ابر ثروتمندان از پاریس تا توکیو

  • توسط pooladmin
  • 01/05/2019
  • 0

ابر ثروتمندان جهان با جت های شخصی و خانه های متعدد صاحبان اصلی جهان هستند.

به گفته مقاله گزارش ثروت 2019، نایت فرانک، بیش از نیمی از این جمعیت متمایز حدودا ده شهر جهان را به عنوان محل زندگی اصلی خود انتخاب میکنند. لندن، توکیو، و سنگاپور محل زندگی ثروتمندانی با دارایی بالغ بر 30 میلیون دلار هستند. اگرچه آمریکا بزرگترین اقتصاد جهان را دارد، اما نیویورک از بین ایالت های آمریکا، تنها گزینه ای است که ثروتمندان آن را برای زندگی انتخاب میکنند.

ابر ثروتمندان کجا زندگی میکنند

ابر ثروتمندان کجا زندگی میکنند

افرادی با حداقل دارایی 30 میلیون دلار

لندن: 4،944

توکیو: 3،732

سنگاپور: 3،598

نیویورک: 3،378

پکن: 1،673

پاریس: 1،667

سئول: 1،594

تایپه: 1،519

زوریخ: 1،507

داده ها نشان میدهد که شهرهای کلان مرکز توجه ابر ثروتمندان برای زندگی کردن هستند. دلیل انتخاب این شهرها برای سوپر ثروتمندان، موقعیت های عالی تجارتی، سبک زندگی مورد علاقه، بیمارستان ها، و سیستم حمل و نقل بین المللی خوب است. با وجود Brexit، این حقیقت که لندن – مرکز سیاسی و اقتصادی بریتانیا، و مرکز ثروت جهان – جایی است که خریداران خارجی املاک با مشکل افزایش قیمت مواجه هستند. ثروتمندان لندن عبارت اند از خانواده میلیاردر روسینگ که مالک شرکت بسته بندی تترا لاوال هستند، و صاحب محله چلسی چارلز گدوگان.

لیام بیلی، مدیر کل تحقیقات مسکونی نایت فرانک، گفت: “لندن قابل قیاس نیست” “در جهان هیچ شهر دیگری به عنوان مرکز تجمع ثروت نیست که بتوان از هر نظر با لندن مقایسه کرد.”

بر اساس تحقیقات ثروت کارگزار، سال گذشته حدودا 200 هزار نفر به عنوان ابر ثروتمند در جهان شناسایی شده اند، که بیش از دو سوم آنها در آسیا، اروپا و آمریکا بوده اند. اروپا مرکز تجمع این افراد در جهان است، درحالی که رشد اقتصاد در آسیا به این معنی است که امسال شاهد به وجو آمدن بیش از 20 میلیون نفر خواهیم بود که ثروتی به ارزش یک میلیون دلار دارند.

ویسکی، ماشین

رشد اقتصادی آسیا آنرا به بزرگترین منبع ثروتمندان جدید و سرمایه گذاری های کلان در جهان تبدیل کرده است. سال گذشته، خریداران چین و هنگ کنگ تقریبا یک چهارم خرید و فروش منازل در لندن را انجام دادند که ارزش حداقلی آن دو میلیون پوند بود، به گفته نایت فرانک این رقم دو برابر ارقام دوسال قبل بوده است. افزایش ثروت، تقاضا برای کالاهای لوکس را نیز افزایش داد و شاخص ویسکی به نصب سال قبل 40 درصد افزایش پیدا کرد.

همچنین در 2018 خرید ماشین های عتیقه به بالاترین سطح خود رسید. برجسته ترین آنها مربوط به یک حراجی 48 میلیون دلاری یک فراری 1962 مدل 250 GTO و مزایده 90.3 میلیون دلاری نقاشی دیوید هاکنی بود، که این مزایده  گرانترین پرداختی برای اثر یک هنرمنده زنده بود.

با توجه به مسیرهایی که توسط خط هوایی هانیان چین معرفی شد، بیلی بیان کرد که “پرواز مستقیم از ادینبرگ به پکن باعث رشد ویسکی به عنوان یک دارایی شد.” ” هنوز هم افراد ثروتمند به سرمایه گذاری در اقلام ملموس تمایل دارند”.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

اخبار

error: !در صورت نیاز به کپی مطالب با ما تماس بگیرید

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

با عضویت در خبرنامه پول پدیا از این پس بهترین های بازار پول و سرمایه و صدها مطالب مرتبط دیگر را به صورت هفتگی روی ایمیل خود دریافت خواهید کرد

شما عضو خبرنامه پول پدیا شدید :)