حساب های ذخیره سازی سلامت: مزایا و معایب

  • توسط pooladmin
  • 01/05/2019
  • 0
حساب های ذخیره سازی سلامت

 

حساب های ذخیره سازی سلامت مناسب و قابل انتقال هستند اما دارای اشکالاتی هستند.

حساب های ذخیره سازی سلامت : بررسی اجمالی

حساب های ذخیره سازی سلامت مانند یک حساب ذخیره سازی شخصی است اما فقط می توان از آن به منظور هزینه ی مراقبت های بهداشتی واجد شرایط استفاده کرد. برای واجد شرایط بودن، باید در یک برنامه بهداشتی با میزان پرداختی بالا ثبت نام کنید. حساب های ذخیره سازی سلامت دارای مزایای مهم مالیاتی نیز می باشد.

مزایای حساب های ذخیره سازی سلامت

بسیاری از هزینه ها واجد شرایط می شوند. هزینه ی واجد شرایط شامل خدمات پزشکی، دندان و سلامت روان می شود. این هزینه ها با جزئیات دقیق در نشریه ی IRS 502 توضیح داده شده است.

دیگران نیز می توانند کمک کنند. کسانی که قصد دارند تا در حساب ذخیره سازی سلامت شما باشند می توانند از طرف شما، کارفرمایتان، خویشاوندان یا هرکس دیگری باشند. خدمات درآمد داخلی که مسئول حساب ذخیره سازی سلامت است ، محدودیت هایی نیز ایجاد کرده است. برای مثال در سال 2019، برای هر فرد 3500 دلار و برای هر خانواده 7000 دلار در نظر گرفت. علاوه بر این، 1000 دلار برای افراد 55 سال و بالاتردر پایان مالیات سالانه در نظر گرفته شد.

پرداختی پیش از مالیات. کمک ها معمولا با هزینه های پیش از پرداخت مالیات، با کسر از حقوق توسط کارفرمایتان انجام می شود. در نتیجه، شامل درآمد ناخالص و مالیات بر درآمد فدرال نیز نمی شود. در بسیاری از ایالت ها، کمک ها شامل مالیات بر درآمد نیست.

کسر مالیاتی پس از پرداخت مالیات. اگر کمک ها با هزینه ها پس از کسر مالیات انجام شود، می توانید آن ها را از درآمد ناخالص تان همراه با بازگشت مالیات و صورت حساب مالیات به مدت یک سال کاهش دهید.

صرف نظر از (حذف) مالیات آزاد. صرف نظر از حساب های ذخیره سازی سلامت شامل مالیات ایالت ها (یا در بیشتر موارد ایالت ها) نمی شود، اگر از آن ها به منظور هزینه ی پزشکی استفاده کنید.

درآمد مالیاتی رایگان. هرگونه بهره یا درآمد از پول موجود در حساب ، عاری از مالیات است.

چرخش سالانه. اگر پولی در حساب های ذخیره سازی سلامت تان در پایان سال باقی مانده است، به سال آینده چرخش پیدا می کند.

قابلیت انتقال. پولی که در حساب های ذخیره سازی سلامت تان باقی مانده است، برای هزینه واجد شرایط پزشکی سال بعد در دسترس است. حتی اگر طرح بیمه سلامتتان تغییر کند، برای کارفرمای دیگری کار کنید یا بازنشسته شوید.

تسهیلات. ویژگی حساب های ذخیره سازی سلامت ، کارت اعتباری است که می توانید با آن هزینه نسخه ها و هزینه ی ضروری را پرداخت کنید. اگر منتظر صورت حساب بمانید تا برایتان ایمیل شود می توانید با مرکز صدور صورتحساب تماس بگیرید و با استفاده از کارت اعتباری به صورت تلفنی پرداخت کنید.

حساب های ذخیره سازی سلامت

معایب حساب های ذخیره سازی سلامت

الزام ِ میزان پرداختی بالا. در طرح سلامت با میزان پرداختی بالا از شما درخواست می شود تا به منظور داشتن شرایط لازم، به حساب های ذخیره سازی سلامت تان مبلغ بیشتری را نسبت به دیگر انواع بیمه ها پرداخت کنید. حتی با وجود پول در حساب ذخیره سازی سلامت ، اگرچه میزان پرداختی ماهانه تان برای بیمه کمتر خواهد شد اما پرداخت پول نقد بخاطر یک فرآیند پزشکی هزینه  بر سخت خواهد بود.

فشار مالی به منظور ذخیره سازی. برخی از مردم نسبت به درمان سلامتشان درحالی که به آن نیاز دارند بی توجه هستند و حاضر نیستند تا مبلغی را برای حساب ذخیره سازی سلامت پرداخت کنند.

مالیات و جریمه. اگر وجهی را به خاطر هزینه ی غیر ضروری پیش از 65 سالگی برداشت کنید، 20 درصد جریمه ی مالیاتی خواهید شد. پس از 65 سالگی، شامل جریمه نمی شوید و تنها مالیات را پرداخت می کنید.

ثبت اطلاعات. باید رسید هایتان را نگه دارید تا ثابت شود که برداشت وجه برای هزینه حساب های ذخیره سازی سلامت (هزینه ی ضروری) استفاده شده است.

هزینه ها. برخی از حساب های ذخیره سازی سلامت، هزینه ی نگه داری یا هزینه ی معامله را به طور ماهیانه پرداخت می کنند. اگرچه خیلی مبلغ بالایی نیست اما به اندازه ی ته حسابتان می رسد. اگر حداقل تعادل را حفظ کنید گاهی این هزینه ها از قانون مستثنی می شوند.

مزایا و معایب حساب های ذخیره سازی سلامت

نکته های کلیدی

حساب های ذخیره سازی سلامت می تواند به بیماران دارای طرح سلامت با میزان پرداختی بالا کمک کند تا هزینه های بالایشان را پوشش دهد.

کمک ها به حساب ذخیره سازی سلامت به طور کلی شامل مالیات بر درآمد فدرال نمی شوند، و در آمد های موجود در حساب، درآمد عاری از مالیات را افزایش می دهد.

مبلغ خرج نشده در حساب ذخیره سازی سلامت در پایان سال انتقال می یابد تا برای هزینه های سلامت در آینده قابل دسترسی باشد.

طرح سلامت با میزان پرداختی بالا که از الزامات حساب های ذخیره سازی سلامت می باشد همیشه بهترین گزینه برای بیماران نیست، علی الخصوص آن دسته از بیمارانی که انتظار هزینه های مراقبت های بهداشتی را نیز دارند. آن دسته از بیماران بهتر است تا از طرح بیمه ای استفاده کنند که میزان پرداختی بیمه شان بالاتر باشد اما درصد بیشتری از هزینه شان توسط شرکت بیمه پرداخت شود.

 

 

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

اخبار

error: !در صورت نیاز به کپی مطالب با ما تماس بگیرید

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

با عضویت در خبرنامه پول پدیا از این پس بهترین های بازار پول و سرمایه و صدها مطالب مرتبط دیگر را به صورت هفتگی روی ایمیل خود دریافت خواهید کرد

شما عضو خبرنامه پول پدیا شدید :)