زندگی نامۀ ایوانکا ترامپ (Ivanka Trump)

  • توسط pooladmin
  • 20/02/2020
  • 0

تولد: 30 اکتبر 1981

ملیت: آمریکایی

نام دیگر: ایوانا ماری ترامپ

زادگاه: منهتن، نیویورک

شهرت: تاجر، دختر دونالد ترامپ

قد: 180 سانتی متر

همسر: جرد کوشنر (2009 – اکنون)

فرزند: آرابلا رز کوشنر، جوزف فردریک کوشنر، تئودور جیمز کوشنر

ایوانکا ترامپ، یک تاجر آمریکایی، شخصیت تلویزیونی، طراح مد و نویسنده است. او که معاون اجرایی سابق سازمان ترامپ بود، بیشتر به عنوان دختر اول رئیس جمهور دونالد ترامپ شهرت دارد و مشاور ارشد رسمی رئیس جمهور است. قبل از ورود به سیاست، بیشتر برای خط تولید مد و زیبایی شناخته شده بود. وی پس از انتخاب پدرش به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده، به طور رسمی از نقش خود در سازمان ترامپ کناره گیری کرد و در ظرفیت غیر رسمی مشاور رئیس جمهور کار کرد. دو ماه بعد، به طور رسمی به عنوان مشاور رئیس جمهور منصوب شد. در حال حاضر به همراه پدرش در جلسات مهم در سراسر جهان دیده می شود كه بیشتر در مورد تغییرات سیاسی در زمینه های مربوط به كارآفرینی زنان صحبت می كند. از زمان ریاست جمهوری ترامپ، ایوانکا در بسیاری از سفرهای رسمی به کشورهای جهان در کنار او بوده است. جدا از سیاست، او به طور جدی در امور بشردوستانه شرکت می کند و از خیریه های مختلف پشتیبانی می کند. همچنین چند کتاب در زمینۀ کمک به خود منتشر کرده است. وی در حال حاضر به همراه خانواده اش در واشنگتن D.C زندگی می کند.

کودکی و جوانی ایوانکا ترامپ

ایوانکا و دونالد ترامپ

  • ایوانکا در 30 اکتبر 1981 از ایوانا و دونالد ترامپ در منهتن شهر نیویورک به دنیا آمد. مادرش یک مدل از اجداد چک-اتریشی بود. والدین وی در سال 1992 طلاق گرفتند. دارای دو خواهر و برادر است، دونالد جونیور و اریک. او همچنین یک برادر ناتنی، بارون و یک خواهر ناتنی، تیفانی دارد.
  • تا سن 15 سالگی در مدرسه چاپین شرکت کرد و پس از آن به سالن چتم رزماری در کانکتیکات رفت. وی پس از اتمام تحصیلات در مدرسه، پذیرش دانشگاه جرج تاون را گرفت و بعداً به دانشگاه پنسیلوانیا منتقل شد. موفق به اخذ مدرک اقتصاد شد و در سال 2004 فارغ التحصیل شد.
  • او مدلینگ را در سال های نوجوانی آغاز کرد و تا زمان کالجش ادامه داد. برای برند تامی هیلفیگر مدل بود. همچنین به سمت رمپ برای ورساچه قدم زد. وی در جلد Harper’s Bazaar ، Seveneen و Vogue حضور داشت.

ایوانکا قبل از سیاست

  • ایوانکا ترامپ که در خانواده ای از بازرگانان موفق متولد شده بود، به طور طبیعی مقدم بود که بتواند مهارت های خود را در این مسیر هدایت کند. وی در سال 2005 به عنوان معاون رئیس جمهور در توسعه و ادغام به سازمان خانوادگی خود در سازمان ترامپ پیوست.
  • در سال 2006، با حضور در برنامه مستند مسابقه ای «شاگرد 5» جایگزین داور برنامه کارولین کپچر، به تهیه کنندگی پدرش، اولین حضور تلویزیونی خود را به ثبت رساند. وی سرانجام در ششمین فصل از «شاگرد» و «شاگرد مشهور» به عنوان داور اصلی حضور یافت.
  • مهارت های کارآفرینی وی هنگامی که با شراکت Dynamic Diamond Corp همکاری کرد، درخشید و متعاقباً خط تولید جواهرات Ivanka Trump را در سال 2007 آغاز کرد. این مارک در حال حاضر در چندین کشور از جمله امارات، قطر و کویت در دسترس است.
  • او همچنین خط تولید مد خود را راه اندازی کرد که شامل لباس و کفش می شود. با این حال، خط مد او بارها و بارها با انتقاد روبرو شده است زیرا گفته می شود آن ها از طرح ها کپی می کنند، برای حیوانات مضر بوده و استانداردهای اشتعال پذیری را رعایت نمی کنند. این برند بالاخره پس از انتخابات توسط بسیاری از فروشگاه ها رها شد.
  • او چندین نمایش تلویزیونی دیگر، از جمله میزبان Miss Teen USA، مستند Born Rich و Saturday Night Live را اجرا کرد. همچنین کتاب نوشت «کارت ترامپ: بازی برای پیروزی در کار و زندگی».

