ده شغل برتر برای کار از خانه در سال ۲۰۲۰

  • توسط pooladmin
  • 23/06/2020
  • 0

اگر ایده کار از خانه را سرگرم کننده یافته اید، بیش از آنچه تصور می کنید فرصت کار در خانه برای شما وجود دارد. اگرچه این درست است که  بنظر بعید می رسد در همه جا این فرصت ها را بیابید، شرکت هایی هستند که  این پروسه را بطور تخصصی انجام می دهند. تنها مسئله این است که بدانیم کجا می توان آنها را پیدا کرد.ما می توانیم در این زمینه به شما کمک کنیم!
همین چند روز پیش، وب سایت FlexJobs، که تخصصش در مشاغل کار در خانه است، لیست ۱۰۰ شرکت برتر با مشاغل از راه دور در سال ۲۰۲۰ را منتشر کرد. اگر در آینده ای نزدیک به کار از منزل علاقه پیدا کنید، آن لیست مکانی عالی برای شروع جستجو ها خواهد بود. اما برای اینکه شما از این جست و جو غافل نشوید، در اینجا ۱۰ کارفرمای بالقوه برتر از آن لیست را معرفی می کنم. ممکن است شغل مورد نظر خود را بدون نیاز به مطالعه ی تمامی ۱۰۰ کارفرمای لیست پیدا کنید.
لیست FlexJobs هر سال به روزرسانی می شود اما از سال ۲۰۱۹ تغییر چشمگیری در آن رخ نداده است. در حقیقت، پنج کارفرمای برتر برای سال ۲۰۲۰ با کارفرمایان سال ۲۰۱۹ یکسان هستند. اما همین که از جمع پنج عضو برتر گذشتیم، تغییرات شروع می شود.

۱. Appen

بار دیگر شرکت Appen در صدر لیست FlexJobs قرار گرفت. شرکت خدمات فناوری مستقر در استرالیا دارای دفاتری در ایالات متحده و همچنین فرصت های شغلی در بیش از ۱۳۰ شرکت می باشد. در واقع، این شرکت ادعا می کند در سطح جهان بیش از یک میلیون پیمانکار شاغل دارد. همانطور که ممکن است حدس زده باشید، آنها با برخی از بزرگترین شرکت های جهان به ویژه سازمان های بزرگ فناوری همکاری می کنند. Appen فرصتهای شگفت آور و گسترده ای از موقعیت های کار در خانه، از جمله موقعیت هایی با ساعات انعطاف پذیر و پاره وقت را در اختیار شما قرار می دهد. در حالی که این شرکت در درجه اول بر فناوری متمرکز است، بسیاری از مشاغل دیگر هم در آن موجود است. به عنوان مثال، اگر بیش از یک زبان صحبت می کنید، ممکن است بتوانید مترجم شوید. اما این شرکت همچنین کار رونویسی، زبان شناسی و کارهای کوچک دیگری را ارائه می دهد. همچنین در سراسر دنیا موقعیت هایی با مشتریان شرکت های بزرگ در زمینه های گوناگون مالی، بازاریابی، فروش و مهندسی دارد. همانطور که می دانید، باید یک رایانه خانگی و یک دستگاه تلفن همراه داشته باشید.

۲. Lionbridge

اگرچه این شرکت در والتهام، ماساچوست مستقر است، لیون بریج موقعیت هایی را در ۲۶ کشور ارائه می دهد و گزینه کار از خانه، یا کار از یکی از ۴۷دفتر آنها در سراسر جهان وجود دارد. آنها موقعیت هایی برای شغل تمام وقت و یا پاره وقت دارند. شما همچنین می توانید بسته به نوع خدمات خاصی که ارائه می دهید، به عنوان یک فریلنسر در شرکت کار کنید. Lionbridge در حال حاضر همكارانی را در زمینه های فن آوري، مالي، بازاريابي و فروش و نيز مترجمان و مفسران استخدام مي كند. یک زیرمجموعه جالب تست کننده گان، رأی دهنده گان و مجریان هستند. این موقعیت های کار در خانه برای دانشجویان و همچنین افراد مایل به کار در خانه فراهم است. زمینه فعالیت این شرکتها شامل امور بانکی و مالی، صنعت بازی، ساخت و ساز، خدمات حقوقی و علوم زندگی است. این شرکت با بیش از نیم میلیون نفر همکاری می کند و به نظر برای متخصصان زبانشناسی و مترجمان فرهنگی فرصت بسیار مناسبی است. اگر شما دو زبانه هستید ، این می تواند فرصت خوبی برای کار در خانه شما باشد. چراکه این شرکت با بیش از ۳۵۰ زبان با مترجمان کار می کند.

