۱۰ ابزاری که صاحبین کسب و کار می توانند از آن استفاده کنند تا بر اعتبارشان تاثیر بگذارد

  • توسط pooladmin
  • 01/09/2020
  • 0
کسب و کار

اگر در زمان پیشبرد اعتبار خود دودل بوده اید، احتمالاً در این موضوع تنها  نیستید. اغلب، صاحبین کسب و کار می دانند که چه کار هایی می بایستی انجام دهند. چالش آن ها پیدا کردن زمانی که با تمام شرایط مناسب باشد است.  خوشبختانه، ابزار و منابعی که بیشتر هم رایگان هستند وجود دارد که به شما کمک می کند تا این وظیفهء مهم را در برنامهء شلوغ خود بگمارید.

در اینجا ۱۰ ابزاری که صاحبین کسب و کار می توانند برای توسعهء اعتبار خود استفاده کنند، آورده شده است:

۱.      گزارشات اعتباری رایگان

گزارش های اعتباری، اطلاعاتی ارائه می دهند که شرکت ها از آن در جهت ارزیابی خوش حسابی اشخاص و کسب و کار ها استفاده می کنند. این اطلاعات حاوی اطلاعات مربوط به پرداخت حساب به همراه اطلاعات مربوط به استفاده از بدهی، استعلام گزارش های اعتباری و سایر جزئیات هستند. وقتی صحبت از تأمین مالی مشاغل کوچک است، برخی از فروشندگان و وام دهندگان هنگام تصمیم گیری، گزارش اعتباری را بررسی می کنند. زمانی که وام دهندگان تجاری اطلاعات شخصی را درخواست می کنند، معمولاً در قالب نمره اعتباری می باشد. در هر صورت، اطلاعات موجود در گزارش های اعتباری شخصی و تجاری شما به تعیین فرصت های سرمایه گذاری، تخفیف ها، بیمه و موارد دیگر کمک خواهد کرد.

قانون فدرال، شما را مجاب می کند هر سال یک نسخه از گزارش اعتباری مصرف کننده خود را به صورت رایگان در اختیارآن ها بگذارید. برای استفاده از این مزیت به وب سایت AnnualCreditReport.com مراجعه کنید. اگر چه هیچ الزامات مشابهی برای گزارش های اعتباری کسب و کار وجود ندارد، خدماتی چون سایت  Nav خلاصهء گزارش اعتباری شما را بدون پراخت هزینه ای در اختیارتان قرار می دهد.

۲.      امتیازات اعتباری یکسان 

اطلاعات در گزارش های اعتباری برای ایجاد نمرات اعتباری مورد استفاده قرار می گیرد که به نوبهء خود، اغلب در اینکه صاحب مشاغل کوچک چه برای تامین مالی چه میزان بودجه دریافت می کنند ایفاء نقش می کند. معمولاً نمرات اعتباری قوی همراه با نرخ بهره پایین و گزینه های بیشتری برای سرمایه گذاری می باشند. با بالغ بر ۱۵۰ مکان برای کنترل نمرات اعتباری به صورت رایگان، هیچ دلیلی وجود ندارد که در بالا ترین رتبه خود نباشید. در بین این گزینه ها، Nav تنها منبعی است که امکان نظارت بر امتیاز تجاری و اعتباری شخصی را یکجا فراهم می کند.

۳.      پرداخت به صورت خودکار یا اتوپی

خطا در پرداخت صورت حساب ها باعث انحلال گزارش های اعتباری می شود و به طوری جدی بر نمره اعتباری تاثیر خواهد گذاشت. تاریخچه پرداخت در گزارش های اعتبار شخصی در سبد ۳۰ روزه قرار می گیرد به این معنا که تاخیر در پرداخت ها معمولاً در اعتبار های شخصی نشان داده نمی شوند، مگر اینگه پرداخت حداقل با ۳۰ روز تاخیر انجام شود. اعتبار تجاری با اعتبار شخصی  متفاوت است: گزارشهای اعتباری تجاری ممکن است شامل پرداخت هایی باشد که فقط با یک روز با تأخیر انجام شده است. گزارش های اعتباری کسب و کار با تعیین مهلت پرداخت یا DBT پرداخت های با تاخیر را طبقه بندی می کنند.  اگر صورتحسابی ۳۰ روز مهلت پرداخت داشته باشد و شما آن را ۳۲ روز پس از موعد مقرر بپردازید، ۲ روز از فرجهء پرداخت آن گذشته است.

