چگونگی روش های سرمایه گذاری پول

  • توسط pooladmin
  • 23/07/2019
  • 0
سرمایه گذاری پول

در بیشتر موارد بهترین جا برای سرمایه گذاری پول این است که تصمیم بگیرید می خواهید صاحب کدام طبقه از دارایی شوید. املاک و مستغلات، کالا، و درآمد ثابت تمام شان دارای خطرات ویژه، فرصت ها، ساختارهای قیمت گذاری، مارکت ها، مدل های ارزش گذاری، ساختارهای قانونی، اصطلاحات بخصوص و قوانین مالیات هستند. در حین ساخت یک شرکت که شاید یک کار غیرممکن به نظر برسد، سود سهام، بهره و اجاره ثابت می کند که ارزشش را دارد.

شما احتمالا نسبت به طبقۀ ویژه ای از دارایی بر اساس شخصیت تان تمایل دارید اما این بسیار اهمیت دارد که بدانید طبقات مختلف دارایی شامل نیازهای متفاوت در زمان های متفاوت در زندگی تان است. اگر 70 سال دارید و بازنشسته هستید، نیازی نیست تا سِمَت های بزرگ سهام را به عهده بگیرید مگر آنکه قصد داشته باشید املاکی با اندازۀ مناسب برای خیریه یا وارثان به جا بگذارید. در عوض، بهتر است تا لذت بردن از ایمنی نسبی و ثبات درآمد از اوراق قرضه را متوقف کنید. به این طریق، اگر کشور دچار مشکلی شود، استانداردهای زندگی تان ارتقا می یابد.

به هنگام سرمایه گذاری پول، تقریبا تمام دارایی هایی که در نظر دارید تحت دسته بندی های صاحبان بیزینس، وام یا مستغلات قرار می گیرند.

دستیابی به سهام مالکیت در بیزینس

مالکیت یک بیزینس موفق، بزرگترین منبع ذخیرۀ ارزشمند برای افراد خود ساخته، بالاترین درآمد، و مستغلات است.

چندین روش جهت سرمایه گذاری پول تان در مالکیت بیزینس وجود دارد:

شرکت تان را با تنها یک مالکیت، شریک کلی، شریک محدود، توانایی محدود راه اندازی کنید. اگر استعداد، مهارت، قدرت و شانس یک مجری عالی را دارید، سودآور ترین روش اغلب سرمایه گذاری است زیرا می توانید با نرخ بهره تان برابر با بازده صاحبان سهام یا ROE خریداری کنید.

سهم فرد دیگر یا شریک تان را با پول نقد یا کار بخرید. برخی از سرمایه گذاران که صاحبان سهام نامیده می شوند، خود را به عواملی از اقتصاد که حس می کنند سودی در آن هست، همانند فن آوری یا ساخت محدود می کنند.

خرید یک سهام در تجارت عمومی، اغلب با خرید کالا در یک شرکت تجاری در فرابورس یا در یکی از تبادلات کالا مانند NYSE، Nasdaq، مبادلۀ کالا تورنتو، مبادلۀ کالا لندن، مبادلۀ کالا توکیو و غیره.

بیشتر مردم می خواهند تا در دسته بندی آخر باشند زیرا دارای کار روزانه هستند و می آموزند تا چگونه پولی که بدست می آورند را در حساب های کارگزاری، طرح های 401 k، IRAs، طرح مستقیم خرید کالا و حساب های صندوق متقابل سرمایه گذاری کنند.

سرمایه گذاری پول

ذخایرتان را به عنوان وام قرض بدهید

قرض دادن پول به هر شکلی یک تمدن قدیمی است. یک سرمایه گذار ثروتش را ذخیره می کند و سپس به دیگران این امکان را می دهد تا از او قرض بگیرند، به شرط قول پرداخت به علاوۀ قبول ریسک، نرخ تورم و طول مدت وام.

