بهترین استراتژی های سرمایه گذاری انفعالی

  • توسط pooladmin
  • 24/07/2019
  • 0
سرمایه گذاری انفعالی

 

چندین روش برای ارزش سازی و چندین روش گوناگون برای اختراع استراتژی هایی که می تواند شما را به سمت هدف استقلال مالی همانند کالاها، سهام، صندوق سرمایه گذاری مشترک، املاک و مستغلات، بیزینس های شخصی و دیگر دارایی هایی که دارای درآمد انفعالی به شکل سود سهام، و سود مالی هستند هدایت کند.

ما با بهترین روش ممکن برای آن هایی که نمی دانند چه کار کنند کار را شروع می کنیم: هزینه پایین، تنوع بالا، رویکرد انفعالی (ما آن را به اختصار LCWDPA می نامیم).

هزینه پایین، تنوع بالا و استراتژی سرمایه گذاری انفعالی بر اساس سابقۀ تاریخی ای است که یک لیست متنوع از کالاهای رایج به پایین ترین هزینه و بازدهی ممکن، قصد دارد تا یک مارکت با سود میانگین تولید کند.

استراتژی سرمایه گذاری LCWDPA

این استراتژی سرمایه گذاری انفعالی برای:

خریدن یک کلکسیون بزرگ کالا، هلدینگ های طولانی مدت، ایجاد تعادل میان صنعت های چندگانه، فاکتورها، اندازۀ سهام خروجی مارکت و حتی کشورها استفاده می شود

هیچوقت این هلدینگ ها را تحت هر شرایطی نفروشید، اهمیتی ندارد چگونه به نظر برسند

به طور منظم با خرید بیشتر، پول نقد را در حساب کاری تان سپرده گزاری کنید شاید دوباره روی سود سهام تان سرمایه گذاری کنید.

هزینه ها را تا جای ممکن پایین نگه دارید زیرا هر پنی ای که ذخیره می کنید، یک پنی دیگر برای خانواده تان است

شواهد آکادمیک نشان می دهد که نه تنها روش سرمایه گذاری انفعالی موثر است بلکه بیشتر مواقع نتیجه می دهد زیرا از سرمایه گذاران در برابر ابهامات شان، درس هایی که لازم است جهت درک حسابداری و امور مالی بدانند، محافظت می کند (نیازی نیست که بدانید چطور صورت حساب درآمد یا تراز نامه را بخوانید) و بدون تعهد زمان و بسیار ارزان است.

سرمایه گذاری انفعالی

ارتباط میان شاخص مالی و LCWDPA

LCWPDA همیشه وجود دارد، اما به نظر می رسد به طور عمومی هرچند دهه به اوج خود برسد. درست شبیه مد و موسیقی سر زبان ها بیفتد که یک بد شانسی است زیرا برای آن هایی که قصد دارند از آن استفاده کنند خوب کار می کند.

آسان ترین روش برای سود بردن از این نوع سرمایه گذاری انفعالی خریدن بودجۀ شاخص، ایجاد نظم، خریدهای اضافی از طریق راه های شناخته شده ای همانند متوسط هزینۀ دلاری است.

اگرچه گذشته هیچ ضمانتی برای آینده ندارد، اما هرگاه یک سرمایه گذار این استراتژی را دنبال کرده و سرمایه را به مدت 25 سال یا بیشتر سپرده گذاری کرده، نتیجه به طور خارق العاده ای علی رغم برخی دوره های چند سالۀ ناخوشایند، بسیار پر منفعت بوده است.

تاریخچۀ این استراتژی

بسیاری از سرمایه گذاران بخاطر جان باگل با این مفهوم آشنا هستند، موسس شرکت صندوق متقابل Vanguard، کسی که با کارهایش به سرمایه گذاران کمک کرد تا بیشتر پول شان را با تبدیل یکی از زیرشاخه های LCWDPA نگه داری کنند. باگل ابتدا به صورت ریاضی دریافت که چرا LCWDPA در حین یک پروژۀ تحقیقاتی که به عنوان ارشد در دانشکدۀ پرینستون انجام می داد، انقدر خوب کار می کرد.