۳. VIPKid

VIPKid شرکتی است که به بیش از ۵۰۰،۰۰۰ دانش آموز در چین آموزش زبان انگیسی می دهد، علاوه بر آن ۳۰۰ مدرسه روستایی کم درآمد، که تحت تعلیم هستند. برای تحقق این هدف آنها، معلمان سراسر دنیا را استخدام می کنند. آنها از آموزش ادغام شده با فن آوری استفاده می کنند و بدون توجه به جغرافیا، بین معلمان و دانش آموزان ارتباط نزدیکی برقرار می کنند. اگر واجد شرایط باشید، با دانش آموزان بین ۴ تا ۱۲ سال کار خواهید کرد که انگلیسی را به عنوان زبان دوم یاد می گیرند. وب سایت تبلیغاتی این شرکت برای معلمان استخدام شده ۲۲ دلار در ساعت پرداخت می کند.
گرچه این شرکت در پکن چین مستقر است، اما یک دفتر آمریکایی در سان فرانسیسکو دارند. آنها به دنبال معلمانی هستند که انگلیسی را روان صحبت می کنند، و می توانند دستورالعمل های فرد به فرد را بر اساس استانداردهای مشترک ایالات متحده US Common Core State Standards ارائه دهند. برای واجد شرایط بودن، لازم است مدرک لیسانس داشته باشید. تا زمانی که یک اتصال اینترنتی پایدار داشته باشید، شما می توانید تقریباً در هر کجا که می خواهید زندگی کنید، اگرچه آنها در حال حاضر معلمان جدید مستقر در کالیفرنیا را حذف می کنند (هیچ توضیحی در این باره داده نمی شود). در صورت پذیرش، از شما درخواست می شود حداقل شش ماه تعهد کار دهید. همچنین شما به یک دوربین خارجی HD، یک هدست و میکروفون نیاز خواهید داشت.

۴. Liveops

Liveops به عنوان مرکز تماس و پشتیبانی عمل می کند. در واقع آنها مراکز تماس ندارند بلکه در عوض از طریق شبکه ای با افراد از راه دور کار می کنند. شما به عنوان نماینده لایوپ و عضوی از نیروی کار باید در مواقع پر ترافیک هنگام تقاضا در دسترس باشید. این شرکت تلاش می کند تا افراد را با شرکت های مختلف بر اساس تجربه و مهارت های خاص آنها مرتبط کند. برخی از صنایعی که ممکن است در آن کار کنید شامل پاسخدهی مستقیم، خدمات مالی، مراقبت های بهداشتی، بیمه، خرده فروشی، فناوری، ارتباطات از راه دور، خدمات سفر و هتلداری است. در عین حال، این شرکت خدماتی از جمله حمایت های اجتماعی، پیشرفت شغلی، زمان انعطاف پذیر تعطیلات و حتی مراقبت های بهداشتی را ارائه می دهد. با این حال، برخی از مواقع پیمانکاران مستقل و خصوصی هستند. اگر با این شرکت قرارداد بستید، می توانید در زمینه های خدمات به مشتری، فروش داخلی، بیمه، پشتیبانی فنی، امداد جاده ای، مراقبت های بهداشتی، پشتیبانی از حقوق و دستمزد و حتی سفارش غذا فعالیت کنید. چیزی که دقیقاً توانایی شما را مشخص می کند تجربه های قبلی شما هستند.