اگر فراموش می کنید صورت حساب ها را به موقع پرداخت کنید، برای صورتحساب هایی که ممکن است در گزارش اعتباری شما نشان داده شوند پرداخت خودکار را تنظیم کنید که از اعتبار شما در برابر زیان محافظت کند، این راه برای صاحبین کسب و کار پر مشغله، می تواند نجات دهنده باشد. تنها اطمینان حاصل کنید که پول کافی در حساب بانکی شما برای پوشش  این پرداخت ها وجود دارد!

۴.      هشدارهای حساب

ماندن در بالا ترین سطح امور مالی به شما کمک می کند تا امور را تحت کنترل قرار دهید. بیشتر موسسات مالی، از جمله صادرکنندگان کارت اعتباری، به شما این امکان را می دهند تا برای اطلاعات مهم هشدار های مرسوم ایجاد کنید:

–        پرداختی مطالبه و یا پرداخت شده

–        خرید بزرگ در حال پردازش

–        مانده حساب در بالای یا زیر آستانه مشخص

–        نظارت بر هزینه کارمندان

اگر از هشدارهای حساب استفاده نمی کنید، این کار را در نظر بگیرید. در کمترین حالت، آن ها می توانند به شما در حل سریع مشکلات از جمله کلاه برداری کمک کنند.

۵.      دستورالعمل ها

برای ایجاد اعتبار تجاری، به حساب هایی نیاز دارید که در گزارشهای اعتباری کسب و کار شما ظاهر می شوند. کارت اعتباری کسب و کار می تواند یکی از این مرجع ها باشد. گزینه دیگر باز کردن حساب با فروشندگان یا تهیه کنندگان است که به کسب و کار شما این امکان را می دهد تا با این شرایط اقلام بخرید، سپس آن پرداختها را به اعتبار کسب و کار شما گزارش خواهند کرد. (در اینجا سه فروشنده وجود دارد که می توانند به شما در ایجاد اعتبار تجاری کمک کنند.)

۶.      کارت های اعتباری کسب و کار

کارتهای اعتباری کسب و کار ممکن است از چند طریق به گزارشات و نمرات اعتباری شما کمک کنند. اول، بسیاری از کارت های اعتباری تجاری به اعتبار شخصی گزارش نمی دهند و این به شما امکان می دهد خریدهای کارت اعتباری تجاری را از گزارشهای اعتبار شخصی خود جدا نگه دارید. ثانیاً، اکثر صادرکنندگان کارت اعتباری سابقه پرداخت را به آژانس های اعتباری تجاری گزارش می دهند، این بدان معنی است که در صورت پرداخت به موقع می توانند به شما در ساخت اعتبار تجاری کمک کنند.

۷.      حساب های اعتبار سازنده

تقریباً ۴۰% از کارآفرینان «شبح اعتباری» هستند به این معنا که آن ها دارای اعتبار شخصی ۶۲۰ یا پایین تر و از سابقهء اعتباری پایینی برخوردار هستند. برخی از ترس اینکه به بدهی بیافتند از انتخاب اعتبار خودداری می کنند. برخی از افراد هم با اشکالات اعتباری و مشکل در بازسازی اعتبار خود  مواجه شده اند. یک حساب اعتبارساز می تواند راهی آسان برای ایجاد یک مرجع اعتباری مثبت باشد. با یکی از این حساب ها، شما اساساً یک حساب پس انداز وام می گیرید. زمانی که بدهی خود را تسویه کردید، حساب پس اندازی دریافت می کنید که به صلاحدید خود می توانید از آن استفاده کنید. در ضمن، این وقایع به گزارش های اعتباری شما گزارش خواهند شد. با پرداخت به موقع شما یک مرجع اعتباری جدید و مثبتی خواهید داشت.