آن تحقیق منجر به فارغ التحصیلی اش شد که سال ها بعد خود را در میان اولین سرمایه گذاران مبتنی بر شاخص S & P 500 نشان داد. از سال 2014، پولی که او وارد طرح و شاخص 500  Vanguard کرد، بزرگترین فاند در سرتاسر جهان بود.

بیشتر از 190 بیلیون دلار دارایی آورده شد که میزان معاملات آن3 درصد (نشان دهندۀ این که مقدار کالای میانگین برای 33 سال است) و نسبت هزینۀ صندوق دو جانبه 17.0 درصد در به طور سالیانه بود. به صورت تک نفره برای بیشتر آمریکایی ها یک حقوق بازنشستگی مطمئن فراهم کرد.

سرمایه گذاری انفعالی

استراتژی سرمایه گذاری انفعالی بدون بودجۀ شاخص

اگر می خواهید از این استراتژی سرمایه گذاری ویژه بهره مند شوید، برای سرمایه گذاران بدون روش های اساسی، بودجۀ شاخص یک انتخاب استاندارد است. همانطور که باگل در بسیاری از کتاب هایش مانند common sense in mutual funds می نویسد، تاثیر مالیاتی بیشتر برای مردم با چند صفر اضافی در انتهای حساب مالی شان اهمیت دارد تا صندوق متقابل را به طور کلی فراموش کنند و یک نمونه از کالاهای فردی با استفاده از همان فلسفۀ نمایه سازی بسازند.

نه تنها ممکن است هزینه ها پایین تر از میزان صندوق سرمایه گذاری مبتنی بر شاخص باشد، بلکه صاحب حساب می تواند مزایایی از دیگر استراتژی های شناخته شده همانند برداشت مالیات بر درآمد استفاده کند تا درصد شرکت های استفاده شده توسط دولت به حداقل برسد.

یک مثال عالی از چنین اقدامی شبیه به رهبران ابر شرکت ING است. پیش از سال 1935، مدیر شرکت کلکسیونی از 30 تراشۀ آبی، سهام تقسیم شده ساخت که برای همیشه بدون هیچ مدیریتی و تقریبا بدون هیچ حقوق یا هزینه ای نگه داری شد.

سهام ها تنها وقتی که اندوخته و ورشکسته یا متحمل دیگر رویدادهای مادی شوند، همانند حذف سهام ها یا بدهی پیش فرض، حذف می شوند. چه باران بیاید چه آفتاب باشد، جهنم یا بهشت، افسردگی، رکود اقتصادی، جنگ، صلح، تورم، تخریب، و هر سناریوی فرضی دیگر، سهام ها دست نخورده باقی می ماندند. شرکت سهام هایش را برای صاحبان پرداخت می کند تا ذخیره کنند، دوباره سرمایه گذاری کنند، یا به خیریه اهدا کنند.

همانطور که هرکسی به مطالعات آکادمیک دربارۀ موضوعی که انتظار دارد نگاه می کند، این به ظاهر یک  نوع استراتژی سرمایه گذاری «پول نا بهنگام» است که حتی از صندوق سرمایه گذاری مبتنی بر شاخص نیز منفعل تر است که در طول 79 سال گذشته متوسط صندوق متقابل را از بین برده و تقریبا نرخ ترکیب رقیبانش را دو برابر کرده است. فهرست شرکت ها هنوز عجیب است زیرا هلدینگ های اولیه توسط امپراطوری های مدرن روز خریداری می شدند.

برای مثال، یک سرمایه گذار بی تجربه احتمالا به فهرست اصلی کالاها نگاه کند و اشتباهاَ نتیجه بگیرد که نفت استاندارد نیوجرسی و نفت شرکت Socony-Vacuum از بین رفته است. برعکس، آن ها طی سال ها خریداری و برای سهام Exxon Mobile مبادله می شدند. Atchison، Topeka & Santa Fe Railroad توسط Burlington Santa Fe که از طرف وارن بافت، Berkshire Hathaway نیازمند کالا بود، خریداری شد.