۵. Working Solutions

Liveops و Working Solutions مانند هم به عنوان یک مرکز تماس انعطاف پذیر عمل می کنند. آنها با برخی از بزرگترین شرکت ها در صنایع مربوطه از جمله Hotels.com ،Sylvan Learning ،Microsoft ،T-Mobile ،Michael’s و StubHub همکاری می کنند. این شرکت مستقر در دالاس تگزاس است و فعالیت خود را در سال ۱۹۹۶ آغاز کرد. آنها استخدامی های مستقر در خانه را در زمینه های فروش، خدمات و پشتیبانی فنی در سراسر ایالات متحده و کانادا به کار می گیرند. Working Solutions در درجه اول افراد را به عنوان پیمانکار مستقل استخدام می کند و ادعا می کنند شما می توانید رئیس خودتان باشید و حتی ساعت خود را تعیین کنید. اگر چه که شما به عنوان یک نیروی مستقل کار می کنید، آنها در دانشگاه Working Solutions درسهایی در زمینه تجارت و مشتری مداری را تدریس می کنند. دانشگاه بصورت رایگان در اختیار تمامی کسانی که استخدام شده اند قرار می گیرد. موقعیت هایی که اکنون در دسترس هستند : نمایندگان خدمات مشتری نرم افزار مالیاتی، نمایندگان خدمات مشتری فصلی، نمایندگان توسعه فروش و متخصصان رزرو سفر هستند.

۶. Kelly Services

Kelly Services یکی از محبوب ترین آژانس های کاریابی در ایالات متحده است. این شرکت با عنوان مشهورترین سایت کاریابی مشاغل پاره وقت، فعالیت خود را در سال ۱۹۴۶ آغاز کرد و هم اکنون موقعیت هایی در بیش از ۳۰ کشور جهان دارد. این شرکت بیش از ۵۰۰۰۰۰ کارگر در سراسر جهان دارد. Kelly Services با رتبه۸ در لیست FlexJobs ۲۰۱۹، در سال ۲۰۲۰ دو رتبه افت داشته است. یکی از ویژگی هایی که Kelly Services را از پنج شرکت برتر در این لیست متمایز می کند، این است که یک آژانس کاریابی کاملا خدماتی است. که شامل قرار دادهای دائمی و کارهای موقت، علاوه بر آن مشاغل در خانه، هم به صورت تمام وقت و هم به صورت پاره وقت است. حتی برخی از فرصت های شغلی را در اختیار مترجمان آزاد(فریلنسرها) قرار می دهند. این شرکت با همکاری با بسیاری از بزرگترین کارفرمایان در ایالات متحده و در سطح جهان فرصت های شغلی ای را ارائه می دهد. بسیاری از سمتها در حسابداری و امور مالی، سمتهای اداری، حوزه خودرو، مهندسی، فناوری اطلاعات و مراکز تماس می باشند. به عنوان یک شرکت اشتغال بزرگ و اثبات شده، می توانید انتظار این را داشته باشید که تقریباً در مورد هر موقعیت مناسب و متناسب با مجموعه مهارت های خود فرصتی برای کار بیابید.

۷.EF – Education First

EF – Education First نیز در لیست FlexJobs ۲۰۱۹ قرار داشت اما از جایگاه ۲۱ به رتبه ۷ صعود کرد، بنابراین باید اتفاقات خوبی برای این شرکت در حال وقوع باشد! تخصص آنها در زمینه آموزش بین المللی زبان و سفرهای آموزشی و علمی است. انها هم خدماتی از قبیل اعطای مدرک دانشگاهی و هم تبادلات فرهنگی را دارند. اما همه موقعیتهای ارائه شده برای کارکردن از راه دور طراحی نشده اند، اما بسیاری از آنها هم این ویژگی را دارند. فرصت های شغلی ای هم در ایالات متحده و هم در سراسر دنیا وجود دارند که بالغ بر ۳۷،۰۰۰ نفر را در پست های مختلف در مدارس و دفاتر سراسر جهان استخدام می کند. این شرکت در حال حاضر بیش از ۹۰۰ شغل را در تقریباً ۱۰۰۰ جای مختلف ارائه می دهد. بسیاری از سمتها در حوزه آموزش، و دانشگاهی هستند گرچه بسیاری از فرصتهای دیگر را نیز ارائه  داده می شود که شامل مدیریت و مدیریت عمومی، فروش و بازاریابی، فناوری، عملیات و خدمات به مشتری، امور مالی و هوش تجاری هستند. آنها حتی موقعیت هایی در زمینه طراحی خلاقانه و گرافیک ارائه می دهند. زیر شاخه ها شامل برندسازی، طراحی گرافیکی و تعاملی، کمپین ها، تجربه کاربری و فیلم و انیمیشن است.