۸.      کارتهای اعتباری ضمانت شده

کارت اعتباری ضمانت شده می تواند راه دیگری برای ایجاد مرجع اعتباری بدون ترس از بدهی باشند. برای افتتاح کارت اعتباری، می بایستی سپردهء ضمانت شده ای را نزد صادر کننده قرار دهید. اگر حساب خود را به درستی کنترل کنید، به هنگام بستن حساب می توانید وجه خود را دریافت کنید. محدوده اعتباری شما معمولاً با سپرده شما برابری می کند، اگر چه ممکن است با گذشت زمان برخی از کارت ها محدودهء اعتباری خود را گسترش دهند. کارت اعتباری تضمین شده با کمترین مانده حساب گزارش شده مرجع اعتباری مثبتی به شما ارائه خواهد داد.

۹.      مشاور کسب و کار کوچک

بهبود جریان پول نقد مشاغل می تواند به شما در کاهش بدهی و پرداخت صورتحساب به موقع کمک کند. مشاوره رایگان و کم هزینه موجود در چندین آژانس غیر انتفاعی شامل:

–        بنیاد ملی مشاوره اعتباری، برنامهء شارپن پروگرم که در مشارکت با TD بانک و بنیاد TD می باشد به صاحبین مشاغل کوچک مشاوره ارائه می دهد. این برنامه شامل یک برنامه آموزشی، MyMoneyCheckUp®  رایگان، که یک ابزار ارزیابی مالی آنلاین می باشد و بررسی یک به یک با اعضای نمایندگی می باشد.

–        امتیاز یا  SCORE بیش از ۱۰۰۰۰ داوطلب دارد، مربیان متخصص تجاری در ۳۰۰ بخش در سراسر کشور که آماده ارائه مشاوره رایگان به کسب و کارهای کوچک و کارگاه های کم هزینه می باشد.

–        مراکز توسعه تجارت کوچک  (SBDCs) به صورت حضوری و آموزش های کم هزینه، از طریق ۱۰۰۰ دفتر در سطح جهانی، مشاوره شغلی ارائه می دهد.

۱۰.      برنامه های مالی

برنامه های مالی متنوعی وجود دارد که به شما کمک می کند تا امور مالی و اعتباری را در مسیر خود نگه دارید، از برنامه های ردیابی بودجه گرفته تا برنامه هایی که می توانند به شما و شغل شما کمک کنند در مالیات صرفه جویی کنید. (مجدداً، هرچه پول بیشتری پس انداز کنید، باید اطمینان حاصل کنید که آن مبلغ که به موقع پرداخت می کنید.)

در حالی که روی اعتبار خود کار می کنید، برنامه Nav  به شما کمک خواهد کرد تا  به صورت رایگان در مسیر پیشبرد تجارت و اعتبار شخصی خود همراه با گردش مالی تجاری باقی بمانید. ابزارهای موجود در اینجا را انتخاب کرده و مواردی را پیدا کنید که برای شما مفید باشد. تنها اطمینان حاصل کنید که حداقل یک یا دو مورد را اجرا کنید، به گونه ای که این بار سال آینده زمانی که به کسب و کار و امور مالی بر می خورید جایگاه بهتری پیدا کرده باشید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

اخبار

error: !در صورت نیاز به کپی مطالب با ما تماس بگیرید

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

با عضویت در خبرنامه پول پدیا از این پس بهترین های بازار پول و سرمایه و صدها مطالب مرتبط دیگر را به صورت هفتگی روی ایمیل خود دریافت خواهید کرد

شما عضو خبرنامه پول پدیا شدید :)