سرمایه گذاری انفعالی

تصورات اشتباه رایج

یکی از بزرگ ترین اعتراضاتی که دربارۀ استراتژی سرمایه گذاری انفعالی با هزینۀ پایین و به وفور می شنوید از طرف آن هایی است که دربارۀ مکانیزم این روش اطلاع ندارند. چه اتفاقی می افتد اگر برخی از سهام ها دچار ورشکستگی شوند و شما هرآنچه را که بر روی آن ها سرمایه گذاری کرده اید از دست بدهید؟ آن ها اعلام کردند که راهی را پیدا کرده اند.

هنگامی که شرکت ها سهام را تشکیل می دهند و در میان هیئت موسسین گسترده می شوند، این خود یک مشکل است. برای مثال، رهبران ابر شرکت ING که قبل تر درباره شان صحبت کردیم، سهام Eastman Kodak را خریداری کردند که پیش از حراست از طرف دادگاه های ورشکستگی عملا صفر دلار سود داشت.

با این وجود، علی رغم سهامی به ارزش 0 دلار، Eastman Kodak هنوز پس از دهه ها مقدار پول زیادی را به شکل سود سهام به  مالکان پرداخت می کند.

چرخش تقسیم شیمیایی و کمبود اعتبار مالیاتی با استحفاظ درآمد از هلدینگ های سرمایه گذاری موفق دیگر، از ورشکستگی جلوگیری می کند. به این طریق، این روش توسط افراد غیر حرفه ای که به دنبال هیچ چیز بجز چارت کالا نیستند و واقعیت اقتصادی را فراموش کرده اند، ناشناخته می ماند.

مناسب ترین سرمایه گذاران جهت استراتژی انفعالی

به طور کلی سرمایه گذارانی که می توانند به بهترین شکل از مزایای این استراتژی بهره مند شوند آن هایی هستند که:

نمی خواهند زمان زیادی را صرف مدیریت سهام شان کنند. آن ها از ایدۀ خواندن K 10 فایل بایگانی لذت نمی برند و ترجیح می دهند تا با دوستان و خانواده به کارهای دیگری بپردازند.

به لحاظ عاطفی دارای ثبات هستند، اجازه می دهند تا منطق شان بر قلب شان حکمرانی کند و به هنگام سقوط سهام چشم بر هم نمی گذارند.

نیاز ندارند تا کاری انجام دهند. آن ها می توانند بشینند و هیچ کاری نکنند، حتی اگر فکر کنند که بهتر است برای پولشان از آن روش استفاده کنند.

نیاز ندارند تا پیش دوستان یا همکارانشان فردی زرنگ به نظر برسند. شاید باورش سخت باشد اما حکایت های بیشمار از افرادی وجود دارد که سهام های ایده آل سرمایه گذاری را بخاطر ترس از دست دادن یک نوشیدنی با هم کلاسی های قدیمی دانشکده، رها کرده اند. این همانند آن است که اگر کار سهام شان را که پول درآوردن به امن ترین روش ممکن است فراموش کنند، آن ها را فردی جذاب تر نشان نمی دهد.

اهمیتی نمی دهند که آیا سهامشان در شرکت پایین تر یا بالاتر از شاخص ارائه شده در یک سال مشخص باشد. این بدیهی ست اما مواردی مانند رهبران ابرشرکت های ING قصد دارند تا به طور گسترده ای در هر دورۀ مشخصی از S&P 500 یا دیگر شاخص ها مجزا شوند زیرا طبق تعریف، شامل گروه های مختلفی از سهام ها می باشد. هر شرکتی باید در ابتدا شامل یک سهام باشد تا نقطۀ شروع استراتژی سرمایه گذاری شود، حتی اگر تعداد گزارش شده از آنچه که روزنامه ها به طور روزانه می گویند تفاوت داشته باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

اخبار

error: !در صورت نیاز به کپی مطالب با ما تماس بگیرید

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

با عضویت در خبرنامه پول پدیا از این پس بهترین های بازار پول و سرمایه و صدها مطالب مرتبط دیگر را به صورت هفتگی روی ایمیل خود دریافت خواهید کرد

شما عضو خبرنامه پول پدیا شدید :)