۸. SYKES

SYKES یک شرکت متخصص در مدیریت ارتباط با مشتری است و در عین حال که آنها کارهایی را از منزل ارائه می دهند، اکثر مشاغل ارائه شده شرایط اشتغال سنتی را نیز دارند. این شرکت هم در لیست FlexJobs صعود داشته و از شماره ۱۵ در سال ۲۰۱۹ به رتبه ۸ در ۲۰۲۰ رسیده است. شما به عنوان عضوی از تیم SYKESHome Work at Home ، از راه دور کار خواهید کرد، و در درجه اول امورات مربوط به خدمات مشتری را اداره خواهید کرد. که شامل نمایندگان خدمات مشتری، رهبری تیم و سمتهای پشتیبانی می باشند. اما لیست گسترده تر مشاغل خانگی آنها شامل مهندسین سیستم، ارزیاب های کیفیت، خدمات مشتری به زبان اسپانیایی / انگلیسی و فرانسوی / انگلیسی و همچنین خدمات مربوط به مشتری IT می باشد.

۹. Concentrix

Concentrix همچنین در لیست ۲۰۱۹ در جایگاه ۹ قرار داشت و علی رغم تغییر در رتبه بندی نیمه پایانی ۱۰ شرکت برتر، این شرکت موقعیت خود را حفظ کرده است. این شرکت فعال در خدمات جهان تجارت است که در جذب مشتری و بهبود عملکرد کسب و کار تخصص دارد. این شرکت در ۴۰ کشور جهان فعالیت می کند و به شرکت های مشتری مدار کمک می کند تا ارتباطات بهتری با مشتریان برقرار کنند. صنایع اولیه شرکت شامل خدمات خودرو، بانکی و مالی، بیمه، مراقبت های بهداشتی، فناوری، مصارف الکترونیکی، رسانه ها و ارتباطات، خرده فروشی و تجارت الکترونیکی، مسافرت و حمل و نقل، انرژی و بخش عمومی است. اکثر موقعیت های کاری در خانه ارائه شده، در حوزه های نمایندگی فروش و خدمات هستند. آنها از طریق برنامه Concentrix Anywhere در دسترس هستند، که امکانات مرکز تماس گسترده و از راه دور را برای مشتری فراهم می کنند. در صورت استخدام، آموزش های رایگان و دیگر مزایای کارمندان را دریافت خواهید کرد. از آنجایی که به طور معمول موقعیت های شغلی از راه دور پیش می آید، شما نیاز به یک فضای کاری اختصاصی در خانه و یک رایانه شخصی با اتصال به اینترنت پر سرعت دارید. همچنین ممکن است شما نیاز به خرید تجهیزات خاص داشته باشید که می تواند شامل هدست، فلش درایو یا مانیتور دوگانه باشد. شما همچنین باید “شخص مردم مدار” باشید و هفت روز در هفته در دسترس و آماده کار باشید.

۱۰. Williams-Sonoma

ویلیامز-سونوما از موقعیت شماره ۱۱ در سال ۲۰۱۹ صعود کرد و در سال ۲۰۲۰ به ۱۰ شرکت برتر پیوست. این شرکت حوزه فعالیت جالبی دارد، ویلیامز-سونوما یک خرده فروش مشهور است و با تمرکز بر فروش لوازم آشپزخانه و وسایل آشپزخانه فعالیت می کند. اما این شرکت موقعیت های از راه دور ارائه می دهد، و به عنوان کارمند واجد شرایط دریافت مزایا از جمله بیمه درمانی، شرکت در برنامه ۴۰۱ (k) و تعطیلات به شما پرداخت خواهد کرد. موقعیت های کار در خانه به طور معمول در موقعیت های هنری و خلاقانه، بازاریابی و خدمات به مشتریان هستند. این شرکت همچنین ظرفیت های دیگری از جمله، موقعیت هایی از قبیل وارد کردن داده ها، تحلیلگر مشاغل، مدیر پروژه فناوری، مهندس نرم افزار را استخدام می کند.