روش های زیادی وجود دارد که می توانید پول تان را در این دسته دارایی ها سرمایه گذاری کنید:

یک وام مستقیم، شخصی، و تنظیم شده طبق یک قرار داد با جزئیات، شرایط، برنامۀ پرداخت و نرخ بهره بنویسید.

از طریق سیستم های عامل مارکت همانند کلاب ها یا Prosper های امانت که در آن جا درصد کمی از وام داده شده را سرمایه گذاری کرده و بخشی از آن را نگه می دارید، به عنوان وام به همکاران می دهید.

خرید سهام توزیع شده توسط دولت شامل سهام های Treasury یا سهام ذخیرۀ شهرداری ها، شرکت ها یا دیگر چیزها است.

دستیابی به یک گواهی بیمه شده FDIC از سپرده ها در بانک ها یا دیگر موسسات مالی.

درست شبیه سرمایه گذاری پول در بیزینس، نرخ رشد سالیانه ای که می توانید به دست بیاورید هنگامی ست که قرض پول بسته به مهارت خودتان باشد.

در یک مورد، یک فرد بازنشستۀ 80 ساله، با نرخ بهرۀ نزدیک به صفر درصد، خانه هایی را که به مستاجرینی اجاره داده بود که نمی توانستند هزینه رهن آن را بپردازند با احتیاط و به طور عاقلانه بدست آورد. پس از تنظیم فاکتورهای مختلف، نرخ معادل نرخ بهره اش 13 درصد نرخ سالیانه بود.

هیچ کسی چنین سرمایه گذاری ای آگهی نکرده است. او فرصتی را بدست آورد تا با یک خودکار، یک وکیل، دفتر اسناد رسمی، و ذخیره هایش راه حلی برای نیاز دیگران پیدا کند.

سرمایه گذاری پول

سرمایه گذاری پول بر اموال

جدا از پول امانت دادن، سود درآوردن از اموال خود یکی از قدیمی ترین اقدامات مالی در تمام تمدن های بشری بوده است. از مصر باستان تا دورۀ مدرن در شهر نیویورک. اگر صاحب یک دارایی هستید، محل اقامت، اداره، یا یک تکه زمین، می توانید با اجاره گرفتن از آن پول بدست آورید.

نوع مشخصی از سرمایه گذاران املاک و مستغلات را به دیگر دارایی ها ترجیح می دهند. به این روش، اشراف در بریتانیا کبیر در املاک و مستغلات بسیار مورد توجه بودند که 6.0 درصد از کل کشور صاحب 50 درصد از تمام املاک روستایی در کشور بودند.

در اقتصاد مدرن، چندین روش برای دست یابی به املاک برای سرمایه گذاری وجود دارد:

یک خانه برای خانواده تان بخرید که بیشتر از کاهش هزینه و کمتر از سرمایه گذاری است اما با این وجود در این دسته قرار می گیرد.

یک ملک بخرید و آن را اجاره دهید.

یک ملک بخرید، آن را ارتقا داده و سپس بفروشید.

مبادلات باز خرید / اجاره نامه

با دیگر سرمایه گذاران پول جمع کنید تا از طریق یک بیزینس معاف از مالیات املاک و مستغلات خریداری کنید.

این بیزینس ها به عنوان سرمایه گذاری املاک و مستقلات (REITs) شناخته شده و اغلب همانند دیگر کالاها از طریق حساب کارگزاری بدست می آید. حتی EFTs و صندوق های متقابلی وجود دارد که در REITs تخصص دارند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

اخبار

error: !در صورت نیاز به کپی مطالب با ما تماس بگیرید

عضو خبرنامه پول پدیا شوید

با عضویت در خبرنامه پول پدیا از این پس بهترین های بازار پول و سرمایه و صدها مطالب مرتبط دیگر را به صورت هفتگی روی ایمیل خود دریافت خواهید کرد

شما عضو خبرنامه پول پدیا شدید :)