ایوانکا در مقام مشاورۀ پدر

ایوانکا ترامپ بعد از سیاست

  • مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری دونالد ترامپ به طور رسمی در ژوئن سال 2015 آغاز شد و در آنجا به طور علنی پدر خود را حمایت كرد. برای دفاع از چهره پدرش در انظار عمومی حضور پیدا کرد. برای پر کردن خلاء بین جمعیتی كه پدرش از آن صرف نظر كرد، یعنی زنان و رأی دهندگان جوان، تلاش کرد.
  • در بیشتر تبلیغات شرکت کرد و متعاقباً در بسیاری از ایالت ها دعوت شد تا در کنار پدرش صحبت کند. سخنرانی وی در کنوانسیون ملی جمهوری خواهان سال 2016 با استقبال خوبی روبرو شد و تأثیر وی به عنوان فردی صبورتر در مقایسه با دونالد ترامپ توسط بسیاری مورد ستایش قرار گرفت.
  • پس از انتخابات دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریكا، گمانه زنی هایی درباره نقش ایوانكا در دولت وجود داشت. برخی اعتقاد داشتند که او بانوی اول خواهد بود زیرا ملانیا ترامپ در نیویورک ماند تا از پسرش مراقبت کند. با این حال، ایوانکا اظهار داشت که چنین منافعی ندارد. با این حال، وی از سمت خود در سازمان ترامپ کناره گیری کرد.
  • در 29 مارس 2017، به عنوان مشاور رئیس جمهور منصوب شد. ایوانکا برای این پست حقوق نمی گیرد. او به همراه پدر در تورهای رسمی به کشورهای مختلف می رود.

فعالیت های دیگر

  • در راستای وابستگی به مذهب یهود، با خیریه های یهودی پیوندهای مختلفی دارد. او از نزدیک با Chai Lifeline، خیریه ای که در درجه اول مراقب کودکان مبتلا به سرطان است، ارتباط دارد. او همچنین با یونایتد هتزاله همکاری می کند که با سخاوتمندی از طرف دونالد ترامپ حمایت می شود.
  • دومین کتاب خودیاری وی با عنوان «زنانی که کار می کنند: بازنویسی قوانین برای موفقیت» در ماه مه سال 2017 منتشر شد. پیش پرداخت این کتاب به لیگ ملی شهری و باشگاه های پسران و دختران آمریکا اهدا شد. بعداً برای خیریه های دیگر اختصاص داده شدند.

ایوانکا ترامپ و خانواده اش

جوایز و دستاوردها

  • انجمن رسمی فارغ التحصیلان دانشکده بازرگانی وارتون وابسته به دانشگاه پنسیلوانیا از او با جایزه جوزف وارتون برای رهبری جوان در سال 2012 تقدیر کرد.

زندگی شخصی و میراث

  • ایوانکا ترامپ پیش از این به مدت چهار سال در دوران کالج با گرگ هچ، سرمایه گذار، در رابطه بود. بعد از جدای این زوج، با جیمز گوبلمان وارد رابطه شد. آن ها نیز در نهایت از هم جدا شدند.
  • سال 2005 با جارد كوشنر، توسعه دهنده املاك و مستغلات دوست شد، اما این زوج در سال 2008 به دلیل اعتراض والدینش از هم جدا شدند. اما بعداً به هم برگشتند و در 25 اکتبر 2009 در یک مراسم یهودی ازدواج کردند.
  • جارد و ایوانکا سه فرزند دارند، یک دختر ارابلارز کوشنر و دو پسر، جوزف فردریک کوشنر و تئودور جیمز کوشنر. آن ها برای ادامه مشاغل سیاسی خود، یک خانه خانوادگی در کلوراما، واشنگتن خیدند.
  • گرچه یک مسیحی بزرگ شد، اما در سال 2009 به یهودیت تغییر دین داد. به گفته ایوانکا، تغییر مذهب او یک سفر زیبا بوده است. او رژیم کوشر را دنبال می کند و سبت را رعایت می کند. او حتی دختر خود را به یک مدرسه یهودی فرستاد.
  • در مورد مذهبش کانلا علنی صحبت می کند و آن را نشان میدهد بدون هیچ خجالتی. او قبل از انتخابات، به همراه همسرش به زیارت مزار لوباویچر ربر رفت.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

اخبار

error: !در صورت نیاز به کپی مطالب با ما تماس بگیرید

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

با عضویت در خبرنامه پول پدیا از این پس بهترین های بازار پول و سرمایه و صدها مطالب مرتبط دیگر را به صورت هفتگی روی ایمیل خود دریافت خواهید کرد

شما عضو خبرنامه پول پدیا شدید :)