت خود دنبال کنید. زیرکانه کار کردن بسیار مهم تر از  سخت کار کردن می باشد. وقت خود را صرف کار برای تجارت خود کنید نه در تجارت کار کنید. به دنبال پیشرفت دائمی باشید. این ممکن است به معنای رویه های کارآمدتر، سیستم های بهتر، بازاریابی بهتر یا گردش پول بهتر باشد.
  • پایگاه پشتیبانی خوبی داشته باشید. کارمندانی را استخدام کنید که بتوانید به مشاوره آن ها اعتماد کنید. با این حال حین گوش دادن به توصیه دیگران بسیار احتیاط کنید. آموزش را پرورش دهید. نگرش یادگیری مستمر را هم برای خود و هم برای کارکنان خود تقویت کنید. مربی داشته باشید. مربی کادر ارشد خود باشید. سمینار ها را مطالعه کرده و در آن ها شرکت کنید. توجه کنید که دیگران چه کاری انجام می دهند.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

اخبار

error: !در صورت نیاز به کپی مطالب با ما تماس بگیرید

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

با عضویت در خبرنامه پول پدیا از این پس بهترین های بازار پول و سرمایه و صدها مطالب مرتبط دیگر را به صورت هفتگی روی ایمیل خود دریافت خواهید کرد

شما عضو خبرنامه پول پدیا شدید :)