خود را برای کار در مشاغل کار از خانه آماده کنید

اگر در گذشته هرگز از خانه کار نکرده اید، باید خود را برای چالش جدید آماده کنید. یافتن موقعیت کار در خانه مناسب و ایجاد محیط کار مناسب برای موفقیت شما بسیار مهم هستند. اگر به دنبال موقعیت شغلی در خانه هستید، حتی در بین برخی از کارفرمایان ذکر شده در بالا، باید این را بدانید که همیشه چنین موقعیت هایی به راحتی در دسترس نیستند. شاید لازم باشد که به صفحه فرصتهای شغلی شرکت مراجعه کرده و اصطلاحاتی مانند “کار در خانه”، “کار از خانه”، “موقعیت از راه دور” یا موارد مشابه را وارد کنید. این امر به ویژه در صورتی حائز اهمیت خواهد بود که بیشتر مشاغل ارائه شده توسط یک کارفرما در سایت باشد. هنگامی که در وضعیت کار در خانه مستقر شدید، باید زندگی و خانه خود را برای تغییراتی آماده کنید. همانطور که قبلاً در برخی از توضیحات بالا ذکر کردم، برخی از آنچه انتظار می رود قبل از شروع کار در خانه باشد شامل موارد زیر است:

·اتصال به اینترنت پر سرعت و خوب.
·رایانه شما باید مدل جدید و از نظر کارایی خوب باشد.
·یک خط تلفن اختصاصی، از جمله هدست.
·هر تجهیزات دیگری که ممکن است بسته به موقعیت شغلی انتخابی شما نیاز باشد.

همچنین باید مطمئن باشید که فضای کاری شما راحت است. آنتونی مونته نگرو ، بنیانگذار گروه بلک مونت، توصیه می کند: “یک استراتژی خوب برای کار در خانه داشتن یک میز ایستاده است.” “مارک هایی مانند واریدس حتی نسخه های کم هزینه لپ تاپ عرضه می کنند. استراحت های متناوب در حالی که به طور کارآمد در میز کار خود کار می کنید می تواند یکنواخت بودن نشستن در تمام روز را بشکند. “

چگونه در هنگام کار در خانه اشتباه نکنیم

همانقدر که مشتاق و منتظر کار از خانه هستید، باید بدانید که محدودیتهای مهمی را نیز به همراه دارد. شما باید از همان ابتدا این موارد را در نظر گرفته و اطمینان حاصل کنید که آنها حرفه شغلی شما را به خطر نمی اندازند. راس هشدار می دهد: “من فکر می کنم مهمترین عامل موفقیت در کار از خانه تعیین مرز بین کار و زمان شخصی است.”
تورنتون، که Wealthcare for Women را از خانه خود اداره می کند می گوید در بسیاری از مشاغل اگر به آنها اجازه دهید می توانند تمام مدت زمانتان را از آن حود کنند. وقتی که روز را “به پایان می رسانم”، کامپیوترم را خاموش می کنم، وقتی دفتر کار خود را ترک می کنم به ندرت می توانم روز بعد کارم را دیرتر شروع کنم.” پتانسیل کار در خانه برای غلبه بر زندگی شخصی شما امری حقیقی است. اما برعکسش هم وجود دارد- اینکه زندگی شخصی شما به زمان حرفه ای شما غلبه کند. مورگان رانستروم، یک برنامه ریز مالی از برنامه ریزان Trailhead در مینیاپولیس، می گوید: “دو راهبرد وجود دارد که برای من در زمان کار در خانه بسیار کمک می کند.”
“اول اینکه، وقتی از خانه کار می کنم هم، باز ” آماده می شوم “. دوش می گیرم و گاها لباس های اداری را می پوشم. این به من کمک می کند تا ذهنیت “من سر کار می روم” را در ذهن خود داشته باشم.
دوم اینکه، محدود کردن وقت کاری در هنگام کار از خانه ناجی شماست. روش های بی شماری برای حواسپرتی در هنگام کار از خانه وجود دارد – لباسشویی، شستن ظرف ها، پیاده روی با سگ. تمام وقت آزاد خود را صرف کار نکنید.”

جمع بندی

فرصت های بیشتری برای کار در خانه از آنچه که بیشتر مردم از آنها باخبرند وجود دارد. با جستجو در شرکت های شناخته شده برای استخدام در موقعیت های از راه دور، مانند شرکت های موجود در لیست بالا شروع کنید. سپس آماده شوید تا یک فضای کاری مؤثر و مناسب ایجاد کنید. نظم و انضباط برای موفقیت در کار خود در خانه ضروری است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

اخبار

error: !در صورت نیاز به کپی مطالب با ما تماس بگیرید

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

با عضویت در خبرنامه پول پدیا از این پس بهترین های بازار پول و سرمایه و صدها مطالب مرتبط دیگر را به صورت هفتگی روی ایمیل خود دریافت خواهید کرد

شما عضو خبرنامه پول پدیا شدید :)